Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Hm, vypada to pekne, ale ja bych si spis pral aby to bylo cokoliv, jen ne simulator lodi, trosku me zarazi ze se porad mluvi jen o tom a ukazuji videa jen na mori s tou lodi, jenze ja chci praveho Assassina.
  • K Assassins Creed Black Flag nemám po zklamání z trojky vůbec důvěru. Trojku jsem si bohužel koupil, black flag napřed stáhnu a vyzkouším (klidně mě proklejte). Nejsem pirát, mám koupenou i jedničku a edici Renesance ( II, Brotherhood a Revelation).
    Trojka neměla s assassíny nic společného, Connor jde celou hrou jako Rambo a vojáci jen čekají až na ně přijde řada a střílí jen ve chvíli, kdy se Connor kryje jedním z nich, aby mu náhodou neublížili. Za vrchol série považuji Revelation, tu jsem si vychutnal, proplížil se na místo, zabil cíl, hodil bombu s ježky a utekl. Bomby považuju za to nejlepší s čím v této sérii přišli. Navíc prostředí exotického orientu se k assassínů hodí nejlépe.
    Doufám, že Black Flag se vrátí ke konceptu skutečného assassína, který zabije cíl a zmizí, tenhle styl je mi mnohem bližší. Zatím mám bohužel dojem, že to bude jako datadisk ke zmršené trojce *12*
    • Tak to sme asi hrali uplne ine hry *1*
      Tak trebars na Connora strielaju aj ked sa nekryje, stavalo sa mi bezne,ze ma trafili a pozor! dokonca aj zabili! Ked som si nevsimol, ze nabijaju a nekryl som sa.
      Co sa tyka rambo stylu, tak si predstav,ze aj v dvojke a aj v tvojom oblubenom Revelations ide celu hru prejst rambo stylom, vobec nepotrebujes zabijat ticho, kludne sa k cielu prerezes, ked to chces hrat ticho, tak to mozes aj v trojke, nikto o tebe nemusi vediet a zabijes len ciel, potom sa na teba asi vrhnu, ked zistia,ze si im zabil kamarata, ale to sa dialo vo vsetkych Assassinoch! Len si to nahodou vsetci vsimaju az v trojke *8*
      No a posledna vec, orient bol sice fajn, ale keby sa odohravala trojka v takomto prostredi, tak som takmer presvedceny o tom,ze vsetci frflu prave nato,ze je to stale to iste, ani prostredie nezmenili *6*
      Inak mi prostredie tretieho dielu prislo skvele. Amerika vyzera uzasne, bavilo ma len sa prechadzat v takom svete.
      • Trojce ublížilo, že původní mechanismy z minulých her použili v jiné, kde už nefungují. Krytí, vyčkávání na protiútok a komba jsou dobré proti chladným zbraním, ale proti palným zbraním neobstojí a musí se použít úplně jiná taktika. Nevidím problém v době ani v prostředí ( i když bych uvítal spíš Egypt nebo Řím) ale v tom, že se Connor chová úplně stejně jako Altair, i když stojí proti úplně jiným zbraním. V době palných zbraní se zákonitě musí vyhýbat otevřeným bojům a více využívat tiché zabíjení a plížení. Prostě Assassín ve věku střelného se musí chovat jinak něž středověký nebo renesanční. V tom vidím zásadní problém. Tvůrci mění dobu a prostředí, ale ne způsoby boje Assassínů. To je hlavní problém a myslím, že Black Flag ho nijak neposune.
        Tvůj názor ti neberu, ale když vidím jak voják s NABITOU mušketou útočí bajonetem tak prostě nechápu...
        • Tak v Rime uz bol Brotherhood, no a to co pises, ti sice verim, ale su tu urcite obmedzenia zo strany vyvoju cez ktore proste nejde spravit vsetko inak a dobre, vzdy je to o kompromise a plati asi vo vsetkom moznom tak, nehovorim,ze je to dokonala hra, ale neni to tak spatne, ako sa po forach pise, mna bavila aj trojka, aj predosle, iba prvy diel ma bavil asi dve hodiny, kym som nezacal robit to iste presne podla tej istej osnovy...a ty vojaci s musketou utocia bajonetom preto,ze ked uz raz vystreli, tak nabit takuto zbran vyzaduje dost casu, tak sa nato vykasle a ide utocit bajonetom, ale chapem,ze kym sa mlatis s dvomi, tak jeden mohol nabit a zastrelit ta, ale je to hra proste, nejde to spravit vsetko tak, ako si kazdy zela, to nejde *3*
          • Zdá se mi, že souhlasíš s mými výtkami, ale na rozdíl ode mně je nepovažuješ za tak významné. Já mám radši realistické hry a trvám na tom, že použití taktiky z AC série nemůže ve věku střelného prachu fungovat a Connor by se měl chvat úplně jinak. Sám hraju co nejvíce stealth stylem a používát tiché zbraně.
            A mluvil jsem o útočení bajonetem s NABITOU zbraní. Vím, jak dlouho se nabíjí předovky.
  • A co takto pouzivat rozum v zivote a za vyzvu povazovat velke zivotne udalosti? Hra ma predsa bavit hraca a ja hry beriem ako odreagovanie po "realistickom" dni.
    Fakt tu niektorym nedopina,ze ludia, co pridu z prace utahany a chu doma pri kave nachvilu vypnut a zabavit sa, nepotrebuju nejaku lod, ktora sa rozbieha minutu a dalsie dve minuty nabijat kanony, za ten cas uz mozem mat splnenu celu misiu a ist sa spokojne hrat s detmi s pocitom,ze som sa posunul zase o kusok dalej.
    Robite z toho vedu kriste pane, je to len posrata hra, ako aj posraty film, kde byva realnych velmi malo veci.
    • "A co takto pouzivat rozum..." Souhlasím.
      Tak se zamyslíme - máme hru s velmi realistickým audiovizuálním zpracováním, ve které se koráby z 18. století plaví metodou "jízda automobilu po vodní ploše" a jejichž výzbroj obsahuje laserem zaměřované minomety.

      Zatímco sledujeme tyto evidentní anachronismy, Ubisoft tvrdí, že poskytuje autentický zážitek Karibiku 18. století. Zdroj pro toto tvrzení:
      "http://www.ign.com/articles/2013/03/04/the-dawn-of-assassins-creed-iv-black-flag"

      konkrétně pasáž:
      "Black Flag director Ashraf Ismail stressed that his global team was focusing on placing Edward into a more historically accurate take on this era..."

      Takže ano, budeme používat rozum a dokud mi Ubi tvrdí, že poskytuje historicky věrný obraz Karibiku 18. století, tak mi přehnaně arkádové automobilové lodě budou vadit. Buď ať Ubisoft nelže, nebo (pokud nestojí o simulaci) ať poskytnou odpovídající zážitek, aby hráč pocítil, že ovládá rozměrný koráb.
      • "Historicky verny obraz Karibiku" ved presne tak ten Karibik zrejme aj vyobrazia, ale myslim,ze je to myslene skor tak, ze to bude vyzerat ako v Karibiku a lode budu vyzerat, ako z Karibiku a vsetky budovy a oblecenie na ludoch a zbrane, proste vacsina veci bude vyobrazena, ako z Karibiku 18. storocia, neviem, kde tam vidis podvod.
      • A to jsem tě měl za génia, a ona přitom pravá maska ucha, která si rádá vsugerovává...škoda.
  • Magister_Peditum
    Zatím jsem si v žádném videu nevšiml, že by hra nějak bourala pirátská klišé, jak se tvůrci při jejím ohlášení bili v prsa. *1*
    • Zbourali zažitá klišé, že loď se nepohybuje jako Ferrari a může střílet salvu ze všech bočních děl najednou. Už v trojce jsme se přece dověděli, že z mušket se nestřílí :)
  • Raději se podívám znovu na Master and Commander.. abych si spravil chuť po tomto ohavném videu. Beze srandy.
  • Ta hra je určena pro lidi typu ggg nebo hehe, to je bez debat, zdejší příspěvky to jen potvrzují. Holt omezenější krátkozrací jedinci se nezapřou.

    A ano, klidně bych čekal třeba 20 vteřin na nabití děl, bavil bych se mnohem víc, měl bych lepší atmosféru a napětí, než teď, kdy jen klikám a děla střílí prakticky hned.. a zdejší tupci tomu ještě říkají zábava a mají předobjednáno.
    • K tomu snad jedno - výroky o mozkové aktivitě jsou mým konceptem, proto bych prosil, aby si přestal být s myší mrskající si rozkrok a klávesnici si sdílející lopata, a byl tak laskav k distanci od cizích citací. Pokud je ti souzeno být prachsprostý bezinvenční kopírovač, tak alespoň bych uvítal odkaz na pravého autora (tedy mé ego) a slušně se pro příště omluvil za prznění mých krásných myšlenek. Jako evidentní troll, jehož těžké nudné počátky se přetransformovaly do libivých a těžkopádně rozeznatelných teorií, ti nezapřu v tomhle směru určitý kádrovství. Nicméně, abych se vrátil k původní myšlence, Zaklínač je samozřejmě o ničem, peníze jdou do AC a CoD.
    • Sice jsou ty namorni bitvy v AC na muj vkus uz za hranici jakehosi unosneho zjednodusovani ve prospech hratelnosti, ale nenapadlo te, ze nekoho to proste takto bavi?
      To z nej automaticky dela tupce?
    • TheGGG
      Hlavně udělat hru nudnou, zdlouhavou a nezajímavou, aby si někdo připadal jako hardcore hráč. Věřím že ty bys i k onanii chtěl 100stránkový návod.
      • Neříkám, že hra musí být dokonale realistická, ale pokud se loď i za bezvětří rozjíždí jako Ferrari je to hra akorát pro konzilisty, kteří neradi přemýšlí.
        Mimochodem kolik je ti let? Působíš jako bys měl IQ nižší než číslo bot.
        • A kolik je tobě. Působíš jako puberťácká guma, která má rozumu na rozdávání, ale přitom uvažování na úrovni vypálenýho děla. Já být tebou, tak si ostrouhám pastelky, ať nejsi příští týden za vola.
          • Radši už běž od toho PC ať ho tatínkovi nepokazíš a vrať se dělat bábovičky.
            • Já píšu ale z konzole. Tož tak, no...
    • Pro blbé ještě opakuji, nikdo od toho nechce simulátor, pouze trochu rozumu, který ve výsledku udělá mnohem lepší hru a atmosféru, než tento paskvil. Vážně, zapomeňte na své trolování nebo že nevíte, kterého jebáka dřív zničit a věnujte maximální množství své mozkové kapacity k zamyšlení nad tímto ... třeba vám pár věcí dojde. Pokud ne, pište dál své kraviny a mínuskujte, to vám jde dobře.
      • pořád bych se držel tématu že je to hra *3* a ještě k tomu arkádová *15* někde sem tu čet výrok že kdo chce realistický ovládání lodí ať si koupí letenku do Karibiku a může tradá na moře *2* lidí jako ty kteří chtějí od her realističnost podle výrobců her není dost aby se tímhle voláním zaobírali. Zase mě neber špatně chtít realističnost po hře není blbost já se nad tim taky vždycky štval .. ted už jsem to prostě vzdal protože mainstream a prachy válcují všechny požadavky těch ,,rozumějších,, hráčů. Takže kašlat na toto vypnout mozek a jdem se bavit *15*
        • já se ale nedokážu moc bavit "pirátskou" hrou, kde jezdí motorové čluny a používají se satelitem naváděné střely. Holt mě tahle casual srajda mine, stejně jako mě minulo poslední AC a a to předposledním jsem vydržel jen do půlky.. pak jsem si zapnul Zaklínače 2ku (kterého jsem ještě nehrál) a po pár minutách jsem zapoměl, že nějaké AC existuje ...
          • TheGGG
            No ano witcher vážně není arkáda.
            Jinak witcher je skvělá hra, ale děláš z ní něco co není.
  • Ta rychlost a ovladatelnost lodí je ale strašně k smíchu. Válečné motorové čluny s fasádou plachetnic *7*
    • Mě překvapuje, že i po 6 letech se najde vtipná realisticky laděná guma, která očekává od AC hlubokou reflexi autenticity. V rámci hratelnosti i tempu je snad pochopitelný, že simulovat chytání větru natahováním plachet a trčet tři dny za kormidlem při výletu z jednoho ostrovu na druhý, v téhle sérii asi nehrozí. Každýmu pitomci, který nemá v hlavě nakydáno, musí být jasný, že ve skutečnosti se tak asi nemanévrovalo, ale že tohle podání je jen logickým herním kompromisem, navíc nevybočující z mezí toho, s jakými ptákovinami jsme se napříč sérii mohli už setkat. Jo, taky dělám s historií, a taky fandím většímu důrazu důkladnějšího uchopení téhle problematiky pro hry, ale protože nejsem navševztekající se ocas, tak rozeznávám, kde je ta aplikace vhodná, a kde je třeba pochopit tu nuanci udržení linie zábava-hratelnost-historická a autentická fasáda na oko. Do té doby tu bude neustále nablito od jistých šašků kolem kapuce a nebo kolem hyperaktivností lodí. Což jsou věci v tomhle případě naprosto bezpředměntný a vypovídá to akorát o tom, jak by tvůrci podobných kydů z kulovýho rádi postavli sněhuláka.
      • Typický zdegenerovaný casual hráč, který je spokojený s kdejakým nesmyslem a chtít něco víc nebo lépe je pro něj utopie.
        • Tak, tak, mám gamepad na hlavě, kupuju CoD a PC hráče mám za p*če.
          • gamepad máš v hlavě! Nevím, co je nepochopitelného na tom, že ta akcelerace lodí je zkrátka k smíchu. Podle mého názoru už to překračuje hranici uvěřitelnosti a kazí to celkovou atmosféru hry. Ještě to řeknu takto. To, že se ta loď pohybuje hodně "nereálně" uvidí i hráč, kterému je nějaký realismus ukradený. Když někdo dělá z lodí, které byly závislé na větru a proudech, motorové čluny, tak to už je hodně uhozené. Ale hlavně, že he/he je spokojený
            • TheGGG
              ty si běž hrát simulátor vysokozdvižných vozíků dravene, to by mohlo uspokojit tvojí touhu po nudě
            • Koho?
            • to he/he: ok gamepade, bez zi zahrat CoD at jsi ve svem zivlu a vem si sebou biebera
            • TheGGG
              Také jsem spokojený, kup si simulátor plachetnice a o*anuj 20 minut čekáním na vítr, já si AC BF koupím a budu se mezitím skvěle bavit.
            • No co ty nebo druzí, na to sere pes. Já spokojený jsem.
            • tak to ti he/he zavidim, protože s timto urcite spokojeny nejsem
            • he/he se má fajn a spokojeností přímo číší, jinak by to nebyl he/he.
          • Nikdo neříká, abys čekal na vítr 3 dny, ale na to jaká je to firma, jaká ta hra má rozpočet, kolik stovek lidí na tom dělá, tak výsledek je nic moc.. mají engine, několikrát vyzkoušený, mají spousty šablon a stejně nejsou schopni udělat normálně ani tak zásadní věci..

            A nechápu kam jako spěcháš, buď si tu hru chci užít, vychutnat a nebo jak pako proletět ve stylu CoD ... ty motorové čluny s granátomety jsou vážně hnus.

            To je takový problém to udělat tak, abych třeba minutu rozjížděl loď? Abych měl opravdový pocit z vyplutí plachetnice ?

            Co jako z toho že zmáčknu tlačítko a loď udělá vz vz a jede ...

            To se ti vážně líbí? Taková atmosféra u hraní tě baví ?
            • TheGGG
              Minutu se rozjíždějící loď? Tss seš hlupák, nechtěl bys tam třeba nutnost také jíst pít a chodit na záchod? Vy Páni hráči kterým nepříjde nic dost dobré mate schopnost udělat z každé dobré hry realistickou nudnou břečku. Pak by se i děla mohla nabíjet pětkrát dýl atd. Hru by si sice nikdo nekoupil, ale pár remcalů by možná zavřelo pusu
            • Uz nebrec.
            • Já si vpomínám, jak ze mě dělala blbce Contra. Naprosto žádná simulace trajektorie, tématicky naprosto nesmyslný scénář a popiratelný scénář válečných zkušeností, kdy jeden (případně dva) nerealisticky nabuchaní lampasáci a lampasačky z nepodložené organizace skákali z vrtulníků na beton, aby se v následujícím scénáři topili v jakýchsi mokřinách bez neoprenu a potápěčskýho vybavení, náhle se propadli do podzemí a odletět odtamtuď vrtulníkama, a stihli za tu dobu zmrzačit, postřílet, nakopat, přeskočit jinak stovky mírumilovně ozbrojených obyvatel těchto úseků. A mimoděk si to rozdat s obříma pračkama, robotoma, broukama a emzákama. Jako, tak vytočenej jsem již nikdy nebyl, jakou absurdnout má herní kariéra zažila. No, ale potom jsem si spustil kachny na starým NES a očekával jsem neblbcový realismus v honu, ovšem opět přišlo zklamání, páč kdo to kdy viděl, aby se mi smál vlastní čokl a kradl mi mý s potem sestřelený kachny. Vykašlal jsem se na to a o desítky a desítky let později jsem si spustil C&C, ale to co jsem viděl mi vůbec nevyhovovalo - ta hra ze mě dělala blbce, páč já na to všechno čuměl z ptačí perspektivy a tanky se pohybovaly tak, jako kdyby za něma seděl Schumacher a nabíjel si k tomu ještě neuvěřitelnou rychlostí. Můj pocit z válečné autenticity byl v trapu a hodlal jsem Westwoodu poslat ostrej dopis o tom, co si myslím o jejich znalostí vojenské techniky. Od té doby jsem byl za blbce nespočetně, zábavit se mě ani nenapadlo, páč být za blbce u hry, to je teprve vrchol. Ale dneska sleduju veliký nárůst realističnosti ve hrách a snahy o nedělání z hráčů blbce, páč co s hovadinama, který si umí hrát na hry. Ona poptávka si užít takovou hru, která mě naučí si odlít vlastní dělo je přece je výjimečný zážitek hodný potlesku, abych konečně pochopil, že to střílení bude asi v reálu trochu jiná a nebyl za blbce.
            • Naprostá pravda nikdo nechce realistickou hru, ale to aby s hráčů nedělali blbce.
            • Jo, tak to bylo od srdce.
  • Ty motorový lodě, granáty apod. hovadiny, to je vážně hrůza. Tahle hra má do pirátské hry daleko asi jako Octavia RS do sportovního auta. Jen se to tak jmenuje, rádoby to tak vypadá, ale to je tak vše.
  • TheGGG
    Nevím co má kdo proti conorovy, byl to IMO dost zajímavý charakter. Prostě ten typ který chce být zlí i hodný a chce se na potkání rvát, ale zároveň mudruje moudrosti o svobodě. Lepší než ten italský gay. *7*
    • Jednou ti musím dát za pravdu *3* . Nikdo ho tu nemá rád jen protože to není takovej Troll jako Ezio a protože se občas chová (a to upřímně) z našeho pohledu jako blbec. Ať mě prosím někdo opraví protože mluvím jen z mýho názoru né z historickejch fakt ale já měl vždycky indiány za (v politický oblasti) nevyslpělej národ *15* možná je to blbost. Takže mi nepřišlo divný že jediný co chtěl bylo nakopat všem zadky když mu zabrali trávník a logický že nic neokecával a šel do toho po hlavě *5*
    • Lawliet
      zlí *7*
      • TheGGG
        hlavně že jsi mi to opravil *6*
  • MidnighT91
    Těším se, vypadá to krásně, ale ten mortar je neuvěřitelně stupidní...
    Btw... Kenway má parádního dabéra, skvělej hlas...
    • jj a ten dabér se jmenuje Matt ryan *4*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit