zavřít
...

Call of Duty se zřejmě vrátí ke svým kořenům do 2. světové války

Dalo by se říct, že informace o tom, že se Call of Duty letos podívá do druhé světové války pochází primárně od youtubového kanálu The Family Video Games, ale popravdě řečeno, přesun zpět do minulosti čekalo hodně lidí. V první řadě, pozvolný přechod z moderní války do futuristické začal být pro sérii...

Novější 1 2 Starší

  • Carnage (inkognito)
    3 souhlasí, 0 nesouhlasí
    Jako na jednu stranu mam radost a na druhou stranu vim, že kampaň bude jen 3-4 hodiny dlouhá. Zbytek bude maximální soustředení se na multiplayer, takže na nic. U COD 1 a 2 mě dost bavila právě ta kampaň.
    30.3.2017

    reagovat

    • Jack1947 tiscali.cz
      1 souhlasí, 1 nesouhlasí
      Bohužel, všechny cod a dokone i MOH nebyli co se délky příběhu týče něčím vyjímečné. Jen tedy obsahem to souhlas, ten možná byl lepší.
      30.3.2017 upraveno v 18:59

      reagovat

    • Brock (anonym)
      0 souhlasí, 0 nesouhlasí
      COD 1 dohraješ taky za 4 hodiny, možná 5, když si dáš veterána
      31.3.2017

      reagovat

  • Kotoktok (anonym)
    2 souhlasí, 3 nesouhlasí
    Hele Aleši. Nad čím si chceš vlastně leštit bambuli? Jestli si ten poslední odstavec myslel vážně, tak nebyl ani zajímavej, ani slohově hezkej a ani vtipnej. Strašně rád bych ti teď dal pár facek.
    30.3.2017

    reagovat

  • Jidáš (anonym)
    5 souhlasí, 2 nesouhlasí
    styl Bratrstva Neohrožených by byl fajn... kdyby se konečně hrál singl za nácka *2* třeba z pohledu elitního Fallschirmjägera
    30.3.2017

    reagovat

  • zdrcujici_pravda (inkognito)
    5 souhlasí, 5 nesouhlasí
    Brothers in arms asi nikdo oživit nechce.
    29.3.2017

    reagovat

  • Jack1947 tiscali.cz
    3 souhlasí, 15 nesouhlasí
    Hlavní obrázek je z obalu COD2 lol www.google.cz/search?...Y7isM:
    29.3.2017 upraveno v 18:05

    reagovat

  • janyf (anonym)
    6 souhlasí, 14 nesouhlasí
    Ok tak som asi jeden z mala , ale ja som sa pri kampani COD IW , neskutocne bavil ... , bolo to hollywoodsky prepalene ale neskutocne epicke . Bol by som najradsej keby pokracovali v nastolenom style a ostali v buducnosti .. , napriklad secession wars (spominane v IW) by boli paradne .. , ziadni emzaci , len pekne ludstvo proti sebe . WW2 je fajn ale je neskutocne ohrana ...
    29.3.2017

    reagovat

  • Bob (anonym)
    7 souhlasí, 19 nesouhlasí
    proč neudelají současnost? rusko proti ukrajine, nebo spojenci proti ISIS, nebo zasahy proti somalskym pirtaum a pod.?
    souhlasím s tím že 2. sv. tu už byla mockrát. když minulost tak mužou udelat treba občanskou válku sever proti jihu v americe, nebo boj proti indiánum, napoleona atd.
    29.3.2017

    reagovat

    • PrincJablon (anonym)
      14 souhlasí, 8 nesouhlasí
      Protože dělat hry ze současných konfliktů je "proti lidskosti", podle zvrhlých levicových "myslitelů" je nehummání dělat hru z války která probíhá a reálně v ní umírají lidi...viz ta strategie o syrský válce...dělat hry z válek minulých ale nevadí, levicovýmu mysliteli totiž nedojde že i v ní umírali opravdový lidi, protože levicovej myslitel nehledí ani do minulosti a už vůbec né do budoucnosti
      29.3.2017

      reagovat

      • XorxoxTalarius tiscali.cz
        2 souhlasí, 2 nesouhlasí
        Ta strategie o syrske valce uz se zase prodava :)
        Nejpozdeji v patek prijdou penizky a hned kupuji.
        store.steampowered.co...85980/
        29.3.2017

        reagovat

        • PrincJablon (anonym)
          6 souhlasí, 2 nesouhlasí
          Jo, vypadá dobře...asi do toho taky půjdu...vyjmečně mi nebude vadit ani hrát za "Sověty" když nakopávaj zadky islámský havěti
          29.3.2017

          reagovat

          • TheGGG tiscali.cz
            6 souhlasí, 3 nesouhlasí
            nehraje se tam za iráckou armádu?
            jinak pls, nepoužívej slova myslitel a levicový v jedné větě, z toho bolí oči...
            29.3.2017 upraveno v 17:55

            reagovat

            • PrincJablon (anonym)
              1 souhlasí, 0 nesouhlasí
              Hraje se tam za Lizardmany a Pestileny...je to ten tajnej WH: Total War sequel
              29.3.2017

            • PrincJablon (anonym)
              5 souhlasí, 1 nesouhlasí
              Slovní spojení "levicový myslitel" je očividný oxymoron a právě proto je schválně (nejen) mnou využíván...je to obdoba anglickýho SJW (social Justice Warior aka levicový přiblbla a feťáci) sa je to myšlený ironicky
              29.3.2017

            • TheGGG tiscali.cz
              0 souhlasí, 0 nesouhlasí
              a temní elfové bojují proti assadovi, to bych si zahrál---
              29.3.2017

            • TheGGG tiscali.cz
              2 souhlasí, 3 nesouhlasí
              vím žes to myslel jako joke, ale i tak z toho bolí oči, to prostě ani jako vtip nejde...sry
              29.3.2017

            • PrincJablon (anonym)
              0 souhlasí, 0 nesouhlasí
              Spolu s Beastmenama...Chaos je cílem i když cesty jsou rozdílný
              29.3.2017

            • PrincJablon (anonym)
              0 souhlasí, 0 nesouhlasí
              to neni joke...je to "slušný" pejorativum
              29.3.2017

          • XorxoxTalarius tiscali.cz
            0 souhlasí, 0 nesouhlasí
            Hrajes za Syrana, jednotky RF jsou tam pouze jako podpora
            29.3.2017

            reagovat

        • Jack1947 tiscali.cz
          0 souhlasí, 2 nesouhlasí
          Real Time Strategy with a high degree of realism. The game based on a true story.

          Tak určitě *5*
          29.3.2017

          reagovat

        • Bob (anonym)
          4 souhlasí, 1 nesouhlasí
          ten pocit když se o zajimave hre dozvíte z komentu v diskuzi...
          29.3.2017

          reagovat

      • TheGGG tiscali.cz
        11 souhlasí, 1 nesouhlasí
        hlavně ale ty dnešní "boje" jsou úplné nic, vedle bitev v WWI, WWII, koreji, nebo vietnamu. Tady tvl, jedna milice střílí do vzduchu s akčkama, druhá milice tam haleká něco v arabštině a střílí s akačkama a když se někdo náhodou trefí, tak si daj pauzu a jdou bojovat zase zítra. Pak člověk čte ty články typu, strašlivá bitva o město, 20 radikálů se tři dny bránilo, nakonec je YPG vytlačilo, 5 mrtvých....
        29.3.2017

        reagovat

    • Bůča 1987 (anonym)
      1 souhlasí, 0 nesouhlasí
      Tak konflikt Ruska - "ruskch povstalců" a vpodstatě Ukrajiny a ještě předtím obsazení části Gruzie již bylo řekněme z části nechtěně zobrazeno v Arma 2. Aniž by to v Bohemce tušili, tak vpodstatě udělali hru z konfliktu, který se odehrál několik let po vydání hry.
      29.3.2017

      reagovat

    • Drizzt (anonym)
      1 souhlasí, 4 nesouhlasí
      právě jsem dokoukal film 13 hours o incidentu v Benghazi, jak tam skupina amerických žoldáků kosí ručníkáře.
      29.3.2017

      reagovat

    • Falc (anonym)
      0 souhlasí, 0 nesouhlasí
      Doporučuji se podívat na hru war of rights.
      30.3.2017

      reagovat

  • Jack1947 tiscali.cz
    0 souhlasí, 5 nesouhlasí
    Rád bych COD:UO ale zbožné přání, tak aspon druhoválečnej konflikt ( tolik operací je který ještě herně ani nebyli nikdy zpracovaný) nepohrdnu ani něčem na způsob WAW. Safra, to by se pak dal zvážit i ten mp.
    29.3.2017

    reagovat

  • Malcolm (anonym)
    9 souhlasí, 2 nesouhlasí
    Je to dobrý nápad se vrátit opět na bojiště 2.světové války, ale chtěl bych něco jiného než po 100. Normandii. Dobrý by bylo kdyby se to odehrálo třeba v Ardenách, to žádná FPS typu CoD nebo MoH nebylo.
    29.3.2017

    reagovat

  • TheGGG tiscali.cz
    7 souhlasí, 3 nesouhlasí
    já se hlavně těším na ty lidi co zas budou brečet že to je koridorová arkádová střílečka a budou na to plyvat... buu huu a voda je mokrá, deal with it. Každopádně WWII ujde, ale radši bych koreu nebo vietnam. Poslední CoD IW mělu jednu z nejlepších kampaní za dlouhou dobu a slušný podíl na tom měli i epické space souboje, takže to předělat do kulis WWII např bitva o británii a vůbec bych se nezlobil. A i když mě poslední CoDy co se soustředili na jednu postavu dost bavili, tak u rozmanité WWII bych uvítal návrat ke klasickému stylu více příběhů. Dokonce i pár misí za padouchy nácky by nebylo špatné....
    29.3.2017 upraveno v 15:17

    reagovat

    • Jack1947 tiscali.cz
      0 souhlasí, 9 nesouhlasí
      Vietnam byl trochu v BO1 nicméně klidně by mohl bejt i více nebo zmíněná Korea ale to byl slabej konflikt a amíci tam skoro ani nefigurovali. (Co třeba Karibská krize či Falklandy atpp... tolik možností) Rád bych i nějakou britskou kampan.
      29.3.2017

      reagovat

      • TheGGG tiscali.cz
        10 souhlasí, 0 nesouhlasí
        jacku, ty jsi takový znalec historie až bych brečel... Korea a slabý konflikt? Amíci tam skoro nebyli? Prosím, radši už nekomentuj... hlavně že sem pleteš nějaké bojůvky anglánů.
        PS: co by jsi jako chtěl dělat v karb. krizi? A ty falklandy bych ani nenazval válkou....to bylo skoro nic.
        29.3.2017 upraveno v 16:04

        reagovat

        • Jack1947 tiscali.cz
          0 souhlasí, 3 nesouhlasí
          No ty toho nabojovali více pravda... taky jsem nepsal že musí nutně jít o válku stačí o nějakou akci kterou ještě herně nezprostředkovali. Korea sice nebyla ale byl nějakej konflikt i když ta hra byla blbost.
          29.3.2017

          reagovat

      • babišnym (anonym)
        4 souhlasí, 0 nesouhlasí
        v korejský válce padlo cca 2 mil. lidí, američani měli cca 50 tis. mrtvých. fakt to nebyl slabej konflikt
        29.3.2017

        reagovat

        • TheGGG tiscali.cz
          4 souhlasí, 1 nesouhlasí
          to je jen jack, toho neber vážně *1* *1*
          29.3.2017

          reagovat

        • Jack1947 tiscali.cz
          1 souhlasí, 6 nesouhlasí
          Oni by se tam nepřisrali kdyby z toho nemohli těžit... jenže válka to prostě nebyla žádná velká.

          Větší konfilkt (válka) byl i ten blbej Vietnam... kterej navíc trval pomalu 20 let!!
          29.3.2017

          reagovat

          • TheGGG tiscali.cz
            9 souhlasí, 0 nesouhlasí
            válka to rozhodně velká byla jacku a v podstatě USA zachránili jižní koreu, před rudou rakovinou... zvlášť po té, co se zapojili statisíce číňanů. A rozdíl v počtu mrtvých ve válce v koreji a vietnamu není tak značný, na to, jak krátká byla válka v koreji oproti válce ve vietnamu... takže prvně něco nastudovat a pak chytračit. Válka v Koreji trvala 3 roky a válka ve vietnamu trvala 19 let, rozdíl v počtu padlých není zdaleka tak výrazný....
            29.3.2017 upraveno v 21:41

            reagovat

            • Jack1947 tiscali.cz
              0 souhlasí, 5 nesouhlasí
              Prostě zbytečná "válka" už hry z Korei byli a žádná sláva... prostě zhlediska historického ok možná to někoho vytrhne/zajimá ale zhlediska her nic moc . + By tam museli válčit hlavně korejci.

              Víc by byla zajímavější ta čínská občanská válka, kde naopak bojovali za to aby byli závislý na komančích ( no a hle stále drží)

              Možná že Vietmnam trval ještě déle ( ne od data kdy tam vpadli amícvi samozřejmě)

              www.csfd.cz/film/2622...ehled/ sice nic moc film... ale jinej z tohohle konfliktu není. To by taky nebyl špatnej námět byt jen s Frantíkama.
              30.3.2017 upraveno v 01:14

            • TheGGG tiscali.cz
              3 souhlasí, 0 nesouhlasí
              jacku ve válce v koreji bylo američanů víc než dost, ty prostě skutečně nevíš o čem mluvíš... a i kdyby byla jedna z postav korejec, tak se nic nestane, za asiaty se stejně ve hrách jinak skoro nehraje, tak proč to nezměnit? A já tobě doporučuji film the brotherhood of war což je naprosto úžasný jihokorejský film o válce v koreji...
              30.3.2017 upraveno v 06:08

            • Jack1947 tiscali.cz
              0 souhlasí, 0 nesouhlasí
              Vždyt sem ten film viděl i ten novej nic moc fil s Neesonem. Je to možný, já jen řikám že to nebyla taková válka. To je vše. Uznávám že možná mám v tom mezery to bez debat zase jsem Korejskou válku nijak moc nesledoval. Hlavně mrkni na Nanking to je taky skvělej film , nevím proč by mělo bejt špatný hrát za asiaty ? V té hře která se odehrávala, mezi Vietnamem se hrálo ( myslím??) Byla by to změna.
              30.3.2017

Novější 1 2 Starší

Tento formular nevyplnujte!!!
Jmeno:
Email:
Text:
povolené tagy

Přidej příspěvek

Přistupujete z neznámé IP adresy 23.20.129.162.
Opište kód z obrázku:   (Kód je nečitelný, ukaž jiný)

Český herní web, který se soustředí na hry pro PC, PS4, Xbox One, Xbox 360, PlayStation 3, Wii, 3DS, DS, PS Vita, iPhone a iPad. Pro všechny platformy nabízíme recenze, preview, videorecenze i pravidelné novinky. Na Games.cz najdete i podcasty, rozsáhlou databázi her a speciály k očekávaným hrám ze sérií jako Call of Duty, World of Warcraft, The Elder Scrolls, Assassin's Creed, Grand Theft Auto, Battlefield nebo FIFA.