Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Paralela s dětstvím a dospíváním, zdá se, pokračuje. Dospělý život je již jen přílepek, kde člověk opakuje jen zažité věci, dochází k zádrhelům v komunikaci, deziluzi atd.. *4*
  • Mě se ta puzzly celkem líbily, měl jsem i pár menších záseků, ale časem se to podařilo lousknout. Adventura jak má být. Jediný, u čeho jsem se začínal vztekat byly uzly, tam nevím, jestli jsem měl málo fantazie nebo nedostatečný znalosti angličtiny, ale aspoň se dalo "teleportovat" od uzlu dolů a zpět téměř na jeden klik.. To provázání hádanek přes obě postavy mi přišlo fajn, hlavně ten a-há moment, když mi to poprvé došlo. Klidně bych tam toho přijal víc, i když "realisticky" to, že jedna postava využívá něco, co ví jen druhá nedává smysl, s pohledu hráče mi to přijde v pohodě.
    Moc nechápu Pavlův problém s roboty, ti se po podle mne chovali a řešili logicky
    Co měl ale zklamalo byl příběh a ta recyklece postav a lokací téměř bez přidání nových. Pointa celé hry se prozradila poměrně brzy a pak už se nic nedělo, kromě postupné cesty k očekávanému závěru.
    Celkově jako backer nejsem zklamán. Užíval jsem ten dokument během vývoje, dostal jsem moc pěknou (audiovizuálně) hru, v první půlce se slabšími hádankami, ve druhé se slabším příběhem, ale tak či tak jsem se u hry pobavil.
  • kubi-wan
    A jéje... škoda, převeliká škoda... První půlka se mi hrozně líbila, ale čekal jsem, že druhá se někam zas posune, myslim ve smyslu nových lokací a nových vtipných postav (ty charaktery tam jsou vymyšlený skvěle)... takováhle recyklace je fakt kudla do zad. Zahraju si to, ale napodruhý budu z mluvícího stromu asi těžko na větvi...
  • maros.goc
    Niektorí toto predpovedali už skôr, niektorým to došlo neskôr, Tim Shafer nemal proste ani páru ako bude hra pokračovať po vydaní prvej polovice, čo je smutné, keďže tá hra mala geniálny cliffhanger ..Boh vie čo spravil s peniazmi, nakoniec si uvedomil, že tú hru treba aj fakt dokončiť a zbúchal počas jednej noci toto "čudo" ....veľká škoda, veľká ....
    • Co udělal s penězi? Prostě je nacpal do vývoje. To že to dopadlo ještě nehovoří o nějaké zpronevěře. Spíš to svědčí o tom, že i přesto, že měl volné ruce a dostatečný kapitál, nedokázal nám dodat to, co nám slíbil. To je snad ještě horší, než kdyby je prostě ukradnul. Minimálně pro jeho "legendu".
      • GlaDOS
        Slíbena byla klasická adventura a dokument, který zaznamená vývoj. Když se to tak vezme, tak tahle druhá polovina obtížností odpovídá klasickým adventurám mnohem více, než první polovina.
        • Ok, ale tohle by hře nikdo nevyčítal. Jak Pavel podotknul, celá druhá polovina se nese v duchu "nudného" přílepku, který recykluje staré známé prostředí a ani kooperace obou postav tentokrát není to pravé ořechové. Hra napasovaná do mustru "klasických adventur" nemusí zcela automaticky oplývat vysokými produkčními hodnotami...
      • edit: dopadlo blbě.
  • No já teda nevím. Hrál jsem to jako backer o den dříve. Jelikož jsem si přeuložil autosave, musel jsem hrát od začátku. Příjemné dvě odpoledne. Rozdělení na dva akty je umělé, ikdyž je znát. Takže jsem na hru koukal jako na celek. Krásné grafické zpracování. Pár nových lokací a postav. Vtípky s již poznaným. Ty hádanky mi přišli naschvál. Ale já jsem se pobavil (jak u uzlu, tak u vtipu pro strom, atd.) Jasně, aby byla originální i druhá část je tam přidaná nová rovina, která ve srovnání s původní působí trochu méně klenutě :) Ale hra mě bavila. A o to u adventury jde. Je to takový interaktivní film. Někdo se na béčka a céčka nedívá, někdo opovrhuje lidmi, co odchází před titulky, někdo u filmu usne, někdo se dívá dokola na určité filmy, atd. Čas nás trochu zhýčkal. Tak si musíte něco skicnout na papír, zkusit některou variantu, zkusit schválně špatné zakončení vtipu. Pamatuji si, jak recenzenti vynášeli první část do nebes. Jak byly vtipné narážky z krabic od cereálií. Haha. To mi tak vtipné nepřišlo. Narážky v druhém dílu a řekl bych, že místy lepší situační humor najednou natahuje hratelnost? No fajn. Chápu zklamání Pavla, ale řekl bych, že je to tím, že čekal dvě dobré hry a ne jednu rozdělenou na dvě půlky, kde druhá je dodělávaná.

    (ještě poznámka - kdyby dělaly všechny assety nové, bylo by to holt za stejné peníze výrazně kratší a to by se myslím nelíbilo ani kdyby to bylo geniální)
  • Paul_cz
    Tak teď silně lituju že jsem to backnul. Čekal jsem až to bude komplet, ale teď už ani nemám chuť to rozjet. Tim Schafer to zase posral.
  • Já nevím, mě se puzzly líbily všechny a těžké bych je rozhodně nenazývala. Uzly mě moc pobavily, přišlo mi to jako milá, logická a originální hádanka, která utkví v paměti. To stejné roboti - pěkné puzzle, i když využité trošku vícekrát, než by bylo záhodno. Jediné co mi teda vadilo, že jedna postava využívala znalosti druhé, to opravdu nedává moc smysl. Navíc mě to rozladilo s ohledem na to, že v první části nebylo přepínání mezi postavami vůbec potřeba a já chtěla zase dohrát celý akt za jednu postavu a pak až za druhou. Trošku mě mrzí nevyužitý potenciál dvou postav ve smyslu nějaké té logičtější spolupráce a třeba i chemie mezi nimi ala Broken Sword. Dobře jsem se bavila a trošku mě udivily negativní reakce na ty hádanky, které mě bavily nejvíc. Nevím, co má recenzent na mysli tou chybou a měnění pravidel hádanky teda.... Koho baví adventury, ať jde rozhodně do toho *14*
    • Thorar
      Ty hádanky nebyly těžké, jen neuvěřitelně otravné a nudné.
  • Keyz
    Pan zkušený herní odborník, jaksi nebyl tak zkušený jak měl být a pro*ral rozpočet...
    • To on vzdy:)
      • Keyz
        Pak je divný, že mu tolik lidí skočilo na další kecy.
        • Vie to dobre podat. Ono sa divim ze po spacebase df-9 mu vobec niekto este veri ale tak no co uz. Smutne je, ze napady na hry ma dobre, len skoda, ze viest projekt mu moc nejde.
  • shafer dojebe co moze. vzdy. nechapem ze mu este niekto veri
  • Tim "Molyneux" Schafer?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit