Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Sr_Lobo

    Díky za info.

  • michaelfoucault

    Je víceméně stejně "špatný", jako u originálu. Zdá se, že neprošel žádným updatem. 

  • Sr_Lobo

    Všude čtu, že to má otřesný audio, může někdo potvrdit či vyvrátit? 

  • TheRKD

    Souhlas, prolog spíš rušil, než že by přidával. Byl vyloženě navíc. Úplně rozbíjel budování napětí a začátek hry. Perlička, zajímavost, ale nic, co by nemělo skončit na podlaze střižny. 

  • Lukyz

    Popravdě jsem si až do teď neuvědomil, kolik změn v DC proběhlo. Tohle srovnání je skvělý, a po jeho zhlédnutí musím říct, že jsem rád, že se drželi více originálu.

  • x_ander

    Vynechání obsahu z DC je zvláštní, ale samotného mě trochu štvalo, že to opravdu narušilo ten legendární úvod. Na druhou stranu, každý nový obsah je fajn. Když už tenhle remake má tolik možností v tom smyslu, že si lze nastavit, co nechat původní a co nové (jak je popsáno podrobně i v recenzi), tak tam ten úvod s Nico mohli dát volitelně.

    A nebo to vzít z gruntu a celou tu kapitolku dát až dále do hry (např. by to v nějakém rozumném okamžiku Nico vyprávěla Georgovi jako flashback) - tím by nebyl narušený úvod, ale zároveň by tam ten dodatečný obsah byl. Ale to je jen moje kdyby :)

  • PLuto.petr

    Já jsem taky rád, že použili původní verzi. Directors Cut verze byla hodně nepodařená. Nově přidané pasáže byly hodně nudné, úplně nabouraly stavbu příběhu a naopak osekaly některé jiné pasáže ve hře. I sám Cecil byl s výsledkem nespokojený a i proto se vrhnul na Reforged.

  • Za mně je odstranění úvodu za Nico z Direcor's Cutu dobře. Úvod původního Broken Swordu je neskutečně atmosférický, a tou pasáží za Nico byl upozaděn a už tak nevynikl, jako když člověk "poprvé" spustí hru, ozve se "Paris in the fall...", začne hrát hudba, záběr na Paříž...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit