Přejít na výpis diskuzí
Bossy v Deus Ex: Mankind Divided můžete pobít, ukecat nebo „uplížit“
27.7.2015 | Aleš Smutný
39 příspěvků
-
V nadpise citam ze "polibit"... sa mi to nejako nezdalo *1*
-
Deus Sex
-
Ono úplně stačilo přijít k bossovi a hodit na něj párkrát typhoon a byl konec. Navíc je mohl člověk spamovat za sebou, takže nestačil boss ani zareagovat. Takže hru jsem celou proplížil a náboje do typhoon si šetřil jen na bossy, kde to nevadilo:)
-
jo jenom chci rict ze i v deus ex 1 slo takhle exploitovat bosse *1*
-
pamatuju jak jsem agentce navaro nastrazil v tom letadle miny a oneshotnul ji jeste nez stihla cokoliv :D
-
Kolik lidi jsi uz v tom svem verohodnem realnem svete zabil?
-
A ty mi pripominas mimone. Bosove v deus ex hr meli spatny design a to bez ohledu na to, kolik lidi s nimi melo problem. Skyrim je zatim nejslabsi dil z tes a nikoliv kvuli vavrovi, ten ho nedelal. DNF byl prusvih. A F3 byl dobra hra a nemam pocit, ze by games nejak bylo proti.
-
Mne ti bossovia v HR nevadilo a to mam 100% achievov, cize prejst na hard bez alarmu s jedineho zabitia. Vsetko som ten playtrough pral do hackingu a strealth s cloackom a zapotil som sa akurat s tym neviditelnym bossom kvoli elektrine. Pride mi celkom logicke tie najvacsie zvery odpravit ked sa bojuje proti organizov.zlocinu
-
Víc videí s Pacinkou!!
-
Za Pacinku, která dlabe bylinky, máš ode mne plus.
-
Máš to nějaký pomotaný. Walton Simons a Anna Navarre jsou postavy z prvního Deus Ex, ne z Human Revolution.
-
A navíc Annu Navarre šlo zabít na třech různých místech. A Waltona Simonse, šlo zabít myslím na dvou. -> Když si bose nezabil na poprvé, tak se objevil v dalších levelech.
-
A můžu říct Bossu, že je děsná kravička? :-D
-
V prvním Deusu nebyl jediný boss, kterého bys musel zabít v souboji. Možnosti jak to vyřešit jinak, tam byly. Ale uznávám, že sundat Annu Navarre nebo Gunthera bez boje jsem objevil až tak v šestém hraní :)
-
Vida, jak prosté přidání více alternativních cest dokáže povzbudit fantazii.
-
ano ano, bossové se uplíží a ukecají..a v dalším díle se stanou vašimi wingmany a budou vám sloužit, celý děj se bude točit kolem konverze enemáků na vaši stranu, za pomocí jahodových lízátek. Další sequel bude o demilitarizaci a odevzdávání zbraní a další se bude jmenovat Deus Ex - Pets
-
tiscali.games mi zacina pripominat niektore slovenske media (SME, DennikN).
"Novinari" stale pretlacaju niektore mantry:
- suboje s bossmi v DeusEx:HR = problem (Ehm, nie pre vsetkych)
- Skyrim = level scaling (Ehm, pícovina, bol v Oblivione)
- Skyrim = zlá hra (lebo Vávra)
- Fallout 3 = zlá hra (lebo Vávra)
- Duke Nukem Forever = zlá hra (lebo?)
A toto budu tocit dokolecka, dokial aj hraci, co tie hry nehrali, budu tvrdit ze to su zle hry...
Oni pravdu nehladaju, oni ju vytvaraju !!! -
tak to byl važny fail v dizajnu
-
da se to udelat i šikovne, napr. lež, nebo boss muže mit ochranku kterou premluvíš a oni ho zabiji za tebe a pod. skratka zaleží na tom jak se to udela.
-
Dovolím si poukázat na možnost, že to nebylo jen mou neschopností. Pistoli jsem, pokud vím, ve hře ani jednou nepoužil (stejně jako granát) a kromě boss fightů mě k tomu ani nic nenutilo. Je pak něco shnilého v designu, když 99 % času si hru užívám svým stylem a nemám problém, a to zbylé 1 % pak nemám šanci kvůli úplně jiným herním mechanikám.