Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Safra nápad který jakoby z JRPG vypadl ... tím myslím že to je zajímavé , jen ta představa hrdinů vyhrávajících si v temných v kobkách je dost úlet ...
  • Loom po třiceti letech? *4*
  • Jaky naklady ta hra bude mit? Jaky zvoli obchodni model?
  • Zagro
    Duvod bys k tem tvejm domenkam neuvedl?
  • imo nulova sance na komercni uspech
  • Ta první mi tam moc nesedne, ale druhá jo, ze začátku, než to začne moc připomínat Enyu. :-D Na tyhle vodní a podvnodní světy se hodí spíš harfy, klavír s echem, nějakej chór sirén a tak. Třeba https://www.youtube.com/watch?v=fUfDCiyLxxE Vůbec všechno co jsem zatím viděl z BS3, k tomu sedne nějaká skladba z M&M7 jak sedínka na hrnec. :-)
  • MickeyMutant
    "Budiž sucho!" tak pravil Zarathustra.
  • Tilwaen
    K Mojžíšovi by sedla mnohem víc nějaká "podvodní" muzika. Pomalejší tempo a nějaké zvuky, co by evokovaly to, že máš kolem sebe vodu (i když v ní vlastně fyzicky nejsi. Protože ukázka vydá za tisíc popisů, zde je to, co mám na mysli: konec intra BF 1942, World of Warships premium port (profile tab), ... Pěkně to zakomponovat do nějaké melodie a k "vodní" písničce by mi to sedlo mnohem více.
  • Osviceny
    takže vlastně takové horší guitar hero na mobily....
  • No, jestli mi na tom něco skřípe, tak

    - nejsem si jist, jak dlouho mě bude bavit poslouchat to pokaždý, když chci něco zakouzlit (a jak se zdá, podpůrný dlouhotrvající kouzla budou asi docela častá náplň hry).

    - už vůbec si nejsem jist, jak dlouho by mě bavilo tohle poslouchat, když budu na cestách s někým, kdo to bude pařit. Jak víme z praxe, ani sluchátka nic neřeší a jsou slyšet i přes uličku neodhlučněný Karosy. *1*

    Zatím pochybuju, že to je dobrej prvek do mobilní hry. I v případě PC hry by to potřebovalo aspoň pár hodin melodií, aby se to neoposlouchalo hned. Mít třeba minutovou smyčku u déletrvajícího kouzla, tak to radši hraju bez zvuků. Ale rád se budu ve svým pochybování mýlit.
  • Je to pěkný nápad - průnik herní mechaniky a hudebního doprovodu zní fakt dobře, mám pocit, že není úplně původní, ale je pěkný.

    Ale imho praxe v podání autorů hry trošku skřípe...
  • Tak je to alfa. Mně ještě víc nesedla ta podvodní melodie ke kouzlu "Mojžíš vyvádí" či jak se to má jmenovat, to znělo jak Also Sprach Zarathustra na speedu, ale právě doufám v to, že to jsou nějaký placeholdery na ukázku, jak funguje systém a ve finální verzi ta muzika bude úplně jiná.
  • nic novyho pod sluncem. uz tady to fungovalo https://www.youtube.com/watch?v=1DcqnkzGEFQ
    uplne vidim jak jim skacou + mounted speed, + attack damage, + stamina regen, atd... (scenky si priradte sami). jestli to zaradi i do mad max hry, tak se nebudu zlobit.
  • Ovsem ti alespon hrali stylove na dany nastroj a nemeli v nich ukryty cely elektronicky orchestr s radobyepickou muzikou. ;) Jestli mi na tom prezentovanem systemu neco vadi, tak tohle...
  • Tilwaen
    Vlastně máš pravdu, ale on to i sám Jindra říká, že pokud se příliš vzdálíš, efekt hudby na ostatní členy party zeslábne až zmizí. Holt takový je život.
  • Tilwaen
    Hned mi to připomnělo minstrely z LoTRa :-) Vypadá to pěkně.
  • Pravděpodobně jde o nejtišší kapelu na světě a takhle to slyší pouze ti bojující mágové. (LSD, houby, extáze?) To je taky jediný možný vysvětlení, proč je zbytku dungeonu úplně buřt, že jim tam vyhrává symfoňák a nesesype se tam v mžiku minimálně obyvatelstvo stejnýho patra.
  • Je to alfa. S možnou zdlouhavostí zatím s tím experimentujeme. Pokud si všimnete, tak během souboje se objevuje vpravo dole možnost zrychlit animace (dvakrát). Ale není jasné, zda ot ve hře zůstane, tudíž tento provek ještě nepředstavujeme.
  • MickeyMutant
    Ti mágové jsou fakt dobří. Najdou bubínek, loutnu a signální roh, ale rozbalej to jako stočlennej symfoňák. Prostě magie!
  • Lukyz
    Vypadá to opravdu pěkně, vím že jde o alfu, ale po shlédnutí videa bych rozhodně uvítal možnost vypnout animace útoku nepřátel a přehled zranění např. jen pomocí nějakého logu, protože když původně ty psy útočili 3x za kolo, bylo to strašně zlouhavý a přeci jen to hra na mobily.

    Jinak super, doufám že se to podaří *4*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit