• RAMIUS89

ta misia keď bojujete o život a mate halušky spojene zo spomienkami je najotravnejšia misia aku som kedy vo svojom živote hral v akejkoľvek hre.

• RAMIUS89

ujde to ale rad by som si niekedy zahral aj za rusov

• TheGGG

mě nejvíc baví každoroční šok lidí nad tím, že CoD je hollywoodský akčňák co se bere vážně ala michael bay a naprostá arkáda se vším co k tomu patří.

Vzhledem k tomu, že jiná alternativa pro CoD, alespoň pokud jde o SP neexistuje a zábavné SP FPS hry v podstatě nevznikají, tak až to bude za rok někde levně k dostání, tak si to za pár stovek pro těch 5 hodin akce klidně koupím.

• 0tecFura

Řekl bych že poslední díly battlefieldu jsou celkem alternativa k codku.

• TheGGG

BF ten SP nikdy moc neuměl.... délka kampaně stejná, ale cod je mnohem větší jízda

• 0tecFura

Pravda souhlas. Ale maj k tomu asi nejblíž. První homefront mi dost připomínal cod. Nebo titanfall 2 hratelnostne.

• VRFREAK1

7/10 ?:D    2/10 je moc

• Ahoj,

nedalo mi to a po recenzi jsem si musel založit účet a vyjádřit se. Po přečtení mi přijde, že autor buď skoro vůbec nehrál MP, nebo je to sponzorovaná recenze a tím pádem nemůže úplně naplno říct, co si myslí.Což by bylo opravdu smutný. Souhlasím hlavně se dvěma body: 1)obsah hry je zatím slabota- spoléhat se na to,že tu díru zalepí propojení s F2P částí hry, to je opravdu zoufalost. Nadruhou stranu se má přidat pár map v první sezoně, abych nebyl jen kritický.

2) Grafická stránka hry je opravdu viditelně zastaralá.Ale mapy nevypadají úplně zle a třeba Miami a Satellite se mi líbí vzhledově

S čím nesouhlasím, je výsledný skore hry.Zde je pár důvodů proč:

MW dostalo 8 bodů a tohle 7 (bez ohledu na odřený uši). Co už autor neřekne je to, že tento rok v podstatě vypustili betu mezi lidi - weapon balancing nula bodů (MP5 silnější než většina AR na long distance, nedávný nerf FFAR z něj zase pro změnu udělal absolutně nepoužitelnou zbraň - recoil vám v podstatě kreslí 7 od spodu nahoru), mizení herních progressů u lidí (kamufláže, weapon lvly a podobně), neukládání osobního nastavení -calling cards a emblemy to neukázalo vůbec a pořád vás to vracelo na nějaký default (opraveno naštěstí posledním patchem),crashe hry na všech platformách ( nejlíp je na tom nepřekvapivě PS, z některých i nových Xboxů se staly cihle v cyklu restartů,ze kterýho se nedá dostat). Obrovský problém je leveling zbraní- vyžaduje to ohromně moc času a XP dostat se na 50lvl, aby se zpřístupnily všechny skupiny kamufláží a všechny doplňky, navíc některý kategorie jsou momentálně bugnutý a nejdou splnit. Buguje se jim levelování nad Prestige 2- neukatuje to levly, zbývající expy do dalších levelů.SBMM ještě horší,než bylo v MW (jsem casual hráč,někde kolem 2 k/d a docela to cítím na vlastní kůži) a je to krásně vidět na grafu po ukončení her, kde vám to krásně nakreslí vaše výkony po 10 hrách- budete tam mít díky SBMM krásnou horskou dráhu, protože i po průměrným matchi dostávám potom takový lobby, že proti mně jdou hráči s dvakrát větším ratiem .  Grafický glitche jsou méně častý, nicméně občas vidíte zvláštně poskládaný model hráče - rozuměj ruce trčící ze zad a podobně. Absolutně chyběla vyladěnost perků - příklad na Flack Jacket ( něco na styl EOD)- ze začátku absolutně nefunkční, zabil vás výbuch i přes zeď- v současnosti tak skvěle opraveno,že pro změnu přežijete tři přímý zásahy minometem. Bugy v Zombie části hry- nešel exfill (v podstatě ukončit hru), mizel herní progress, lidem se bugoval void (znamená žádný progress v misi a tím pádem nula XP), častý crashe a disconnecty po hodině dvou progressu. Další velký problém, který je hodně kritizovaný a celkově reportovaný zpátky, je viditelnost postav - na spoustě map nejde vidět hráče, absolutně zapadají do pozadí a pokud se člověk opravdu hodně nesoustředí, tak je nevidí a nepomůže ani grafický nastavení čehokoliv, i když mně třeba aspoň trochu pomohlo zvednout resolution rendering na větší hodnotu,než mám monitor,ale to je subjektivní.

Hra má k ideálu a aspoň těm sedmi bodům daleko, aspoň dle mýho názoru, protože v takovýmhle stavu by to nemělo vůbec vycházet. Vypadá to,jak kdyby to chtěl Activision vypustit co nejdřív bez ohledu na stav hry. Nicméně,abych to jen nekritizoval, tak se mi opravdu líbí některý prvky - movement mi přijde lepší, wild cards je super věc, field upgrade věci jsou skvělý, líbí se mi grafický provedení některých map, score streaky budou sranda po vyladění. HC je opravdu skvělá součást a je jedno,jestli jen na odreagování nebo na grind kamufláží. Odehráno mám dost,momentálně Prestige 3 a K/D ratio kolem dvou, takže to nepíšu rozhodně po třech hodinách, než se někdo zeptá :) Pokud jste to dočetli až sem, tak díky moc a pěkný den :)

• vaclav.pechacek

Přijde mi trochu nefér vyzdvihovat Modern Warfare a současně argumentovat nevybalancovaností, když MW se s tím potýkala (a dalo by se říct, že potýká dodnes) úplně stejně. Tam zase přece byla ta nesmyslná brokovnice, kterou museli okamžitě nerfovat, pak se zase objevilo Grau, dneska to je R9. Tohle prostě budou ladit za pochodu jako všude, kde se náporem velkého množství hráčů najednou stanoví nějaká meta, a vždycky bude něco, o čem budou lidi halekat, že to je "broken". Rozhodně mi nepřijde, že by tam všichni běhali s MP5 a člověk, co chce hrát s AKčkem nebo M16, by neměl šanci.

Jinak žádné crashe ani jiné technické problémy mě absolutně nepotkaly. Co se týče zrovna rozeznání nepřátel, hodně mi pomohlo, nastavit si v control panelu Nvidie to vytažení barev na 85 %, ale ani předtím mi to nepřišlo o nic horší než v jiných střílečkách, třeba zrovna MW (kde takovému Verdansku ani ta Nvidia moc nepomůže).

Opět, jak píšu na konci, MW pro mě mělo blízko devítce, tohle zase šestce, ale to je prostě ošemetnost číselné stupnice - to číslo má být vyloženě orientační, vedlejší doplněk textu. Takže by mě spíš zajímalo, jestli jsem přímo napsal nějaké názory, se kterými třeba nesouhlasíš, když odhlédneš od nějakých šestek nebo sedmiček.

• Ahoj,

prvně díky za reakci, cením si toho.

Pamatuju si tu brokovnici, to byla ta 725,jenže tam to bylo nerfnutý hodně rychle a byla tam víceméně jen ona, kdežto tady je balanc celkově všech zbraní ujetý bokem - AUG, M16 a MP5 + nerf všech odstřelovaček hned po betě,protože se to nedalo na Satellitu přežít. Co se týče Grau, tam je to jiná písnička podle mě - šlo o peníze, aby se prodávaly bundly s ním (ta challenge na něj je dělaná čistě na MP a ve Warzonu to prostě nemáš šanci vůbec udělat),proto to nechali tak dlouho v takovým stavu, v jakým to bylo. To stejný je i R9 (ta se používá pro Dragons breath roundy a zase challenge na MP). Nevím, v jakým skill gapu jsi byl, ale okolo tý dvojky to fakt bez MP5 bylo nehratelný, zkoušel jsem všechno a stejně jsi vždycky dostal a to nemluvím o HC, tam to bylo fakt neúnosný.

Já s tím taky nemám žádnou zkušenost, drží se mi to celkem v pohodě a stabilně, ale poměrně sleduju YT, Twich a je toho hodně a přímo i během streamu. O Redditu vůbec nemluvím, tam je to fakt teď vyloženě hatefest kvůli tý optimalizaci.

S tím vytažením barev je dobrý nápad,zkusím,díky. Já takhle ve Warzone problém nemám a neměl jsem ani v ničem jiným, maximálně PUBG a Erangel.Až teda do Cold War.

Co se týče nesouhlasu, tak maximálně v tom, že se povedlo z mála udělat moc. Přijde mi to sakra málo u hry, aby ji pustili do oběhu s tím, co nabízí Cold War. Rozhodně ne za plnou cenu. Jinak můj problém s recenzí nebyl o tom, co jsi napsal ( recenze pěkná, dobře napsaná) ,ale spíš s tím, co jsi nenapsal. Když si něco chci koupit, tak chci znát co nejvíce plusů a mínusů všeobecně, víš. A zrovna v tomto případě je těch mínusů docela hodně a poměrně značných rozsahů - jen málo lidí si koupí CoD kvůli kampani.

• vaclav.pechacek

Jasně, úplně chápu. Je to věčný problém toho, že ta recenze vždycky bude subjektivní. Já třeba k CoD obecně přistupuju jako "casual", u mulťáku rozhodně strávím spíš desítky než stovky hodin a nejsem v něm moc dobrý - všimnu si nějakých vývojů v metě, to určitě, ale jestli je na vyšších úrovních jedna zbraň přesílená, to už třeba nepoznám zdaleka tak dobře jako dejme tomu YouTuber, co se věnuje výhradně CoD.

Naopak pro mě vždycky bylo důležité, abych si aspoň na těch pár hodin užil opulentní "filmovou" kampaň, protože s takovým rozpočtem to dneska nikdo jiný neudělá, i proto jsem byl tak nadšený z Modern Warfare. Tím pádem bude můj text daleko víc určující pro lidi, kteří to berou stejně jako já, zatímco pokud se někdo zaměřuje vyloženě na kompetitivní hraní a kampaň třeba ani nespustí, zas tak moc si toho neodnese - prostě jen (doufám, že řádně odargumentovaný) názor člověka, který v tom hledá něco trochu jiného.

Tím pádem je taky obtížné určovat nějaké konkrétní autoritativní číslo, jak to tady chtějí někteří komentující.  Já se nakonec přiklonil k sedmičce místo šestky, protože mě všechno docela hezky zabavilo, obsahu je hodně (vlastně by se dalo říct, že čtyři hry v jedné), nic nebylo rozbité a nikdy jsem nebyl frustrovaný (no, možná občas z debilního příběhu). Ale pokud třeba tobě záleží spíš na opravdu kompetitivním, perfektně vybalancovaném prostředí mezi hráči na vysokém skill levelu, tak pak úplně chápu, že tam ta frustrace je. To je taky důvod, proč dá jeden recenzent pětku a druhý osmičku, nejsme podplacení nebo hloupí, jen jsme prostě všichni jiní:)

• Omlouvám se za pozdější odpověď, práce a doma jsem se už nepodíval.

Chápu a beru všechny argumenty, ale co si budeme nalhávat, CoD není a nebylo nikdy o kampani ( nejlépe to ukázala asi BO4,která ani SP část neměla,pokud si to nepletu s jiným dílem). Většina lidí to hraje kvůli MP a casual to hrajem všichni, kromě profíků a placených streamerů/content creatorů a podobných blbostí.

Nechci tu dělat žádný flame, jen mě fakt překvapilo, že tam nebyly ty problémy zahrnutý, protože třeba ta MP5 byla dost signifikantní problém ve všech skill bracketech a nebo ty po každým matchi resetovaný calling cards, to měli opravdu všichni bez výjimky. Pochopil bych třeba vynechání 703, protože ta dělá strašný hovadiny až ve vyšších patrech ( v podstatě teď už  tam nemáš moc šanci, zlatíčka tam s tím běhají a QS tě hned,jak vyběhneš zpoza rohu). A celkově se to dost řeší v komunitě, nevýraznost postav, chrashe/lagy/glitche a podobně, takže nějaká malá zmínka aspoň na konci někde pod čarou jako varování mohla být, obzvlášť, když to fakt schytává velký procento napříč všema platformama.

O hlouposti bych nikdy nemluvil, bavíme se normálně k připomínce k recenzi a debatujeme, proč tam něco bylo/nebylo, obzvlášť v případě, kdy se jedná o podstatně výrazný problémy recenzovanýho produktu. Nejsem z prostředí a nevím, jak to tam je s objektivitou, proto to bylo v úvodu původního příspěvku.

• LessPh

Tohle je naprosty nesmysl, cislo je cislo, exaktne hodnotici titul.. uz zadny recicky okolo, jestli neumite hodnotit podle jednoduchy stupnice, tak nehodnotte.

Cislo je nejdulezitejsi pro rychlou orientaci a i naslednou agregaci, treba na MT..nejaky “jen text” jako to ma RPS je pro me nevypovidajici.. stejne tam ctu jen posledni odstavec, abych si tam to cislo doplnil a podle toho se rozhoduju jestli mi stoji zato cist dal.

Prosim uz dost, jestli je to 6, tak tomu dejte sestku.. ale srovnavejte jabka s jabkama.

• V obecné rovině souhlas, ale to by muselo být přesně určeno co se hodnotí (grafika, zvuk, bugy, hratelnost, bla bla bla), jak, určit váhu a pak to naprasit do jednoho čísla. Pak by to bylo fakt přesnější a výrazně objektivnější. Akorát si nedovedu představit, že někdo takové KPI (fuj za to slovo) stvoří a bude dodržovat. Takhle uvažuje dle mé zkušenosti jen zlomek lidí v populaci, a proto se s tím nikdo drbat nebude. Mě by to třeba vyhovovalo, mít rozpad na jednotlivé položky, ale takových postižáků asi moc nebude.

• LessPh

Vystihujici slovo pro “text only recenze” je alibismus, ani ryba ani rak..

Tak nevím sice trošku dražší předobjednávka (1649) ale jinak super bavil jsem se na první díl to asi nemá ale hezké rozpletení příběhu... Mp se mi taky docela líbí, i když se musím držet, jsem casuál, nikdy jsem neměl vysoký K/D/ ten matchmaking a crossplay hlavně tomu dost ublížil. Jinak to jede na High na staré 770GTx tady je co říct... ( no jo myslel jsem že bude upgrade ale tak nejdříve za půlroku :-/ a to jestli vůbec 3060RTX nevyběhne před vydáním scenou kvůli kryptoměně)

Já jsem předešlé 2 díly v mp nehrál a tady se mi líbi mody kdy člověk nemusí jen deathmatch... jenže tam je to takové 50:50, bud dobrý tým nebo já to tam kazím. Chat nikdo moc nevyužívá noo.

Jinak konec hlavně ten špatný je největší Fukced up vůbec co jsem kdy ve hře viděl ten "dobrý" není o moc lepší a alternativní hmm... jinal jsem tu disketovou šifru nerozlouskl. Takže mi to tam taky nakonci vytknuli😛

• Koukal jsem na full walkthrough a hra ma, v závislosti na rychlosti hraní 3,5 - 4,5 hodiny

Patří pod uživatele ja_nic_nevim