Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • jack

    Myslím si, že je velmi divné, že rozšíření bude jen jedno. Připadá mi to jako nutnost splnit slib o rozšířeních a zároveň neochota pro hru cokoli dát vyvíjet. Jen mohu spekulovat, co za tím je. Engine hry je v základu tak špatný, že jakýkoli další vývoj je nákladný a problematický na troubleshooting? Odešli jim lidé? Prodeje jsou pod očekáváním a náklady na fixování problémů jsou neočekáváně vysoké? Jen mě to prostě zaráží...

    • Nemyslím si, že by toho obsahu bylo až tak málo. V předchozích aktualizacích ho přidali celkem dost, včetně nových dialogů a herních mechanik. Osobně si ale myslím, že jim řešení katastrofálního technického stavu  po vydání zabralo mnohem víc času, než bylo plánováno, viz roadmap, podle které měla DLC původně být už někde během roku 2021. Čas vyčleněný na 2077 se asi chýlí ke konci a je potřeba většinu týmu přesunout na nový projekt. A bohužel čas, který měli vývojáři trávit nad DLC, jim sežralo řešení technických problémů.

    • Jack1947

      Tak to je pecka, před lety ještě než cybrpunk byl pomalu ohlášenej se dušovali, že toho obsahu, potom bude fůra... legitimní, "majitel " by byl tímhle rozhodnutím asi nakrknut.

      To že určitě nějaký obsah bude nic neznamená menší sajdy nebo snad po vzoru kjinejch firem, oblečky , skíny ??? to jako fakt, vždyt to měla bejt hra desetiletí... zwooOMG! 🤔😮😬😕😔

      Na staré konzole měli kašlat už ze začátku ( ne jako vláda na inflaci/energie) až roky potom...

    • Carnage666

      Bude to asi kombinace všeho. Jméno značky je nenávratně poškozeno špatným technickým stavem v den vydání. Engine podle všeho nefungoval pro open world městskou akci tak dobře. Někteří lidé nejspíš odešli. A svoje jméno si může CD Projekt zlepšit zase tím co jim posledně šlo nejlíp a to Zaklínač + EU5 na místo jejich enginu.

      • sugyn

        Jakoze tomu enginu se vic libi vesnice a stredovek nez budoucnost a mesto? Tak aspon to vysvetluje proc predesly dva open worldy fungovali a tenhle ne. Engine je vybiravy.

        • Carnage666

          Ano i ne. Tvůrci byli zvyklí na to jak se engine chová v podmínkách herního světa Zaklínače takže jak píšeš, vesničky a občas někde nějakej kůň a nepřátelé, monstra. Tady měli udělat funkční model policie v rámci jejich vlastního enginu a jak to dopadlo. Policie tam nefunguje a ani nejezdí v autech v případě nějakýho pronásledování. Kdyby byl ten jejich engine tak v pohodě asi by nepřešli na UE5 který si museli zaplatit ne? A jaký dva předešlí? Dvojka měla "openworld" spíš jako otevřený lokace který byli rozdělený loadingem a jednička Zaklínač to stejný.

    • medveddd

      "neochota pro hru cokoli dát vyvíjet"

      Zajímavé, jak se na to změnila optika. Mně vždycky DLC připadaly jako způsob, jak si přivydělat víc peněz na něčem, co už je vpodstatě odmakané - máme funkční hru, tak k tomu připlácneme trošku obsahu (třeba 10 % oproti původní hře) za vysokou cenu (třeba 30 % oproti původní hře).

      Nevidím to tedy jako nějakou "post-launch péči", ale jako způsob, jak ze hry dostat víc peněz. Rozhodně preferuju dostat kompletní produkt, hotový příběh, celou hru, tu si odehrát a nazdar. Pak chci hru další, klidně za delší dobu, ne nějaký nášup rok poté, co jsem hru dohrál.

      Nutno ale uznat, že zrovna od CDPR je Blood and Wine skuteně mistrovsky provedeným DLC. Ale třeba Hearts of Stone, jakkoliv dobré DLC to je, bych už nepotřeboval. To ať si Gaunter O'Dimma raději nechají do další hry.

      • Pro mě byl Hearts of Stone zase top. Fakt mi to sedlo. Svatební quest je asi můj nejoblíběnější a vlastně až u něj jsem si Geralta opravdu oblíbil jako herní postavu(když vlastěn chvíli hraješ za někoho jiného) a neskutečně mě mrzí, že se nakonci ve vinici nejde potkat se Shani.

    • " Engine hry je v základu tak špatný, že jakýkoli další vývoj je nákladný a problematický na troubleshooting?"

      Já myslím, že přesně tohle. Koneckonců důvod, proč na další hry přecházejí Unreal engine. A v V2077 už se snaží nějak dodržet jen to co slíbili, aby si trošku spravili reputaci, ale hlavní usílí už budou věnovat do něčeho, co není slepá ulička.

      • Souhlas. A je to vidět i proto, že dlc nebude pro ps4 a xone. Vědí, že hrátky s enginem a jeho optimalizace jsou tak náročné, že se to nevyplatí. 

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit