Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tak kolik casu tomuhle davate, nez z toho bude dalsi f2p ?
  • Nudaaa. Ukazte poradne gameplay video a potom se muzeme o necem bavit ...
    • Hra zatím není zdaleka hotová. K čemu ukazovat něco, co pak může být docela dost jiné?

      Docela dobré video, ukazující koukse čehosi skoro jako gameplaye je třeba tady:
      http://www.youtube.com/watch?v=YlEipFtHw7o
      • Na to, že má vyjít letos, by měla být vcelku hotová. *9*
        • Tak důvodů, proč nevytahují zase tak moc informací, může být řada. Ta nehotovost je jedna možnost. Pak tu může být snaha nevytvořit přílišné hype, aby pak nedošlo k "efektu GW2". Dalším důvodem může být jednoduše nejistota vývojářů, jak na tom hra vlastně bude a tedy nejistota, kdy vyjde. Nejspíše to bude celá série důvodů, proč se o tomto MMO informuje zatím jen útržkovitě.

          PS Nevěřím, že hra vyjde v roce 2013. To možná proběhne otevřený beta test.
  • fizola
    Oplatí sa počkať na toto :D
  • Svět a jeho historie pro mě vždycky byly jedny z hlavních lákadel Elder Scrolls. Myslím, že i kdyby samotná MMO za moc nestála, bude zajímavé si jí zahrát už kvůli lore a informacím o dějinách Tamrielu. Rozhodně se těším.
    • MrSanta
      Přesně jak píšeš. MMO hry raději moc nehraju, protože mi žerou strašně moc času. Po SW:TOR jsem si řekl, že už raději ani žádnou MMO hru hrát nezačnu. Ale zkoumat si ohromný Tamriel - to je velké lákadlo, kterému budu těžko odolávat. Daggerfall Covenant FTW *1*
      • MMO žerou strašně moc času a proto místo toho radši hraješ Borderlands 2 a Far Cry 3, pokud se nemýlím? Haha.
        • MrSanta
          Tož samozřejmě že mi všechny hry žerou toho času stejně. Ale když hraju MMO tak u mě nastává problém, že nemám čas na žádnou jinou hru a tudíž mi singlovky zahálejí. Většinou mám jednu hru jako hlavní a druhou na odreagování (myslím singlovky). Ale když hraju MMO, tak se nějak nedokážu od té hry odpoutat a hrát něco jiného. V těch hrách je prostě pořád co dělat, co objevovat atd.
          Primárně jsem hráč singlu, ani MP vůbec nehraju. Jedinej mulťák jsem vlastně hrál u ME3.
          Upřesním svůj výrok - MMO hry mi žerou minimálně 90 % mého "herního času" (tj. čas, po který můžu hrát videohry). Pak nemám čas na SP hry, které se mi hromadí, takže pak nevím, kam dřív skočit *1*
          Snad je to teď trochu srozumitelnější *3*
          • Kdyz mas dobrou mmo tak ti zadna single hra chybet nebude , ale kdyz hrajes mmo jako singl , co dnes dela hodne lidi je to dost ztrata casu..mmo je o lidech v prvni rade.
        • On nepise ze MMO zerou moc casu,ale ze JEMU zerou moc casu. to je rozdil.
          I kdyz taky to prilis nechapu,protoze moderni MMORPG hry jsou vylozene delany pro obcasne hrace,kde jedna hodinka hrani denne je plne dostacujici na cokoliv
          • Záleží jak který.

            Ale je fakt, že Guild Wars 2 je herním žurnalismem oslavováno jako "moderní MMO" a to tak 2-3 hoďky denně klidně hrát můžeš.
  • Jináč bude to jako každý druhý MMO, stylem klik na nepřítele a pak jako id*ot klikat na obrázky skillů, nebo to bude jako normální TES, kdy útoky budou směřovány tam kam míříte? Děkuji za odpověď.
    • Jak už bylo uvedeno, nemělo by jít o tu klikačku, jak tu píšeš. Neměl by tam být ani ten lock, jak to máš namysli. Boj by měl vycházet z toho, co z náme z TES série, což je na jednu stranu dobře, na druhou stranu si ale na boj TES her stěžuje dost lidí. No ale aspoň to nebude ala WOW klikačka - to slíbili. Nevím ovšem, jestli to bude skutečně tak, že půjde zamířit a střílet do různých částí těla s různým efektem. Už dlouho jsem o toté hře nehledal informace... Uvidíme.
    • Jak normální TES. Můžeš si klikat myšku jak chceš. Ale skilly pořád budou na 1-5 atd. Takže víceméně jako GW2. No, celý TESO je vlastně do velké míry jen GW2 s jiným nátěrem.

      Jo a každý druhý MMO není jen to klikání.
      • Upřesnim se. Mysel sem MMORPG. A tím jsem myslel, že je vyžadován Lock na nepřítele a pak se na něj utočí. Znam 2, který tohle nemají.
        • Já jsem taky myslel MMORPG.

          A lock na nepřítele může klidně být vyžadován i ve hře, kde máš boj "jako normální TES", takže zrovna lock není dobrý k popisu toho starého systému, který más na mysli.

          No ano, není moc úspěšných MMORPG, kde se objevuje akční systém. Taky mě vlastně napadají tak 3-4. A desítky lobby-based her, kterým se taky říká MMORPG.

          Každopádně důležuté je, že v TESO bude "Skyrim boj". Řízlej GW2, jelikož tam pořád budou skilly a ty budou vázaný na zbraně.
          • Děkuji za info, ale v TES (nevím jak před Morrowindem) lock nikdy nebyl. To že najedeš na oponenta a zobrazí se životy není lock. -.- Abych řekl, nevzpomínám si na jedinou hru, která by byla "jako normální TES" a musel si lockovat oponenta.
            • Tož tak jasný, ale on tvrdí jako normální TES s lockováním, což je nesmysl. Ale jinak takový MMORPG sem hrál jedno. Vindictus a tam se nelockovalo, útoky šli tam kam jsi mířil.
            • No..moc nevim jak jinak bys v mmo chtel zabijet treba bosse nez s lockem. Dost neprakticke a neprehledne bez nej..teda pokud nehrajes mmo jako solo hrac , coz je ted velka moda :)
  • Jasně další MMO, protože těch je málo a strašně je lidi chtějí. Proboha kdo rozhoduje o tom co se bude vyrábět ??? Podle prodejnosti MMO titulů ? Tak to by měli tak udělat Elder Scroll: Fotbal protože FIFA má velké prodeje...ach jo. Zase nějaký kravaťák přišel s nápadem...hra bude žít 3-4 měsíce a pak se propadne do F2P modelu...
    • co mas proti mmo, delas jak kdyby se vyvoj jinych typu her zastavil, nebo co. takze dej si sprchu
      • Ne, nedělá jako by se vývoj jiných her zastavil.

        Říkat, že je vytvářeno moc příliš soběpodobných MMO, které nemají šanci dlouhodobě uspět nijak nenaznačuje, že se vývoj jiných her zastavil.

        A říkat, že vytvářeno moc příliš soběpodobných MMO, které nemají šanci dlouhodobě uspět ani nijak nenaznačuje, že má něco proti MMO.

        Logika. Čti, co lidi píšou a nedomyšlej si, co tím myslí, protože to vždycky skončí jen tím, že se budeš ohrazovat proti tomu, co nechceš aby si kdokoliv myslel.

        Sakra, teď se cítím asi jako Děda Vševěda nebo Cahir.
        • TES by se nemělo podobat většině dnešním MMO. Mělo by to být trochu jiné MMO a tím nemyslím tak jiné, jako je klikačka GW2. *4*
          • V čem jiné?
            • No revoluce to nebude. "Revoluční" MMO už tu jsou, ale takřka nikdo je nehraje. Tak proč by někdo vyvíjel revoluční MMO? Bohužel...

              Aspoň že by to mělo být trochu jiné a aspoň že to bude ze světa TES, což je podle mě vůbec největší plus.

              V GW2 jsou jasně nalajnované classy a moc variability tam není. V TESO by to údajně mělo být trochu jinak. Jinak já velmi doufám, že to nebude jako GW2, protože tahle hra má příliš mnoho negativ a je dlouhodobě zcela nehratelná...
            • Aha, myslíš to takto. No, to jsou velmi malé odlišnosti od standardního themepark MMO základu... a většina z nich se stejně podobá GW2.
            • Projdi si web:
              http://elderscrollsonline.com/en

              Jsou tam články a videa, které tu odlišnost popisují. Já už si to moc nepamatuju. Proto se raději koukni tam a info. ode mě ber s rezervou.

              Např to, že každá classa bude moci používat každou zbraň, specializaci postav by si měl určit sám hráč tak, jak sám hraje (tj. méně omezené classy), daleko větší důraz na historii světa, než bývá zvykem (nehrál jsem moc MMO, ale ty co jsem hrál, měly docela málo detailně propracované lore atd.), nikoli pouze klikání na skilly ale boj údajně ala TES série (tedy spíše jako to, co bylo v Oblivionu) např. s aktivní možností blokovat či uhýbat útokům (v něčem podobné s GW2, to je pravda, ale jinak by to mělo být dost odlišné).

              Samozřejmě hodně jiných MMO je spoustu, ale skoro nikdo je bohužel nehraje. Jaký bude TESO, to se holt uvidí. Já jsem možná trochu skočil na tu reklamu a možná zase budu zklamaný. *6* Anebo taky ne... *4*
    • To je jasný. Tak nějak se zdá, že nápad a vývoj TESO začal tak před pěti lety a tehdy se ještě další obyčejný themepark MMO asi zdálo jako dobrej nápad.

      Ale whatever. Vyjde i další singleplayer TES (mod platforma za 60 dolarů) a hráči si postaví další decentní TES hru.
  • Já jen doufám, že tahle hra nebude mít žádný vliv na vývoj šestého dílu TES
    • Nemělo by to mít vliv. Obě hry vyvijí jiná studia. *3*

      Ale uvidíme. Známe to - slibů je vždycky spousta a pak to nějak nedobře dopadne (GW2). *7*
  • "Na druhou stranu, chápu, že elfská královna Ayrenn zastupující Aldmeri Dominion má také důvod tasit meč z pochvy a vytáhnout směr Cyrodiil." :D :D :D
  • Jak z*urvit už tak dost z*urvenou sérii? Dáme nakonec názvu online
    • Magister_Peditum
      Toc Mladší?
      • jop
  • Velké preview The Elder Scrolls Online.. ouch eurogamer. Souboje na tahy? Se bojim hledat dalsi preview delane z videa only na ceskych webech.
    • O tom jsem mluvil :-/

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit