Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Fyzika se pridava aby to bylo zase o neco lepsi. Postupne se to bude vylepsovat a fyzika zlepsovat. Arkadove tohle nebude nac by delali dalsi COD nebo BF3. Ja jsem rad, ze ty postavy neskacou 2 m do vysky
    http://www.youtube.com/watch?v=RcbQk5VXKNE
  • Toto oznacovanie verzii BI dost posahala, resp. zmiatla tym ludi. Zhladiska beznej produkcie SW toto ma od Alfa verzie dost daleko. Ja by som osobne to co teraz ponukli hracom oznacil skor, ked uz, za rannu Betu ale aj na to je tam toho dost hotoveho. Este raz v Alfa verziach malo kedy byva hotove gui, funkcne vestky systemy jak herne tak enginove (pokial ta hra vylozene neni zalozena na sietovej hre tak tam nemusi byt sietovy kod, tak isto v alfe nemusi byt ani kompletny sound engine kedze teraz sa bezne licencuje popularny fmod, atd.). Skor to bude nejaky interny beta build, povedzme par mesiacov stara, otestovana beta verzia ktoru pustili medzi ludi na testovanie a kedze vedia aku maju reputaciu tak to pre istotu nazvali ako alfa verzia.
  • A to je ten problem. Naco tam potom vobec davaju fyziku ked jej nedokonoalost potom vsemozne ospravedlnuju. To je ako lepsie tam dat skoro nepouzitelnu fyziku ako tam nedat ziadnu a radsej spravit arkadovejsie ale funkcne ovladanie ? Mne to tak pride ze aby malo PR oddelenie cim machrovat, nejakou novinkou, tak tam naimplementovali PhysX ktory je ale momentalne uplne na prd a obavam sa ze vo finalnej verzii to nebude o moc lepsie. A toto je podla mna ta pointa. Radsej nech uberu z papierovych features, ktore potom aj tak poriadne nefunguju, a vyhraju sa s tym co tam je. Napriklad editor konecne vyzera super.
  • I presto to ale vzdycky byla unikatni a skvela hra.
  • Lol ... to ti tvrdej ted, mesic po vydani to bude za stejnou, nebo nizsi cenu, nehlede na to, ze bezne platej vyvojari testerum, platit za to, ze pro nekoho pracujes ... na to mi asi mozek nestaci.
  • A proc sem cpes tvuj nazor ty? Kupovat si neco, od firmy ktera jeste nikdy v historii nevydala fungujici hru muze leda dment. Ani jedna z jejich her nesla po vydani hrat. Ano, +- to vzdycky spravili, jak se rika "do roka a do dne" - to je jim ke cti, najdou se i daleko horsi. To ale neznamena, ze si budu neco kupovat ... driv nez ten rok po vydani.
  • Arma (a flashpoint) vzdy vychazi jako beta ... tomu se rika tradice ;D. Tohle je alfa.
  • Tvuj pocet minusek odpovida tomu, ze na tohle dnesni decka proste nemaj kuraz, ani schopnosti. Kdybys jim predhodil flashpoint s moznosti ulozit 1x za misy, tak neodehrajou ani tutorial.
  • Potiz je, ze Bohemka ti klidne bude tvrdit, ze tank neprojede stanem ... na to nepotrebuju dokonalou fyziku. Stejne jako nepotrebuju pocitat atomovou bombu na to, abych zajistil, ze tank nebude litat vzduchem.

    Rizeni vozidel bylo uz od flashpointu dycky celkem tragicky - udrzet auto na silnici byl spis zazrak. S tankama to bylo fous lepsi, protoze jezdily pomalejs.

    BTW: Vis ze tu atomovou bombu spocitali prakticky v ruce, na papire? od soudobych stroju tak nejak ocekavam, ze to zvladaj s prstem v nose.
  • Proto se pak pouziva editor, aby se zvuk dal do podoby "takhle to vschni znaj" ... ostatne, je to jako se vsim, kdyz se nekdo podiva na libovolnou hru/film ... jak vypada vybuch (skoro jedno ceho) a pak to vidi v realu ...

    Schvalne, kdo kdy ze zdejsich diskuteru videl jak vypada zasah delostrelectvem/minometem ? Mineno samo ostrou munici? V realu je to totiz jen takovej psouk, kterej ani za mokra nemusi byt videt (kdyz se nezveda prach). Zadny plameny, zadny gejziry hliny ...

    Se zvukama je to podobny, nekdy nahravka jednoduse nesplnuje ocekavani...
  • nikdo tu nic nemontuje, jenom ty nedokazes pochopit, ze kdyz nemas dostatecny vypocetni vykon tak to musis nekde osekat, treba na fyzice, ze tam nektere veci chybi nebo jsou hdne zjednodusene a pak je fyzika takova jak ji vidis.
    Jake spravne hodhoty? Vzdyt to je prave ten problem. Nastavis je takhle nekde funguje ok a pak pri jine prilezitosti zpusobi vylet tanku do nebe. To si myslis, ze developeri jsou tak hloupi a nevedi nastavit spravne hodnoty treba pro hmotnost vozidla nebo gravitaci?? Vedi ale protoze je osekana tak to zpusobuje ty kuriozni veci.
    Se podivej na to video. Proc jede auto do kopce tak rychle? A vubec nespomaluje ale dokonce jeste zrychluje. Pak preleti 200m narazi do sutru odrazi se udela par premetu a jede klidne dal.
    S tim LFS jsem ukazoval priklad, ze oni maji hodne dobry jizdni model ale stejne ty kolize nevypadaji vzdycky dobre ale kuriozne.
  • Prijde mi ze porad montujes dohromady hrusky s jabkama... Nikdo nechce po Arme aby byla jako LFS jen si rikame ze by bylo fajn kdyby auta uz konecne udelali nejak normalne ovladatelny a kdyz uz jim pridavaj fyziku aby ji taky nastavili spravny parametry. To neni o hardwaru protoze ta fyzika uz tam proste je! Neni potreba tam kvuli tomu nic pridavat ale jen nastavit spravne hodnoty te fyziky.
  • http://www.youtube.com/watch?v=EHzPBBa1Y0o
    docela hruza ten jizdni model
  • Hral jsi nekdy LFS? Tam je ten jizdni model celkem vymakany. Ale podivej se na kolize. Vypadaji taky celkem slusne ale nekdy kdyz do sebe vozidla narazi nebo narazis na prekazku tak to proste lita uplne kuriozne. A to mas hru s enginem jenom na auta. Bez vykonu budes mit porad jednoduchy model s kurioznimi situacemi tak jak to vidis v arme nebo ve WOT.
    V BF3 to maji vozidla i letadla udelany taky slusne ale opet sme pri vykonu oni nemaji tak velke mapy balistika tam asi taky neni nejak zavratna, nemaji tak slozity editor, nemusi implementovat AI atd.
  • vlastik.plaminek
    EDIT: S prvky špionáže.
  • Jako pravidelnému hráči OFP mi to přijde docela pěkné.
  • smejki
    Ta fyzika nepotřebuje nijak zásadně komplexnější vzorce, nýbrž správné parametry. Na to HW nepotřebuješ.
  • S timhle jsem zadny problemy nepocitoval ale ten divnej zvuk tech rotacnich kulometu mi strasne trha srdce :(
  • smejki
    "Obecně nechápu proč když se upozorní na chybu v alpha verzi tak ta chyba anebo hovadina je ve finální hře. To bývá kupodivu celkem častým jevem."
    Protože problémy a jejich opravy mají různou a)prioritu a b)proveditelnost.
  • Ja nechci dokonalou fyziku. Ja chci funkcni fyziku kde funguji alespon zakladni principy letani letadlem/vrtulnikem. Predevsim u letadel je to docela problem kdyz tam dost casto litas na hranicich moznosti letadla. Na forech navic rikali ze chteji do Army 3 implementovat fyziku vrtulniku z Take on helicopters ktera by toto mela splnovat ale bohuzel kde nic tu nic. Zataceni u aut je porad takovy extremne prapodivny (nic nic nic a ted letis ze silnice).
    Pocit z boje pechoty je spickovej ale ten zbytek zase kulha. Kdyz si vezmu jak dobre se auta ovladaj treba v BF3 (jde ted ciste o ovladani auta ne o to jestli je BF3 simulator nebo arkada). A kdyz uz implementuju do hru physx engine na fyziku tak to snad udelam spravne ne? Ona ta fyzika funguje ale kdyz vyskocis s autem tak se zda ze ho nekdo vyrobil z balzy....
    http://www.youtube.com/watch?v=yVx79-UVFOI

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit