Přejít na výpis diskuzí

Česko-slovenská hudební hra Beat Saber vychází na PS4

9.11.2018 19:49
Šárka Tmějová 15 příspěvků

Neobejdete se bez PlayStation VR headsetu, ale česko-slovenská rytmická hra Beat Saber se konečně dostane i na konzoli od Sony. Na Steamu jde o dosud nejlépe hodnocený titul pro virtuální realitu a také o jeden z nejlépe prodávaných. Kombinace Fruit Ninjy a Audiosurfu má jednoduchý koncept, ale je zatraceně...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Carnage666

    Věřím že PSko bude mít ošetřený aby si člověk nemohl sehnat všechny songy který chce. Kamarád to měl pořešený přes Oculus, že normálně v beatsaberu zadal search a stáhnul co chtěl a pochybuju že Sony tohle dovolí.

    • Derp_1337

      PC verze čehokoliv je vždycky lepší než konzolová verze. Jednak díky grafice a jednak díky variabilitě a modifikacím.
      Jediným mínusem je, že za kvalitní PC zaplatíte podstatně víc než za konzoli.

      • ravux

        LOL

  • kkING

    kdyz uz chcette zaujmout ctenare, tak  pridam video, ktere ukaze vsechny prednosti hry

    https://www.youtube.com/watch?v=ZJcqhvadbkI

    😛

    • jack

      Dokonalý. To mě možná přinutí k PSVR !

      • Derp_1337

        Jestli máte dostatečně výkonné PC, tak je to lepší zahrát si na PC, protože to bude mít určitě mnohem lepší grafiku. Např. přes Oculus Rift nebo HTC Vive

        • R_o_w

          No vidis... a zrovna sam Split rikal, ze jemu prijde nejlepsi verze prave na PS4 ze tam z toho ma nejlepsi feeling... a ted babo rad, vid :D

          • Derp_1337

            Zajímavé. Všechny články, co jsem četl, tvrdili spíše opak, že "PS verze je skoro tak dobrá jako PC verze".

            • R_o_w

              Tak tady bych veril spis autorovi... bude lip nez kdo jiny vedet, jak sam chtel aby se to hralo, jakej to ma mit feeling, jak to ma vypadat...

              • Derp_1337

                Reakce na příspěvek:

                LOL co jste napsal je očividně logický nesmysl. Historie znovu a znovu prokázala, že to, co vývojáři zamýšlí, je často odlišné od toho, jak výsledná hra ve skutečnosti na hráče působí.

                Uvedu příklad: Vývojáři No Man's Sky určitě zamýšleli udělat téměř donekonečna zábavnou hru, ale koncoví uživatelé (hráči) došli k názoru, že je to "hrozná nuda".

                • R_o_w

                  Reakce na příspěvek:

                  Pletete si pojmy s dojmy... jedna vec je neco zamyslet a druha vec je tomu umyslu dostat, ale o to tady prece nejde. Nevsiml jsem si ze by si nekdo stezoval na BS ze by byl neco jineho nez autor sliboval nebo ze by tam postradal neco o cem mel pocit na zaklade autorovi komunikace ze tam dostane.

                  Mluvim o osobnim pocitu autora jez hru vyvinul a ktery ma tedy nejvice kvalifiace urcit, ktera z verzi dle plafrorem se v celkovem dojmu nejvice blizi jeho vlastni tvurci vizi. To ze vam nebo komukoliv jinemu bude vyhovovat neco jineho na tom nic nemeni.

                  Mimo jine pokud si spravne pamatuju, duvod byl v ovladacich a jejich silnem feedbacku, coz v kontextu toho ze ve hre drzite svetelnak spolu s tim jaky tvar a jak se drzi PS Move rozhodne dava smysl. Ale tezko to vysvetlovat demagogicky se vyjadrujicimu dogmatikovi :)

                  HOWGH

                  • Derp_1337

                    Reakce na příspěvek:

                    Tak jestli je pro tebe důležitější "jaký měl z toho autor osobni pocit" než "jaký z toho mají hráči pocit", tak nemám, co bych dodal. LOL

    • Derp_1337

      XAXAXA

      Tomu se fakt říká "high level gamer". Ta holka zvládka pařit hru prakticky s perfektním skóre a ještě do toho tančit jakýsi KPOP.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit