Přejít na výpis diskuzí
Česká multiplayerovka Claw Hunter vás pošle na dinosauří ostrov
23.11.2016 | Aleš Smutný
31 příspěvků
-
Výborně... další hra, kde dinosauři vypadají jako všude jinde :D Proč si konečně nějaký vývojář nevezme nějakou knížku o dinosaurech novější, než z devadesátejch let, nebo se nepodívá na nějakej dokument. To opravdu musí být ve všech hrách stejných osm druhů dinosaurů?
-
-
Vzhledem k tomu, že si to bere inspiraci ze slavného filmu ze 60. let jestli se nepletu, kde znalosti o dinosourech byli zcela jinde tak se nemůžeš divit.
-
-
Já se jen divím tomu, že se vymlouvají na informačně mylnou předlohu, aby omluvili nedostatky. To je jak někoho zabít, říct že předlohou ti byl Charlie Manson a proto jsi vlastně nic špatného neudělal. Tak to přece nefunguje. Když si beru příklad z chybné předlohy, tak i výsledek je chybný.
To už je lepší říct, jako vývojáři ARKu, že ta hra prostě realna nebude, že realitou se pouze inspirují, ale výsledné dílo bude čiště fiktivní, protože jim i fanouškům se to bude více líbit. Prostě hezky narovinu a ne si najednu stranu hrát, jak moc to bude reálné, ale když narazíme na překážku ne tak hezky vypadajících dinosaurů, tak říct "fuck it", udělat je špatně a pak říct, že to je předlohou, takže je to vlastně v pořádku. To je prostě oser z mého pohledu.
Jinak jsem na hru zvědavý, jak se stim poperou a jak nakonec bude konečné dílo vypadat.
-
-
Hunter: Primal má opeřený dinosaury a prťavý velociraptory
-
Kdyz nic jinyho tak se alespon docela se snazi s tema kytkama...
-
Souhlasím, ale co si budem říkat, pro většinu lidí je tento, již vyvrácený, vzhled dinosaurů více atraktivní a oku více sedne.
-
-
Paráda, už se těším jak to nakonec dopadne, držím palce
-
No, nevim. Assety z Kite dema ledabyle naskladany (naprosto nesourody sutry a stromy vedle sebe) aby to udelalo dve sceny.... mozna by to chtelo trochu gameplay.
-
Já chápu, že z toho studia se někomu líbil ARK. Ale jak konkrétně se chtějí odlišit od ARKu? Tedy kromě toho, že nepůjde stavět? Takže dinosauři budou na boj a na nic? Nevím nevím ale za mě je tenhle počin holá zbytečnost.
-
-
Pro některé hráče třeba nebude. Já osobně bych ocenil zde popisovanou jednoduchost fungování světa, protože ARK mi v tuto chvíli už přijde poměrně přeplácané a do světa dinosaurů nepasující i zbytečné. Ale záleží co bude říkat většinová skupina hráčů.
-
-
Kdyz se rekne dinosaurus, vidim Burianovy kresby.
-
-
Když se řekne dinosaurus, vidím dinosaura.
-
-
no ja doufam, ze hraci nebudou v roli ,,pravekych lovcu,, ... pokud teda nevynalezli stroj casu a nevratili se o peknych par desitek milionu let do minulosti
-
No základní kámen vidím v odlišení od Arku, který mi současný popis projektu opravdu dosti připomíná. Ono již teď z popisu vyplývá, že si nejspíše nepostavím hrad vybavený ledničkou, soustruhem a klimatizací. Také budu potkávat lidské postavy, které nebudou ovládaní hráči. Přesto zatím necítím dostatečné odlišení projektu aby měl šanci se více prosadit proti této silné konkurenci *4*
-
I wanted to play the game, but then I took a bee in the knee..
-
Byl tu ARK...
-
No alespoň, že to neběží na Unity.
-
-
Proč?
-
-
Projekty tohoto typu tam fungují velmi špatně viz. Forrest nebo Rust. Na to jak vypadají to je tragédie. Z části za to mohou samotní tvůrci, protože neumí napsat shadery atd. Z části pak samotný engine díky své podstatě. Pokud vývojář používá generické věci obalené hromadou zbytečností tak to nikdy optimalizované nebude. V Unrealu vidím větší potenciál, i když samozřejmě záleží na tvůrcích hry co s tím udělají.
Hraju např. Rimworld, který také běží na Unity, ale autor hry musel celou herní logiku napsat mimo framework, aby mu to běhalo v takovém rozsahu. Z Unity pak používá pouze grafický render a zvukový systém (ovšem díky záhadnému Unity bugu občas vypadnou zvuky a hra se musí zvovu spustit:)). -
-
Ark mi ale v tomhle nepřijde o moc lepší.
-
-
Ark netuším, ale je tu řada velkých FPS/3D her, které pod UE fungují pěkně. Pamatuju snad jen Red Orchestru 2, kterou domrvili autoři, to bylo tragický. Proti tomu nemá Unity co postavit.
-
-
Nehrál? No je možný, že se mi to jen zdálo :) Po vypuštění to bylo slušný faux pas, celkově špatná optimalizace, na mapách tuny zbytečných objektů jako rozházené cihly, viditelné doskakování textur i na slušných GPU a nebo vějířovitě se rozlézající tráva/keře, problémy s framerate.. a to byla jen technická stánka hry.. :)
-
Tak to jsi Red Orchestru 2 asi nehrál.
-
-
-
-
-