Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Pokud si na sebe nevydělá hra, která prodá milion kusů, tak je problém zjevně někde jinde než v prodejích.
  • Bulletstorm si nového Duka s klidem strčil do kapsy, byla to vtipná a zábavná hra, odreagovačka se vším všudy....ale byla to nová značka a lidi jí neznali, teď už znají, takže by nějaké to pokračování mohlo mít rozhodně lepší prodeje, a hlavně reklamu to chce ;)
    • To je vec nazoru, me bavil daleko vice i ten zastaraly Duke, nez hloupy a jednotvarny Bulletstorm. Prijde mi, ze i ten milion prodanych kopii je nejak moc, ale zase lidi mozna kupovali drive, nez byly venku recenze a gameplay videa, ze kterych mohli jasne videt, ze hra je predevsim o nakopavani enemaku na kaktusy nebo do masozravych rostlin, coz mi osobne jako mega cool bozarna moc neprislo.
  • Cahir
    Asi jsem zaspal dobu *8* Nevím, v jakejch se dneska žije relacích, ale měl jsem za to, že milion prodanejch kopií je docela úspěch.
    • sleepless
      Vsechno se to pomeruje s naklady, ktere jsou dnes na vyvoj multiplatformove hry ponekud vyssi nez v minule generaci konzoli (ktere jsou v tomhle tak trochu urcujici).
      • Cahir
        Chápu, že multiplatformní vývoj a marketingová masáž stojí nehorázné peníze, ale i přesto mě to trochu zarazilo a vzbudilo ve mně ještě větší obavy o budoucnost odvážných a originálních projektů.
        • blbost.. multiplatformitu zajistuje engine.. takze naopak to ve vysledku snizuje naklady.. je to jako za jednu cenu udelat 3 hry na 3 systemy..
      • Lenze prave multiplatformnost sa uvadza ako hlavny dovod, aby hra zarobila...teda je to asi najpadnejsi argument vyvojarov v tych vecnych bojoch PC vs. konzole...
    • MrSanta
      První myšlenka co mě napadla - prodeje přes meloun jsou dneska málo? Ten vývoj zas takový prachy stát nemohl. Jedině snad, že by velká část prodeje byla tvořena nákupem za výrazně sníženou cenu. Ale stejně...
      • Nenazranost a nenazranost *6*
    • Ne když všichni poměřujou úspěšnou hru podle prodejů Call of Duty *7*
  • Jestli přes prodaných milion kopií znamená komerční neúspěch, nemám pocit, že chyba bude ve hře samotné.
  • Radsej by mohli konecne vydat poriadny singlplejerovy Unreal, nieco na takej urovni, co by vnieslo trosku sviezeho vanku do FPS tak ako kedysi ten povodny
  • Hehe Epic se zas minul v odhadech s realitou. Je to stejné jako s jejich fňukání nad prodejností Gears of War for Windows, kde čekali, že budou mít stejné prodeje jako na Xboxu, kde bylo v době vydání hry portfolio zhruba 5 akčních her a žádná TPS + ta PC byla zpožděná o celý rok a vydaná ve vší tichosti a hypu.

    Bulletstormu se zase na těžký béčko, kterým bezesporu je, krátkost a nulový online dařilo velmi dobře, jen Epicu je to málo a cítí se nedoceněn.
    • Gears of War na PC byla komedie. Ja wool si to jeste koupil... nejdriv neuveritelnej boj s Games for Windows kde jsem se musel probojovat registraci (nutnost zahranicniho uctu pro me tenkrat byla novinka) a pak to cele kazdy 2-5 minut kvuli tomu bazmeku padalo do te doby nez udelali update mno a samotna hra mi proste prisla tezce prumerna a pribeh vylozene trapnej. Absolutne jsem nepochopil tu euforickou devitkovou recenzi ani cely to halo okolo toho...
      • SA-reg
        Gears byla dobrá hra. Taky jsem hrál PC verzi... jo, GfWL bylo otrava a furt je otrava, ale dalo se to přežít.
        • Mno otrava bylo hledat proc mi nefunguje ucet ale to ze to kvuli tomu bazmeku padalo jak z jara uz nebyla otrava ale vylozene vos** a offline to sice hrat slo jen s takovou malickosti... nefungoval save...

          Na hru se nas nazor muze lisit ale me teda do deje nevtahla. Rozhodne nesouhlasim s tim ze by se melo jednat o devitkovy titul.
          • save funguje i offline, ze si neumis udelat offline ucet je/byl tvuj problem... akorat neposbiras achievementy... pokud pominu gfwl, tak gears of war byla skvela hra a je velka skoda, ze na pc tahle serie nepokracuje
          • SA-reg
            No tu devítečku tam taky necítím, ale jednou to zabavilo. Zahrál jsem si to a hotovo. Není to věc, ke které bych se vracel...
  • Vždyt ale vše měli. Engine. Přibeh hry by jim napsal i Dan Vávra (a možna že i Vít Barta vzhledem k prostředí). Nic nového ve hře nebylo a dalo se ji dohrat za 6 hodin. Tak jaké pak naklady? Největší naklady měla možna medialní masaž
    • dilinja
      prosimte vavra by to udelal za 1M$ lip, rychleji a jeste by se kazdymu posmival v podacastu jak to nikdo neumi *1*
  • Ten kto sa chcel dobre odreagovať na štýl Dukeho, tomu sa hra musela páčiť.
  • Já se nesmírně bavil! *5*
  • Taky, kolik z těch tisíci korun jde na vývoj hry, že? *3*
    • Asi tak... musi se na tom prizivit spousta korporatnich parazitu.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit