Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Díky moc za odpověď.
    Poslední dobou jsem i spíše rád když mají hry polootevřené světy, nebo to jsou rovnou koridory.
    Ovšem za předpokladu že jsou naplněny obsahem a příběhem který nepůsobí genericky jako u některých AAA her s otevřeným světem.
    Plánujete vydat hru také ve fyzické verzi, nebo pouze digi? Případně vzhledem k tomu že se bude jednat o indie titul nejspíše nebude plánována nějaká limitovaná sběratelská edice, merch, apod. ?

    Tak jako tak držím palce, na Steamu ve wishlistu mi leží téměř od doby co tam byla hra přidána. Dobrých her s tématikou slovanské mytologie je jako šafránu některým věhlasným jménům navzdory.

  • Zdravím!
    V náhľade je užší koridor než bude vo výslednej hre. Zatiaľ to používam pre dokončenie Vertical Slice. Inak plán je mix semi-open world sveta: Hra rozdelená na kapitola, pričom každá kapitola ma open areu voľne k preskúmaniu. Príbehové "misie" však budú formou koridoru, ako napríklad God Of War (2018+Ragnarok), nakoľko je to pre mňa jednoduchší design pri príbehovej hre.

    Dark atmosféra by mala byť v určitých miestach viac cítiť. Tak snáď sa to podarí :)

    Ivan, autor hry

  • twicer

    Jj nebo Bound By Flame

  • Přijde mi to hodně koridorové, nevím proč ale strašně v tom vidím Bard's Tale (ten první 3Dčkový).

    Snad alespoň příběh bude dostatečně dark, z takových drobků zatím těžko soudit.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit