Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Že by to že Crytek bude ted rozdávat mezi indie vývojáře 1 000 000 $ ? Ten kdo tvrdí, že CE 5.2 není dobrý pro idie žije totálně ve starý době. Zdroj: cryengine.com
  • Si upad ne? A musel to bejt hodně tvrdej dopad.
  • já si právě myslim že o grafiku jim v tomhle případě nejde - oni nevyužili zdaleka ani to ,co nabízí unity. Našel jsem nějaký info jen o tom že byl problém zkompletovat demo - bez vysvětlení. Zajímalo by mě co přesně měli za problémy a co vedlo k tomu rozhodnutí. Přijde mi že každý přechod na nový engin je totiž celkem nepříjemná věc. A proč si vybrali právě Cryengine a ne třeba Unreal by mě taky zajímalo.

    Nechce Games pozvat někoho do tea clubu? :-)
  • Už se těšim. Za mě je to jedna z nejvíc očekávanejch hororovek.
  • Za Dreadlocks: Na CryEnginu i Unrealu jsme vytvořili rychlý prototyp, následně jsme s Epicem začali řešit licenční ujednání (detailně to rozebrat nemohu) a rozhodli jsme se, že Unreal je pro nás příliš drahý. Ono je důležité vědět, že licencování enginu není jen o enginu samotném, ale licencuje se i řada middlewaru, např. audio systém. Když se to vezme kolem a kolem, každý vám vezme nějaké to procento z výsledného produktu (nebo si nechají zaplatit obrovské částky za jednorázovou licenci na titul a platformu), velkou část si vezme distribuční kanál a případný publisher a pro vývojáře toho moc nezůstane. Náš primární cíl bylo minimalizovat licenční poplatky a zde vyhrál právě CryEngine. O "Indie Development Fund" programu jsme si původně mysleli, že se zúčastnit ani nemůžeme, ale Crytek nás nakonec sám podpořil a umožnil nám, abychom se do programu přihlásili.
    Jinak ohledně složitosti, CryEngine s každým updatem je stále víc user friendly a je mnohem blíž k Unity, než se zdá. Od verze 5 navíc CryEngine má C#, tedy stejný programovací jazyk, jako Unity, což nám umožní přenést i část zdrojového kódu.
    Toť tedy k důvodům, proč jsme si vybrali CryEngine a né Unreal. Nad CryEnginem sice budeme občas brečet, ale Unreal má pro nás nereálnou licenční politiku. :)
  • Ja nad tim taky premyslel. Zaprve to, ze poslou Unity pryc u 3D projectu, je rozhodnuti opravdu dobre. Proc sli do CryENGINE to mi je trosicka zahadou. Pisou tu, ze Crytek ma podporu Indie projectu. Zeby tohle byl ten duvod? Mne, ale spis zajima otazka, proc nesli do Unrealu. CryENGINE je na grafiku spicka, to se neda uprit, ale proti Unrealu je neohrabanejsi, nema takovou podporu , jako ma UE4 od Epicu, Blueprinty atd. Co vim, tak Unity opustili i kluci ze Souldbound games (Renoir) a taky Jan Kavan CBE Software a sli do Unrealu, co se i mne zda jako nejlepsi volba. Rad bych si o tom, ale precet vic a doufam, ze maj nejakej lepsi duvod a nejenom se pokouset o podporu a kdyz to nevyjde tak zas menit engine.
  • Radci bych jim doporucil UE4 ! Pro indie dost dobrej, jestli maji skusenosti z Unity tak prechod neni kdovijak bolestivy.
  • Sheepa
    Psali je, ale nevím, zda se to tu dá publikovat veřejně z facebookové skupiny...

    Nechápu, co je na tom tak složitého, já na něm dělám půl roku ve třech lidech a nemůžu si ho oproti Unity vynachválit. Asi hold každý má nějaký jiný stupeň obtížnosti. *5*
  • Píšou někde ty důvody proč přechází? Imho cryengine je pro indie celkem nevhodnej, přiliš složitej engine. Co se týče grafiky u interieru nepřináší navíc moc výhod - a jde spíš o to jak dobré mají grafiky. To nemyslim negativně ofc a pokud to někde rozebíraj tak si to rád přečtu.
  • ravux
    Nejlepsi horor na VR bude stejne novy Resident Evil 7. Snad. :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit