Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Hidden

    Jen ze zvedavosti - je nekde rozepsano jak Bungie dospelo k te castce 2000 dolaru za kus (letmym patranim jsem nic nenasel)? Jen jestli je to takova castka "to by mohlo projit a je dostatecne odrazujici" a nebo pro ni skutecne maji nejaky racionalni zaklad/vypocet.

    • nightborne

      Zdá se, že se odrazili od predecentu vytvořenýho nějakým případem se Sony a faktu, že za porušení DMCA je (nejspíš opět díky tomu predecentu) stanovená pokuta 500-2500 dolarů "za kus".

      Z rozsudku: First, Bungie is entitled to statutory damages for Claudiu-Florentin’s violations of the DMCA. Under the Act, the Court may award statutory damages “in the sum of not less than $200 or more than $2,500 per act of circumvention, device, product, component, offer, or performance of service, as the court considers just.” 17 U.S.C. § 1203(c)(3). 

      Based on the allegations in the amended complaint and the evidence provided, the Court is satisfied that Claudiu-Florentin’s violations of the DMCA were willful and that an award of up to $2,500 per download of the VeteranCheats Hack is “just.” See, e.g., Sony Computer Ent. Am., Inc. v. Filipiak, 406 F. Supp. 2d 1068, 1075 (N.D. Cal. 2005) (finding that an award of $2,500 for the willful sale of copyright infringing devices). 

      Bungie has asked for only $2,000 for each of the 5,848 downloads of the VeteranCheats Hack and the Court finds that this amount is appropriate. 

      Konkrétní pasáž DMCA: The DMCA prohibits the circumvention of any technological measure that effectively controls access to a protected work and grants copyright owners the right to enforce that prohibition. 17 U.S.C. § 1201(a)

      • Hidden

        Skvele, diky za citace. Takze podle vseho proste neco nastrelili v ramci danem zakonem. :)

        • nightborne

          Jelikož mi to nedalo, ještě sem vyhrabal ten rozsudek ohledně Sony, na kterej se odkazujou, a fakt to bylo, jak jsem odhadoval - před dvaceti lety se Sony soudila s jakýmsi Filipiakem, kterej se živil prodáváním čipnutejch playstationů a podobným bazmekem. Za porušení DMCA vysoudili 800 dolarů za prodanej čip a 2500 dolarů za prodanou konzoli (celkem cca šest mega), což ustanovilo ten precedens.

          Měli si do toho započítat inflaci a těm cheaterům dneska nakouřit pětilitr za kus =P.

          • Hidden

            Diky za dodatek. Ja po tom rozsudku nepatral, ale koukal jsem primo na onen zminovany zakon a tam maji skutecne natvrdo onech $200 - $2500, takze by ani vic jit nemohli (v jeho ramci). Asi jim proste ty dva tisice prisly tak akorat. :)

    • Kabutops

      děkuji za dotaz, byl si rychlejší... jak počítá Nintendo částku, kterou chce zaplatit po poskytovatelých emulátorů starých her?

      Možná to počítali jako veterinář v seriálu Clarkson's farm - něco si vymyslím, vynásobím dvěma, a přidám 100 liber 😀

      • 0011

        Emulátory jsou legální, nelegální je třeba prodávat sw nebo hw jako např. kartu R4 (personifikovaná jako záporačka ve hře Hyperdimension Neptunia) do DS umožňující hraní upirátěných her. Pokud je někdo tak vymatlanej, že na pirátění vydělává peníze ať si ta či ona firma klidně bere 70% jejich příjmu do konce jeho života. Z praxe Gary Bowser bude platit zrovna Nintendu (s tímhle jménem krásná ironie) 20% příjmů dokud bude dýchat, teda pokud někde nezchrastí těch celkově vyčíslených 14,5 mega najednou.

  • Doufam ze jednoho dne bude za cheatovani v multiplayerovych hrach basa natvrdo ( a za vyrobu cheatu taky)

    • nightborne

      Tak minimálně by byl zajímavej krok například vázat online identitu na skutečnou občanku / SSN jako v Koreji. Neni to sice neprůstřelný, ale dlouhodobě se pak ve hrách podvádí výrazně hůř. Třeba se jednou dočkáme.

      • No to je hodně debilní nápad. Teda z pohledu člověka milujícího svobodu. Z pohledu státu a lidí, co rádi řídí životy druhých, je to jistě vlhký sen.

  • MishKonn

    Takže jinými slovy, ač je to trochu přes koleno, i cheaty se ukázaly opakovaně jako úžasný business pro herní společnosti. 

    Ať už skrz vymáhání pokut jako zde, nebo díky nákupu nových kopií, v případě her, co nejsou free. Escape of Tarkov by mohl vyprávět (timeline - jeden měsíc se dušujeme, že jsme zabanovali desítky tisíc cheaterů, druhý měsíc dáváme slevu, zcela poprvé mimo ruský státní svátek).  😉

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit