Přejít na výpis diskuzí
Capcom: „Je tu příliš mnoho nových Resident Evilů“
4.2.2013 | Aleš Smutný
44 příspěvků
-
Mě sobně bavili oba žánry pamatuji si noci s kámošem když jsme pařili Veronicu X. Pamatuji i Staré RE 1,2 které jsem pro změnu pařil se svím strýcem. Nicméně pětka se mi líbila halvně v tom že už ste mohli hrát s někým samotný příběh.
Je fakt že od RE4 je to více akčenější to bych celkem i pochopil nicméně problém samotného RE6 je hlavně fakt že se dělí na několik příběhů a než se stihnete stotožnit se samotnými postavami tak příběh končí a vy jdete na další. To mi celkem příjde jako nesmysl tenhle rádoby rozseknuty díl na několik částí je blbost a asi důvod proč RE6 prostě vynecham.
Naopak Co-op se mi hodně líbí hrát hru ve dvou je fajn a takové hry mám raději ale pravda je taková že ta RE5 byla moc světlá a nenabízela tu temnou atmosféru jako třeba čtvrtý díl který sice spadl do dějiště akce (což mě osobně zas tak nevadí) ale byl dost ponurý "hororový".
Názory typu že by ta hra měla mít podstatně méně akce nebo minimum nábojů ve hře mi ale taky nepříjdou jako ty super. Jasně má to být horor ale i takový akční horor může být hodně dobrý viz třeba Stalker (byť je to žánrově SCI-FI FPS/RPG) nicméně tam to šlo kombinovat jak samotnou hororovost tak i akci. Tady však přechází Hrorovost do samotné akce a hororvé prvky se tak víceméně vytratili.
Ještě doplńím že než aby mě tolik natchnul Resident Evil 2 tak sem více hrál na tehdejší dobu konkurenční Parasite Eve 2 od Square Enix a ten uměl kombinovat právě jak samotnou akci tak i ten horový prvek. Notabene v 90 letech hra ve které šlo nakupovat zbraně bylo asi něco jako svatý grál her jen škoda že to Square Enix nenadaboval to té hře hodně srazilo na tehdejších recenzích -
-
parsite Eve bola paradna hra, ale co si pametam aj poriadne tazká, hlavne jej záver, mohli by sa vrátit k týmto starsím sériama spravit niec v podobnom duchu v modernej grafike.
-
-
Resident Evil 5 byl asi maximum co mohli vývojáři nabídnout, teď už to je jen pořád dokola.Chybí pořádná atmosféra , zrůdy jsou pořád stejné spíše k smíchu než abych se lekl nebo bál.poslední Resident Evil mě hodně zklamal.vzpomínám si jak jsem hru Resident Evil 2 dohrál několikrát za sebou a vždycky mě to bavilo. prostě byla to zábava, teď už ty hry jsou moc dlouhé a není žádný důvod si hru zahrát několikrát dokonce. *9*
-
-
Dvoječku a troječku hraji i dnes s nadšením :)
-
Souhlasím vesměs se vším co jsi řekl, až na jedno: "Moc dlouhé"? Myslím si že hrací doba dnešních her je dost pod průměrem her z minulosti. Dost možná se mi to jen zdá ale myslím si, že dnešní hry jsou spíše krátké a nezáživné.
-
-
U těch starých RE to moc neplatí, pamatuju když jsem byl menší a marodil jsem tak jsem RE2 uměl projít i za 3h 45min, točil jsem ho 3x dokola během jednoho dne :D, samozřejmě takhle rychle jen na easy mode, kde se začínalo se samopálkem s neomezenou municí :)
-
-
Dokonce se průměrně RE1, RE2, RE3 dohrávají za 2 hodiny, včetně hard módu, bez uložení, použití léčivých prostředků atd. Ovšem, to už je spíše kvůli hodnocení, kterým si otevíráš bonusy a zmíněný zbraně. Ale i nováček málokdy je schopen přesáhnout více, jak 4 hodiny herní doby. Na druhou stranu, tu "krátkost" kompenzují vynikajícím obsahem. :)
-
-
Záleží na tom, čo hráš. Navyše ak si dáš vyššiu obtiažnosť, chceš vyzbierať/pokúpiť/inak získať všetky predmety alebo získať platinu/1000G, tak hra zaberie aj dvojnásobok "štandardnej" dĺžky. Pri jrpg aj oveľa viac a pri hrách ako MGS4 aj 8 násobok :)
Čo sa týka nezáživnosti, s tým súhlasím. V poslednej dobe ma chytilo hrozne málo hier. Čo sa týka takých čo som hral hneď pri vydaní tak je to len nové DMC a potom už rok starý Mass Effect 3 a FF XIII-2. Ale priznávam sa, že Far Cry 3 ešte nehral, nebol naň popri ostatných čas. Dishonored, AC3 a iné idú kompletne mimo mňa. -
-
No obhajovat herní dobu trofejema je dost mimo, to se na mě nezlob, ale člověk, který k vůli platine je schopnej v nějaké hře sbírat 100 nějakých balíčků a podobných hovadin to podle mě asi nemá v hlavě moc v pořádku...
-
-
Pro spoustu lidi je ziskavani trofeji zabava, prodluzuje jim to herni dobu a zvysuje hodnotu hry. Nevidim duvod, proc by to nemeli mit v hlave v poradku. To je stejne hloupe tvrzeni jako tvrzeni, ze to v hlave nema v poradku zadny hrac video her, ktery travi cas u pocitace misto aby sel ven.
-
-
No ale pořád mi to jako obhajoba herní délky přijde stejně ujeté jako tvoje přirození...
-
-
-
-
-
-
Je to bohužel tak. Už jsem ztratil naději, že někdy nějaký nový díl Resiho dosáhne alespoň z poloviny kvalit původních tří dílů. O RE1 Remake a RE0 z konzole Nintendo GC ani nemluvím. Ty jsou prostě nepřekonatelné!!! Zdravím všechny fandy a pamětníky původních dílů.
-
-
Teď jsem ty dva začal hrát na Dolphin emulátoru :)
-
-
Největší chybou posledních 2 RE je parťák. Jistě, pro co-op je to asi super, ale já rád horory hororové a ne ve stylu Dead Space, čili nestrašidelné.
RE6 kritizovat nebudu, ještě jsem ho nehrál a do března ani nebudu, ale RE5 to nutností chodit s partnerem totálně pos*al, nehledě na to, že jsem SHeevu během prvních 10minut k smrti nenáviděl a když mě vážně nasr*ala, vystřílel jsem do ní zásobník za doprovodu laviny nadávek směrem k obrazovce. RE4 to měl bez problému - s Ashley hráč nestrávil zase tolik času, neplýtvala kvůli své stupidní AI náboje a nepletla se mezi nepřátele. -
Už aby RE6 vyšel na komplu, hrál jsem PS3 demo, ale radši si počkám na PC verzi. Doufám že RE 6 bude dosahovat kvalit RE5, který považuji za snad ještě lepší než RE4. Nechápu co se komu líbí na těch prvních dílech, zhlédl jsem pár videí na You tube a vypadá to stejně nudně jako ZombieU. Jakasí otřesná kamera, furt jen samí zombíci, žádná akce, mno prostě dost nuda.
-
-
Ono ty dnesni dily se soustredi vic na akci, ty stare byly vic o hororove atmosfere. Prave k tomu slouzila i ta "otresna" kamera *3* A ze tam jsou jen sami zombici? O tom snad RE serie je, ne? *14*
-
ešte niečo pán troll?
-
-
To už tu človek nemôže mať ani len ľahko odlišný názor, aby ho hneď niekto neurážal a nenadával mu do trollov.
-
-
Názor je jedna věc, ale soudit dle pár videií na yt je podle mě nevhodné. Původní díly už ze současné generace ocení málokdo, možná znalec, ale tehdy to byla pecka. Hra byla ve své době průlomová a všechno to, co označuješ "otřesné" bylo v té době dokonalé...
-
-
-
-
Nech spravia Resident Evil 7 štylom akym sa vyznačoval remake RE1 na Gamecube ...nech to k tomu hodia do modernej grafiky a úspech zaručený!
-
-
moje slova,remake na game cube je nejlepsi dil a koupil bych si ho zase
http://www.youtube.com/watch?v=VZH5IXwyKwc -
-
Byl bych vděčný aspoň za port téhle verze na PC. Zkoušel jsem to kdysi přes emulátor, tuším že Dolphin, ale moc se mi nezadařilo *9* Jelo to 5 FPS ať jsem dělal s nastavením cokoli, navíc to ovládání na zážitku asi moc nepřidá, ale tak daleko jsem se ani nedostal *1*
-
-
Emulátor je náladová věc. Zero mi jel tak 15-20 FPS a na remake jsem musel dát lock na 30, protože to fofrovalo jak veverka na piku.
-
-
-
-
Pro mě pořádný horor, Resident Evil, skončil u dvojky :)
-
-
Nemesis byl taky fajn *5*
-
-
Hm...
RE4 byla příjemná změna, balancoval tak akorát na hraně akce/horor (můj názor).
To si ovšem někdo vyložil jako pobídku "čím víc akce, tím víc Adidas". Viz RE5 a RE6.
U RE6 je pro mne záležitost pikantní díky prohlášení, že kampaň za Leona bude mít nádech "klasické hratelnosti". Houby s mákem, ta kampaň byla sice subjektivně "pomalejší" než za Chrise nebo Jakea, ale jinak bylo munice víc než dost, strachu skoro nic a mozek se musel zapojit tak u kampaně za Adu Wong, ale za Leona nebyl důvod.
No, a až si Capcom takhle hezky pokopal vlastní značku a ve svých PR prohlášeních se nezapomněl obout do hlasitých fandů původní hratelnosti (aneb cokoliv pro větší zisky), tak naráz po studené "wallet vote" sprše obrat o 180°, ano horor je to důležité, ano "duch" značky není o permanentní akci, ano, asi bychom měli přehodnotit přístup....
K smíchu. Už chybí je reboot a Leon jako životem otrávený policista, který v podsvětí hnědočerného města nahání feťáky, jenž se po užití nové neznámé drogy (která je rozvážena v záhadných sáčcích s logem deštníku) mění v animální psychopaty, kteří dočasně necítí bolest ani emoce a vedeni nejnižšími zvířecími instinkty napadají kousáním a škrábáním vše živé v jejich okolí. Rating M, zbytečné sprosté nadávky jsou nutností. -
-
No, a až si Capcom takhle hezky pokopal vlastní značku a ve svých PR prohlášeních se nezapomněl obout do hlasitých fandů původní hratelnosti (aneb cokoliv pro větší zisky), tak naráz po studené "wallet vote" sprše obrat o 180°, ano horor je to důležité, ano "duch" značky není o permanentní akci, ano, asi bychom měli přehodnotit přístup....
Na druhou stranu logický vývoj vyplývající ze situace. Osobně se domnívám o správnosti toho, že si Capcom prakticky vyzkoušel tyhle šachy s konceptem značky. Není třeba si hrát na generála a hlásat " já to říkal a já to vyvěštil a věděl jsem při oznámení " a podobný kydy, stačí že BH6 jako finální experiment se žánrem posledních dílů existuje a Capcom se tak může zaměřit dál. Přestože je vývojářská divize, které se Biohazard značce věnuje, sama v jádru mozaikou názorů na Resi problematiku, je dobře že si lidi v ní, jako právě Kawata (ačkoli jako producent stál za všemi posledními díly Resiho, včetně Operation Raccoon city), nebojí podle ohlasu uvědomit, jak to je. Jistě, Capcom, s nemalým vlivem korporace poboček všude po světě, zvlášť západu, je pořád firma, která chce jako celek prostě vydělávat a zkouší se přizpůsobovat podle toho, jak to dle jejich uvážení zrovna na herním place frčí, a tak má pořád tohle prohlášení podtext toho, že se snaží co nejvíce zapůsobit. ALE, poslední rok a něco se na trhu objevily tři hlavní odlišné koncepty Biohazard série a vítezně z toho vyšel právě BH Revelations, a i když se to může zdát jako PR žvást, už fakt, že vsadili na rozšiřování dílu, jakým je Revelations, byť není dokonalým zástupcem starých dílů, je dobrým signálem, že Capcom éru experimentů ukončí a pokusí se značku znovu zaměřit komplexně zpátky, už kvůli tomu, že se fiskálně se značkou ocitají tam, kde se ocitli před deseti lety. Uvidíme... -
-
Proč tomu proboha říkáte Biohazard a né Resident evil, to je nějaká snaha se odlišit?
-
-
Je to o vkusu každýho. Osobně třeba používám oba názvy, ale Biohazard je ke hře výstižnější a jak víš tak taky oficiální. "Resident evil" je sice u nás tradicí, ale je to výmysl překladatelů.
-
-
-
-
RE6 byla typicky průměrná záležitost. Sám jsem byl zvědav, jaká hra bude, tak jsem si ji předobjednal. Dohrál jsem ji kompletně a musím říct, že kromě první poloviny kampaně za Leona opravdu nebyl RE6 v ničem výjimečný. Pokud už chtěli experimentovat po pátém dílu, měli se zaměřit právě na Leonovu část hry a udělat celý titul v podobném duchu. Možná, že by spousta lidí tak nenadávalo. Kéž by sedmý díl vrátil sérii zpět ke kořenům... ale to je myslím pouze zbožné přání. Capcome - dej se dohromady !