Broken Sword – Shadow of the Templars: Reforged – recenze remaku staré klasiky
-
Díky za info.
-
Je víceméně stejně "špatný", jako u originálu. Zdá se, že neprošel žádným updatem.
-
Všude čtu, že to má otřesný audio, může někdo potvrdit či vyvrátit?
-
Souhlas, prolog spíš rušil, než že by přidával. Byl vyloženě navíc. Úplně rozbíjel budování napětí a začátek hry. Perlička, zajímavost, ale nic, co by nemělo skončit na podlaze střižny.
-
Popravdě jsem si až do teď neuvědomil, kolik změn v DC proběhlo. Tohle srovnání je skvělý, a po jeho zhlédnutí musím říct, že jsem rád, že se drželi více originálu.
-
Vynechání obsahu z DC je zvláštní, ale samotného mě trochu štvalo, že to opravdu narušilo ten legendární úvod. Na druhou stranu, každý nový obsah je fajn. Když už tenhle remake má tolik možností v tom smyslu, že si lze nastavit, co nechat původní a co nové (jak je popsáno podrobně i v recenzi), tak tam ten úvod s Nico mohli dát volitelně.
A nebo to vzít z gruntu a celou tu kapitolku dát až dále do hry (např. by to v nějakém rozumném okamžiku Nico vyprávěla Georgovi jako flashback) - tím by nebyl narušený úvod, ale zároveň by tam ten dodatečný obsah byl. Ale to je jen moje kdyby :)
-
Já jsem taky rád, že použili původní verzi. Directors Cut verze byla hodně nepodařená. Nově přidané pasáže byly hodně nudné, úplně nabouraly stavbu příběhu a naopak osekaly některé jiné pasáže ve hře. I sám Cecil byl s výsledkem nespokojený a i proto se vrhnul na Reforged.
-
Za mně je odstranění úvodu za Nico z Direcor's Cutu dobře. Úvod původního Broken Swordu je neskutečně atmosférický, a tou pasáží za Nico byl upozaděn a už tak nevynikl, jako když člověk "poprvé" spustí hru, ozve se "Paris in the fall...", začne hrát hudba, záběr na Paříž...