Přejít na výpis diskuzí
Boží světlo nástroje Enlighten umí hru udělat hezčí
24.7.2013 | Aleš Smutný
28 příspěvků
-
To budou zase krvavé oči při hraní v noci. Kam se hrabou superreflexní ksichty z Oblivionu *1*
-
„Jsme nadšení, že budeme moci pracovat na Xbox One. Je to skvěle vybalancovaná konzole pro příští generaci a velký krok vpřed“ Citát made in microsoft.Na kecy v kleci a trapnou reklamu jsem alergickej.
-
Co je jako na megapřepálenym světle (viz BF3, nebo vlastně asi všechny jmenované hry) hezký?
-
-
Hezký na tom není nic. Kdybych si aspoň jako postava mohl vzít sluneční brejle. *5*
-
-
Technicky v BF3 mají sluneční brýle všichni, i když na skinu nejsou vidět.
Jak jinak chceš vysvětlit, že máš monitor špinavý zevnitř? :D
-
-
Jako tohle přepálené světlo poměrně dost maskuje ostré hrany nebo zdůrazňuje objektovou kompozici, zároveň obrázku dodá určitou stylizaci, která jakože "překryje" nasvětlovací chyby (člověk není příroda). Obyčejné nudné světlo je na vytvoření to nejsložitější, protože v něm vylezou všecky nesrovnalosti.
-
-
Musím, napsati, že máš pravdu.
-
-
-
Tak uz aspon vim, kdo nese vinu za ty nesmyslne vypadajici slunce v dnesnich hrach.
-
-
http://www.youtube.com/watch?v=97U76Y0x57k
-
Slunce? Myslíš tu Supernovu těsně před výbuchem, co je v BF3 *1*
-
-
tjn pri hrani v noci budu mit pocit ze je den paac to osviti i sousedy a okoli
-
Firma, která za Enlighten stojí, se nejmenuje Geometrics, ale Geomerics. Geometrics skutečně existuje, ale je to asi jako Česko vs. Čečna. Češi se taky čertí, že si je Amíci pletou. Tak to 4x to opravte, autore.
-
nazavidim epileptikum
-
Pouze Frostbite 3 engine? A o dokonalé nasvícení scén v Cryenginu se stará také nějaký nástroj nebo to již obsahuje?
-
Mohli ukázat jak to vypadá bez a s.
-
-
To už by nevypadalo tak dobře *3*
-
-
Spíš než tohle by to chtělo "Game Developer Enlighten".