Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Derp_1337

    No tak jasně. Jinými slovy je tam nedostatek end game obsahu. Nedostatečná variabilita, která velmi rychle omrzí.

  • MishKonn

    Problém je variabilita. 

    Ve VT2 bylo při vydání 5 postav po 3 "karierách", tedy defacto 15 klas. V Darktide jsou 4 postavy bez dalšího členění. Je tedy v podstatě jedno, jestli udělají strom, který každou postavu umožní hrát na víc způsobů, nebo víc klas jak ve VT2 - je potřeba víc variability. 

  • Derp_1337

    Jo. Looting a crafting byl hlavním cílem hráčů. Looting, který nedostatečně odměňuje a nedodělaný crafting, kterému chybí 75% možností.

  • Derp_1337

    Tak jasně, že to není problém. Ale to je PR marketing a "damage control", aby si zlepšili image, tak musí vydávat spoustu lákavých informací.

  • Morlang

    Nestezovali si hráči spis na looting? 

  • skaven

    divne, ze vo Vermintide nevadilo, ze kazdych 5 levelov pribudlo par perkov na vyber, a v Darktide je to problem...


Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit