CD Projekt pořád neopravil ten nejotravnější vrtoch Cyberpunku 2077
-
Kdo jiný než herní novinár by měl tyto služby zkoušet, ne? :)
-
Kde se to da podepsat?
Tohle a zasekavajici se overlay efekty a zvukove smycky. To bylo asi to nejotravnejsi. A jednou mi "primrzlo" auto k silnici a neslo s nim hnout ani pres save/load nebo privolani a musel jsem se vracet v savu. Takze i kdyz obcas vytrhla z imerze nejaka glitchova autonehoda NPC, nic horsiho my hru zasadne nekazilo...
-
Co je na tom nepochopitelné?
-
Tak to nás asi čeká v DLC 😂
-
Jo, ta odezva mi taky trochu vadí, ale koukal jsem, že je v nastavení citlivost řízení, tak pokud si jí zvýšíš, tak by to mělo pomoci, ne?
-
Minimapa mi vyrazně nevadí. Moc na ni nekoukám. Naviguju se po paměti (vím, který sjezd vzít, abych se z Watsonu dostal do Chinatown).
Ale jsem výjimka, nesnáším indikátory (i kdž v Cyberpunku dává augmentovaná realita, na rozdíl od Witchera, smysl). Nechci běhat mezi otazníky nebo koukat na pár pixelů minimapky s konstrastní naváděcí cestičkou. Ale opravdu si svět užívat plnými doušky a prozkoumávat na vlastní kůži.
Spíš mi vadí stále neutěšená doprava. AI autíčka se rozbíjí o betonové zábrany, protože je umělá inteligence neregistruje. Uprostřed hlavního tahu najednou stojí celý traffic před neviditelnou bariérou. Je tam spousta otravných much tohohle typu. Za pár měsíců zmizí. Ale nic gamebreaking. Hraju na PC, mám asi 150 hodin a moc si CP užívám.
-
Takové oddálení je tam od začátku, ale při vysokých rychlostech je nedostačující.
-
To som tiez moc nepochopil :D
-
Přesně, toto mě štvalo víc jak veškerý chyby a to jsem to hrál první den po vydání. Krásný příklad, skrze který jde vidět, že tam škrty musely být je skill na neomezené dýchání pod vodou. Přitom tam není jediná mise, kde by se muselo pod vodu.
-
,,Hraji na stadia...,,
-
Stačí nejezdit jak prase, pěkně před křižovatkou zpomalit a hned to jde 😀. Ale ne, vážně, jsou tam asi 2 použitelný motorky na kterejch se dá jezdit celkem dobře. Zbytek je vážně bída.
Btw, prolínání předmětů - ukažte mi hru, kde to vůbec není? RDR2 bylo blízko, ano, ale taky se to tam stávalo. Na druhou stranu, někdy radši předměty malinko levitovaly, jen aby k tomu nedošlo, což taky neni zrovna výhra :).
-
Tento článek je nepravdivý.. Po patchi 1.2 se mapa po nasednutí do vozidla oddálí. Možná si toho autor článku jen nevšiml.
-
Minimalne GOG verze uz si jazyk pamatuje.
-
Nejvtipnější je že první zaklínač dělá na Steamu to samé. Na GoG v pohodě obojí. Jediné co pomáhá je offline mód. :-D
-
Konečně někdo, kdo to vidí stejně. To řízení mi přijde naprosto strašný, zvlášť když taky nemám až na pár grafických chyb se hrou zatím jiné problémy. Mi přijde, ze se ta auta řídí tak jakoby gumově, trochu jako loď. člověk zatočí a pak trvá, než se něco stane a celé to směřování je takové hrozně nepřesné
-
A co titulky, pořád se přepínají na angličtinu po restartu hry? To je podle mě taky podobně banální bug jako ta minimapa.
-
Mě osobně přišla jízda vozidly to nejhorší co hra nabízela, a tak jsem byl vděčný za všudypřítomné travel pointy.
Když už nebylo zbytí, skočil jsem na motorku.
-
Souhlas, ta minimapa mi leze na nervy. :D
-
Pravda, nad tímhle kroutili hlavu všichni v mém okolí, co to hráli, hned po první jízdě autem. Naprostá dementnost. Nepochopitelný a tak jednoduchý k fixnutí.
-
No vidíš to. A já se nad tím po 100hodinách ani nepozastavil :)
S funkčností hry jsem až takové problémy neměl, víc mi ale vadila mizerně slepovaná dějová linka, až příliš často jsem ze hry cítil že muselo dojít při vývoji k brutálním škrtům a změnám. Člověk nemá vůbec pocit že by stoupal v hiearchii města výš, mrzké odměny, nebo nové možnosti dialogů. Spousta dialogových voleb je svedena do jedné linky, takže je úplně jedno co řeknete. Augumentaci těla uděláte párkrát za hru, jelikož není ani dostatek zajímavých dílů kterými by se člověk vylepšil.
No prostě, pocítil jsem minimum z propíraných negativ hry, hru si velice užil, ale rozhodně je co zlepšovat, jen mám pocit že aspekty které jsou hře často vyčítány vlastně ani nepatří k největším slabinám hry.