Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Resident Evil 6 je taková pomyslná facka pro hráče, kteří stále chtějí aby nějaká série prošla vývojem a neustále to obhajují. Ale neuvědomují si (nebo možná ani nechtějí) že vývoj automaticky neznamená přidání spousty akce. Vývoj by pro tuto vykastrovanou sérii byl naopak v tom, kdyby se autoři zaměřili na propojení atmosféry a všudypřítomného strachu.
    Kdo říká že se musí jen střílet? Proč třeba neudělají zombies, které stačí zabít jednou dobře mířenou ranou do hlavy a nehodí hráče např. do prostřed města s jedním zásobníkem v pistoli, nožem a různým bordelem okolo. Chtěl bych zažít situaci, kdy mi každý vystřelený náboj bude chybět a nebudu vědět jestli jej nebudu potřebovat na nějakého bosse - a to je další kiks v této sérii, nad bossy už si nidko hlavu nijak moc neláme a jsou udělaný stylem "střílej do něj, dokud neukáže jebák a pak střílíte do toho jebáku" tohle už je fakt nudné a vyčpělé. Je zajímavé že tento styl měla i čtverka, ale přesto když si vzpomenu na toho velkýho chlápka s tím umělím okem, jak jsem mu mohl rozstřílet půlku těla a on pak používal úplně jiný styl boje, to byla aspoň novinka.
    Šestka je průserová i příběhem. Jasně tahle série si nikdy nepotrpěla na nějak zvlášť promakaném scénáři, ale proboha ten Weskerův syn je vyložená křeč - za chvíli se ještě dozvíme že měl Wesker bratra, který měl poměr se svojí matkou a z toho vznikly další čtyři synové a jedna dcera... to už je jako nějaká telenovela.

    Já jsem svého času byl opravdu velký fanoušek série, ale teď už se jen dívám jak se potácí z jednoho rohu ke druhému jako nějaký opilec. Japonci viděli prodejní čísla CoD a tak se jim rozsvítili očička, jenže na to si měli přijít s nějakou novou sérií a ne degenerovat tu stávající. Pokud si to uvědomí včas, tak je pořád naděje, pokud ne, tak dopadnou jako Square se svojí Final Fantasy...
  • To je ten úžasný dnešní trend "zpřístupníme hru co největšímu počtu hráčů tím, že se bude víc podobat CoD, ať máme lepší prodeje". Toto jsem asi před dvěma lety slyšel osobně z úst jednoho člověka z EA Czech. Tehdy to bylo v souvislosti s Dragon Age II. Sice je to trochu zlomyslné, ale jsem neuvěřitelně rád, že tato strategie nefunguje. A doufám, že si to brzo herní společnosti také uvědomí a vydají se jiným směrem.
  • spoock
    Já to prostě nechápu, proč dneska musí být všechno akční, kulervoucí. Mám dojem, že i z hororové hry se dá vytřískat maximu, aniž by to vedlo k akční hře, stačí kouknout na Dead Space, pro mě byl první díl super, než to pak podělali a to si myslím, že jednička byla i tak dost akční.
    Myslím si, že by stačilo, kdyby si Capcom vytáhl hlavu z **** a popřemýšlel, proč si tolik lidí jejich značku oblíbilo.
  • RE 6 prodejne selhal, protoze je to odpad a rychle se to rozneslo!!
  • Hm...
    RE4 byla příjemná změna, balancoval tak akorát na hraně akce/horor (můj názor).
    To si ovšem někdo vyložil jako pobídku "čím víc akce, tím víc Adidas". Viz RE5 a RE6.

    U RE6 je pro mne záležitost pikantní díky prohlášení, že kampaň za Leona bude mít nádech "klasické hratelnosti". Houby s mákem, ta kampaň byla sice subjektivně "pomalejší" než za Chrise nebo Jakea, ale jinak bylo munice víc než dost, strachu skoro nic a mozek se musel zapojit tak u kampaně za Adu Wong, ale za Leona nebyl důvod.

    No, a až si Capcom takhle hezky pokopal vlastní značku a ve svých PR prohlášeních se nezapomněl obout do hlasitých fandů původní hratelnosti (aneb cokoliv pro větší zisky), tak naráz po studené "wallet vote" sprše obrat o 180°, ano horor je to důležité, ano "duch" značky není o permanentní akci, ano, asi bychom měli přehodnotit přístup....

    K smíchu. Už chybí je reboot a Leon jako životem otrávený policista, který v podsvětí hnědočerného města nahání feťáky, jenž se po užití nové neznámé drogy (která je rozvážena v záhadných sáčcích s logem deštníku) mění v animální psychopaty, kteří dočasně necítí bolest ani emoce a vedeni nejnižšími zvířecími instinkty napadají kousáním a škrábáním vše živé v jejich okolí. Rating M, zbytečné sprosté nadávky jsou nutností.
      • Proč tomu proboha říkáte Biohazard a né Resident evil, to je nějaká snaha se odlišit?
        • ZvacA
          Je to o vkusu každýho. Osobně třeba používám oba názvy, ale Biohazard je ke hře výstižnější a jak víš tak taky oficiální. "Resident evil" je sice u nás tradicí, ale je to výmysl překladatelů.
  • maros.goc
    Nech spravia Resident Evil 7 štylom akym sa vyznačoval remake RE1 na Gamecube ...nech to k tomu hodia do modernej grafiky a úspech zaručený!
    • moje slova,remake na game cube je nejlepsi dil a koupil bych si ho zase
      http://www.youtube.com/watch?v=VZH5IXwyKwc
      • Lukyz
        Byl bych vděčný aspoň za port téhle verze na PC. Zkoušel jsem to kdysi přes emulátor, tuším že Dolphin, ale moc se mi nezadařilo *9* Jelo to 5 FPS ať jsem dělal s nastavením cokoli, navíc to ovládání na zážitku asi moc nepřidá, ale tak daleko jsem se ani nedostal *1*
        • vlastik.plaminek
          Emulátor je náladová věc. Zero mi jel tak 15-20 FPS a na remake jsem musel dát lock na 30, protože to fofrovalo jak veverka na piku.
  • Xcomik
    Mě sobně bavili oba žánry pamatuji si noci s kámošem když jsme pařili Veronicu X. Pamatuji i Staré RE 1,2 které jsem pro změnu pařil se svím strýcem. Nicméně pětka se mi líbila halvně v tom že už ste mohli hrát s někým samotný příběh.

    Je fakt že od RE4 je to více akčenější to bych celkem i pochopil nicméně problém samotného RE6 je hlavně fakt že se dělí na několik příběhů a než se stihnete stotožnit se samotnými postavami tak příběh končí a vy jdete na další. To mi celkem příjde jako nesmysl tenhle rádoby rozseknuty díl na několik částí je blbost a asi důvod proč RE6 prostě vynecham.

    Naopak Co-op se mi hodně líbí hrát hru ve dvou je fajn a takové hry mám raději ale pravda je taková že ta RE5 byla moc světlá a nenabízela tu temnou atmosféru jako třeba čtvrtý díl který sice spadl do dějiště akce (což mě osobně zas tak nevadí) ale byl dost ponurý "hororový".

    Názory typu že by ta hra měla mít podstatně méně akce nebo minimum nábojů ve hře mi ale taky nepříjdou jako ty super. Jasně má to být horor ale i takový akční horor může být hodně dobrý viz třeba Stalker (byť je to žánrově SCI-FI FPS/RPG) nicméně tam to šlo kombinovat jak samotnou hororovost tak i akci. Tady však přechází Hrorovost do samotné akce a hororvé prvky se tak víceméně vytratili.

    Ještě doplńím že než aby mě tolik natchnul Resident Evil 2 tak sem více hrál na tehdejší dobu konkurenční Parasite Eve 2 od Square Enix a ten uměl kombinovat právě jak samotnou akci tak i ten horový prvek. Notabene v 90 letech hra ve které šlo nakupovat zbraně bylo asi něco jako svatý grál her jen škoda že to Square Enix nenadaboval to té hře hodně srazilo na tehdejších recenzích
    • parsite Eve bola paradna hra, ale co si pametam aj poriadne tazká, hlavne jej záver, mohli by sa vrátit k týmto starsím sériama spravit niec v podobnom duchu v modernej grafike.
  • RE6 byla typicky průměrná záležitost. Sám jsem byl zvědav, jaká hra bude, tak jsem si ji předobjednal. Dohrál jsem ji kompletně a musím říct, že kromě první poloviny kampaně za Leona opravdu nebyl RE6 v ničem výjimečný. Pokud už chtěli experimentovat po pátém dílu, měli se zaměřit právě na Leonovu část hry a udělat celý titul v podobném duchu. Možná, že by spousta lidí tak nenadávalo. Kéž by sedmý díl vrátil sérii zpět ke kořenům... ale to je myslím pouze zbožné přání. Capcome - dej se dohromady !
  • Myslím, že v případě šestého dílu, "skalní fandové" šlapali na Capcom dost zřetelně, co se týče povahy obsahu a "kolemjdoucí" čekali jenom na to, co vypadne za novou hru...trochu mě mrzí, že se učí, až po komerčním (ne)úspěchu. Jako PCčkář stále čekám na šestý díl do března, tak čekám na osobní názor a jako zarytý fanda universa, prostě nevidím důvod nekoupit a náležitě si to užiji :))...nicméně zastávám názor, že survival hororům staré školy asi odzvonili (capcom údajně přitakal, že pokud bude silná odezva, tak se bude činit remake druhého a třetího dílu), ale smířlivě vítám nové možnosti, pokud zůstane důstojně zachován přistup k ději a do jisté míry i "realističnost" herních mechanismů. Můj názor pro další potencionální díl (mimo remake, které bych zachoval v tradici prvního dílu) by byl o hororové atmosféře, nějaké prvky adventury, rarita munice (neřekl bych, že každý nepřítel má nutně v kapse krabičku nábojů do 9mm), klidně akčnějšího charakteru a především až spádový děj (nikdy nezapomenu, jak jsem byl dokonale vtažen 0-xtým dílem, než se z toho stala čistá akce s tabulkami na konci ((který díl byl v tomto směru neskonale první nechám na vás))...lets expore that shall we? :)
  • Resident Evil 5 byl asi maximum co mohli vývojáři nabídnout, teď už to je jen pořád dokola.Chybí pořádná atmosféra , zrůdy jsou pořád stejné spíše k smíchu než abych se lekl nebo bál.poslední Resident Evil mě hodně zklamal.vzpomínám si jak jsem hru Resident Evil 2 dohrál několikrát za sebou a vždycky mě to bavilo. prostě byla to zábava, teď už ty hry jsou moc dlouhé a není žádný důvod si hru zahrát několikrát dokonce. *9*
    • Dvoječku a troječku hraji i dnes s nadšením :)
    • Cypri
      Souhlasím vesměs se vším co jsi řekl, až na jedno: "Moc dlouhé"? Myslím si že hrací doba dnešních her je dost pod průměrem her z minulosti. Dost možná se mi to jen zdá ale myslím si, že dnešní hry jsou spíše krátké a nezáživné.
      • U těch starých RE to moc neplatí, pamatuju když jsem byl menší a marodil jsem tak jsem RE2 uměl projít i za 3h 45min, točil jsem ho 3x dokola během jednoho dne :D, samozřejmě takhle rychle jen na easy mode, kde se začínalo se samopálkem s neomezenou municí :)
        • ZvacA
          Dokonce se průměrně RE1, RE2, RE3 dohrávají za 2 hodiny, včetně hard módu, bez uložení, použití léčivých prostředků atd. Ovšem, to už je spíše kvůli hodnocení, kterým si otevíráš bonusy a zmíněný zbraně. Ale i nováček málokdy je schopen přesáhnout více, jak 4 hodiny herní doby. Na druhou stranu, tu "krátkost" kompenzují vynikajícím obsahem. :)
      • Záleží na tom, čo hráš. Navyše ak si dáš vyššiu obtiažnosť, chceš vyzbierať/pokúpiť/inak získať všetky predmety alebo získať platinu/1000G, tak hra zaberie aj dvojnásobok "štandardnej" dĺžky. Pri jrpg aj oveľa viac a pri hrách ako MGS4 aj 8 násobok :)
        Čo sa týka nezáživnosti, s tým súhlasím. V poslednej dobe ma chytilo hrozne málo hier. Čo sa týka takých čo som hral hneď pri vydaní tak je to len nové DMC a potom už rok starý Mass Effect 3 a FF XIII-2. Ale priznávam sa, že Far Cry 3 ešte nehral, nebol naň popri ostatných čas. Dishonored, AC3 a iné idú kompletne mimo mňa.
        • No obhajovat herní dobu trofejema je dost mimo, to se na mě nezlob, ale člověk, který k vůli platine je schopnej v nějaké hře sbírat 100 nějakých balíčků a podobných hovadin to podle mě asi nemá v hlavě moc v pořádku...
          • eeeee
            Pro spoustu lidi je ziskavani trofeji zabava, prodluzuje jim to herni dobu a zvysuje hodnotu hry. Nevidim duvod, proc by to nemeli mit v hlave v poradku. To je stejne hloupe tvrzeni jako tvrzeni, ze to v hlave nema v poradku zadny hrac video her, ktery travi cas u pocitace misto aby sel ven.
            • No ale pořád mi to jako obhajoba herní délky přijde stejně ujeté jako tvoje přirození...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit