Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Pokud si na sebe nevydělá hra, která prodá milion kusů, tak je problém zjevně někde jinde než v prodejích.
  • hra byla super vtipna napadita hlavne zbrane, jen skoda te herni doby, hrozne kratke proto jsem doufal ze udelaji nejaky datadisk nebo neco ale bohuzel nic.
  • Já se nesmírně bavil! *5*
  • no, tak je možná konečně napadne udělat novej unreal...
    • Nepleť si people can fly a epic games. Epic jim jen pomáhal, PCF dělali předtím jen prvního Painkillera. *3*

      Ale nové UTčko bych bral(ale nesměl by být žádný autoheal, dvě zbraně, sprint a podobné blbovinky pro UT u mě nepřijatelné).
      • RavenHolm
        Žádný Tournament, ale jen čistý Unreal.
        • :))
  • Podle me byl stejne nejlepsi painkiller *16* *4*
    • Osobně nechápu nadšení z tak neskutečně dementní hry jako Painkiller já teda odehraju kde co ale vydat hru kde přecházíte arény ( skladba arén neměla vůbec žádnou logiku ) a neustále na vás útočí max. čtyři druhy nepřátel + boss velkej jak World Trade Center tak to jsem nevydržel ani já ...píšu o prvním dílu těma datadiskama jsem se ani nezdržoval,boha jeho vždyt tahle hra neměla vůbec co nabídnout to i starej Doom byl zábavnější,osobně jsem se více bavil u mladšího Necrovisionu kterej měl alspon nějakej náznak děje a atmosféry než tenhle budget.
      • Starej Doom je pecka pořád. Painkiller, Serious Sam apod. odreagovačky mám opravdu rád. Člověk potřebuje občas vypnout. A proč se vydáváte za D-Fense?
        • kostejnesmrtelny
          D-fens je v první řadě postava z filmu...
          http://www.csfd.cz/film/8221-volny-pad/
  • Hru som kúpil, ale ostal som dosť sklamaný. Čakal som to oveľa viac nárezovejšie. Začiatok bol fajn, prechádzka modelom mesta, godzilla na diaľkové ovládanie, ale potom už sa mi opakované kaktusové plantáže či v zásade len vzhľadovo iné kusy prostredia využiteľné k likvidácii nepriateľov veľmi sprotivili. Taktiež neznášam v hrách extrémne, do očí bijúce vysvietené objekty aby sa náhodou "moderný" hráč nemohol stratiť v 5m širokom tuneli. Taktiež mi veľmi vadila obmedzenosť pohybu, keď polmetrový schodík nejde preskočiť, ale cez vysvietený metrový kváder sa skáče jedna radosť. Úplne dokonale mi tú hru ale pochovali mierne lagy (ktoré už sú patchom vyriešené), no hlavne utrasprostý Games for Windows Live, ktorý snáď hodinu a pol nechcel ani za boha dokončiť update pretože pre jeho dokončenie bolo treba vypnúť hru....no to je fajn, ale ako keď som sa nemohol cez tie Live srajdy dostať ani do Menu na Quit game a cez Alt+F4, či Ctrl+Alt+Del sa to dokončiť nechcelo (manuálny update nepomáhal) až na snáď 15-ty krát to naskočilo aj cez Alt+F4....zlatý Steam. Dal by som vešať tých MS-ákov čo taký zle premyslený systém vytvorili. *16*
  • tenhle přístup se mi opravdu líbí...je vidět, že už si pomalu uvědomují, že krátkozrakost nikam nevede a že musí naslouchat tomu, co lidi chtějí *4*
  • Bulletstorm si nového Duka s klidem strčil do kapsy, byla to vtipná a zábavná hra, odreagovačka se vším všudy....ale byla to nová značka a lidi jí neznali, teď už znají, takže by nějaké to pokračování mohlo mít rozhodně lepší prodeje, a hlavně reklamu to chce ;)
    • To je vec nazoru, me bavil daleko vice i ten zastaraly Duke, nez hloupy a jednotvarny Bulletstorm. Prijde mi, ze i ten milion prodanych kopii je nejak moc, ale zase lidi mozna kupovali drive, nez byly venku recenze a gameplay videa, ze kterych mohli jasne videt, ze hra je predevsim o nakopavani enemaku na kaktusy nebo do masozravych rostlin, coz mi osobne jako mega cool bozarna moc neprislo.
  • Taky, kolik z těch tisíci korun jde na vývoj hry, že? *3*
    • Asi tak... musi se na tom prizivit spousta korporatnich parazitu.
  • TA hra byla maximalne nudna, i painkiller me bavil vic.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit