Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • a muze mi nekdo vysvetlit, jak by mohli vydat pokracovani puvodnich falloutu, kdyz znacku vlastni Zenimax? To by se muselo jmenovat uplne jinak, mit uplne jiny mechanismy, vcetne specialu a nevim, jestli zrovna o to fanousci stoji. Takze Fargo si sice muze planovat co chce, ale to je tak jediny, co muze.
    • Vzdyt uz se to jinak jmenuje :-)
    • Nedávno jsem četl staré Score s recenzí na první Fallout, kde psali že pravidla jsou postavena na systému GURPS, což je velice modulární systém pro různé herní světy, fantasy, scifi, post apo.. core pravidla tedy určitě licencovaná nebudou, ale konkrétní názvy, jako pip boy, vault 13 atd jistě ano.. Jednoduché řešení, zasaď to do jiné země než USA! Pip boy pak bude třeba korotkiy signal malčik a máš vystaráno *1*
      • No pravidla povodne mali byt GURPS, uz si nepamatam preco ale nejak sa nepohodli a nemali licenciu tak si spravili pravidla vlastne, velmi silno inspirovane GURPS. Ale inak nieje zly napad taky fallout z postapo sovietskeho ruska:)
    • maros.goc
      to mi chces povedat ze pravo na tahove izometricke postapo RPG ma jedine Fallout a nik iny? boze ...to v tom pripade by nikto nemohol spraviť FPS odohravajucu sa v druhej svetovej vojne, len Medal of Honor :D
    • Znacka neni engine. Jediny co nemuzou je napsat, ze to je fallout (coz ani psat nemusej, vsichno to budou vedet). A le naprosto klidne muzou napsat hru, ktera bude fungovat naprosto presne jako puvodni fallouty.
      • Přesně tak všechny mechanismy stejné jen jinak pojmenované a jede se dále :)
        • Urcite by to nebolo take lahke ako si predstavujete. Musela by to byt proste ina hra, aj ked velmi podobna (mechanikami, prostredim atd) Falloutom. Co nemusi byt nic zle, ale proste by to asi nemohlo vychadzat z univerza fallout
          • Proc jina hra? Co nechapes na tom, ze autorsky je chraneny zcela konkretni dilo, ale ne jeho jednotlivy komponenty. Kdyz ja vemu kompletni special a napisu na nem hru, kde se budes toulat v postapo svete, pricemz ji dam nazev "jezisek", tak nemuze nikdo rict ani popel. Popel by moh namitat leda v pripade, ze bych jim ukrad kod. Ale kdyz si sam zjistim, jak to funguje, a napisu vlastni kod, tak je to zcela koser.

            A jasne ze by nektery veci doznaly mozna drobnych zmen - trebas to, ze kdyz si vyexpil kecani a obchod, tak si velmi rychle moh u obchodnika nakoupit a pak mu to zpatky prodat draz. Ve finale sem klido obchod doslovat vyluxoval, nechal sem mu tak maximalne nejakej trash abych ho stahnul i o posledni zatku kterou mel.

            Nebo to, ze kdyz si vyexpil zlodejinu, tak si moh ukrast manikum na ulici za bilyho dne i kver kterej drzej v ruce ... ;D.

            Jezis, du si to nainstalit abych si zas zamamonil .... a co se tyce lore ... sak fallout sam odkazuje na spoustu jiny tvorby - knizky, filmy, hry ... neni problem, aby jezisek odkazoval na fallout - trebas tak, ze nekde vykopes hrob a v nem bude uniforma s cislem 13 ...
  • Jen ne Fargo. Bojím se, že by to mohlo dopadnou přímo katastrofálně.
    • Maximálně to dopadne tak špatně jako puvodni dva Fallouty *7* (ironie)
    • Mohlo, ale co když tomu bude naopak?! To, že nemůžou využít přímo trademarku Falloutu může být dobře - můžou popustit uzdu fantazii a vytvořit něco stejně ikonického jako je pro Fallout pipboy atd. - tímto počínaje, rozumíš? Mají velkou tvůrčí svobodu, jsem zvědavý jak s ní naloží...
      • Napadlo mě to stejné. první fallouty jsou tak dobré proto, že tvůrce nikdo příliš neomezoval..
    • No rozhodně lepší Fargo, který se snaží odkaz Falloutu držet při životě než Bethesda, která sérii úplně zabila.
  • Nevim no. Fargo a InXile me zatim moc nepresvedcili. Wasteland 2 nebyl spatnej, ale nic extra to taky nebylo. Na druhou stranu kdyby se toho chopili Obsidiani, tak bych to bral vsemi deseti.
    • No, ja som sa na W2 velmi tesil, nestihol som podporit, ale hned som si kupil pre-order za 20ku. S betou som sa nesral, nechcelo sa mi robit testera, pockal som si pekne na oficialne vydanie. Velmi, naozaj velmi som tu hru chcel mat rad a preniknut do nej tak ako davno prvy krat do fallout 2, ale proste to neslo. Neviem preco, proste som to uz necitil tak ako pri starych falloutoch. Pracujem, nemam uz cas stravit s hrou niekolko hodin denne a ze ta hra je strasny zrut casu, mozno to bolo aj tym. Prestal som hrat asi po 40 hodinach a za tu dobu som sa teda prilis daleho nedostal. Mozno tomu dam este v buducnosti sancu po update na GOTY edition..
    • Wasteland je naprosto tragickej. Je to horsi nez lecjaka free hricka. A cokoli co bude ve 3D bude vzdycky stejny. JA ve 3D taky nefunguje a proste nemuze.
      • A tvůj komentář je čistý hate, lepší tu píše lecjaký anonym...
        • Zato ten tvuj je hlubokomyslnej ...
          • Prostě nesouhlasím s tím, že 3D je něco špatného, zůstávat ukotven v izometrickém pojetí je podle mě chyba. A tvrdit, že fallout dělá izometrie, což spousta lidí tvrdí, je hloupost. Fallout dělají Falloutem jiné věci a každý má svůj seznam.. ten můj mi dovolil uznat New Vegas jako Fallout, tactics a 3 jsou pro mě fajn postapo hry a za tím si stojím.

            Navíc jakékoliv srovnání her vydaných v rozdílné době, kde u jedné měli autoři mnohem víc volnosti, je špatně.
            • Naprosto tě chápu, ale Fallout pro mě není izometrická tahovka, ale postapo s narážkami, fajn humorem, výborným příběhem a hlavně zábavou na desítky hodin.. Proto si užiju hru ve 3D ať už z izometrie, nebo z pohledu první/třetí osoby.. A jen dodatkem dodávám, že pohled z 1./3. osoby mne neuvěřitelně vtáhnul do děje, zvláště v New Vegas. Už to není postavička na kterou se koukám shora, ale jsem to "Já"..

              Ale uznávám, že každý má svůj pohled na věc a svá kritéria...
            • Podotykam, ze se to samo tyka i serie UFO a mnoha dalsich.
            • Ve 3D vyslo nekolik desitek podobnych pokracovani puvodnich ISO projektu. Ve 100% pripadu jsou to totalni propadaky. A primarni duvod je prave 3D zpracovani. Je to neprehledny a nepouzitelny.

              Kdyz si nahodim JA2, tak ve 100% pripadu vim, jestli me enemak muze nebo nemuze videt, protoze hraju na sachovnici. Ve 100% pripadu vidim kde co lezi a nemam problem to sebrat. Ve 100% pripadu vim, jestli sem nebo nejsem na strese/v budove/..., protoze mi to hra zcela jednoznacne rika.

              Kdyz nahodim libovolny pokus o JA ve 3D (protoze jich je vic) je to naprosto tragicky nepouzitelny. Nikdy nevim, jestli sem krytej nebo ne. AI ma zcela zasadni problemy s pathfindingem, itemy za 3D prekazkama nejsou videt, takze je treba neustale svenkovat s kamerou a ve 100% pripadu se stejne neco prehledne.

              Jednoduse JA/Fallout a dalsi jsou tahovky, a k tem patri iso pohled. To funguje a fungovat bude. Nikoho nezajima dmentni kamera, kvuli ktery neco nevidi. Pricemz tu kameru nejde technicky vyresit, prave proto, ze je to 3D a tudiz se predem nevi, co hrac vlastne uvidi.
    • ale prdlajs bylo spatny prosim te. Tyhle moderni kecy me fakt dostavaj: "to je spatny", pritom se jedna pouze o debilitu danneho jedince.
      • Vsak jsem nerikal, ze je spatnej. Jen takovy Pillars mne pripadaly o dost lepsi, jak hratelnosti, tak i tim jak to bylo napsany. Proto bych radsi, kdyby na Van Burenovi delali Obsidiani.
      • fallanga
        Upřímně musím říci, že Wasteland 2 nebyla špatná hra, ale nebyla ani moc dobrá. Když jsem ji hrál, dal jsem ji mám pocit 8/10, ale nyní to vidím tak, že ta hra měla celkem dost chyb a 8/10 je pro ni příliš. Pořád se jedná o nadprůměrnou hru, ale slovem dobrá bych ji neoznačil.
  • no konecně ten svět někdo zachrání *7*
  • fallanga
    To bych si nechal líbit. Nové Fallouty byly zklamáním, tak bych byl rád za něco více podobného původním dílům. Samozřejmě, návrat ke kořenům nemusí dopadnout dobře, ale naděje tam je.
  • Pamatuju si, jak první informace tehdy budily mou zvědavost. Nové Fallouty mi k srdci nepřirostly - nebyl jsem je schopný hrát, ty původní jsem sice taky nedohrával, ale zakousnutý jsem v nich nějakou dobu byl - více by mi určo vyhovovala perspektiva z Wastelandu... Jsem zvědavý...
  • Brian by rád oživoval značky a přitom vybíral hodně peněz na Kickstarteru(nostalgie) i přesto, že všechny jeho hry mají úspěch.
    • Já tě nechápu.
  • jj, preco nie
    a ak by to vyslo, konecne by to mohlo byt 2. pokracovanie Falloutu, ake si aj fallout zasluzi
    • Ilusiveman
      Zatím každá Fallout hra byla skvělá. Každá.
      • Tez si myslim.. ale spousta mych kamaradu, spokojenych pametniku 1+2 dilu, trojce nedala moc sanci hlavne kvuli :

        1. nostalgii z 2D grafiky
        2. nedostatku casu na zkouseni nove herni perspektivy falloutu, souvusejiciho s omezenenim gambleriny kvuli prace, rodiny atd.
        3. nedostatecnemu HW vybaveni, souvusejiciho s omezenenim gambleriny kvuli prace, rodiny atd.
        4. Uplneho omezeneni gambleriny kvuli prace, rodiny atd.

        Bod 1. je jejich vymluvou
      • del0
        Tak Fallout Tactics byl naprosto průměrný oproti třeba JA2 nebo Silent Storm.
      • Já s tebou souhlasím, ale je pravda že fallout 3 a fallout tactics jsem dohrál jen jednou, na rozdíl od dalších dílů, které mám prolezlé tam i zpět...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit