Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Přijde mi to hodně koridorové, nevím proč ale strašně v tom vidím Bard's Tale (ten první 3Dčkový).

    Snad alespoň příběh bude dostatečně dark, z takových drobků zatím těžko soudit.

    • Zdravím!
      V náhľade je užší koridor než bude vo výslednej hre. Zatiaľ to používam pre dokončenie Vertical Slice. Inak plán je mix semi-open world sveta: Hra rozdelená na kapitola, pričom každá kapitola ma open areu voľne k preskúmaniu. Príbehové "misie" však budú formou koridoru, ako napríklad God Of War (2018+Ragnarok), nakoľko je to pre mňa jednoduchší design pri príbehovej hre.

      Dark atmosféra by mala byť v určitých miestach viac cítiť. Tak snáď sa to podarí :)

      Ivan, autor hry

      • Díky moc za odpověď.
        Poslední dobou jsem i spíše rád když mají hry polootevřené světy, nebo to jsou rovnou koridory.
        Ovšem za předpokladu že jsou naplněny obsahem a příběhem který nepůsobí genericky jako u některých AAA her s otevřeným světem.
        Plánujete vydat hru také ve fyzické verzi, nebo pouze digi? Případně vzhledem k tomu že se bude jednat o indie titul nejspíše nebude plánována nějaká limitovaná sběratelská edice, merch, apod. ?

        Tak jako tak držím palce, na Steamu ve wishlistu mi leží téměř od doby co tam byla hra přidána. Dobrých her s tématikou slovanské mytologie je jako šafránu některým věhlasným jménům navzdory.

    • twicer

      Jj nebo Bound By Flame

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit