Přejít na výpis diskuzí
Chris Taylor: „Kings and Castles jsou na Kickstarter drahé“
17.1.2013 | Aleš Smutný
5 příspěvků
-
chtělo by to konkurenci vůči strongholdu. pomalejší tempo dobývání hradů. mnohem těžší prorazit hradby. mnohem dražší obléhací stroje. více obranných prvků. nějaké strategické výhody, jako kopiníci mají větší výhodu proti jízdě atd.. stronghold 2 měl k tomu hodně našlápnuto. takový potenciál to mělo. jinak hra je to skvělá, ale pár věcí tomu chybí. a hlavně ty hradby z písku jsou zlo
-
zaujalo mě to, dokud jsem neuviděl v pozadí obrázku toho draka
už to mohlo snad stačit -
Supreme Commander I byla skvělá hra, hromada jednotek, vcelku chytrá AI a ještě lepší ve více hráčích. Ale dvojka byla tak trochu zjednodušená katastrofa *9*
-
celkom ma zaujala myslienka, kde je popisana priama umernost medzi mnozstvom financii a velkostou bojiska :D to akoze za milion dolarov vam vieme urobit mapu 200x200 ale za 10 milionov vieme urobit mapu 2000 x 2000? *1*
-
No já nevím, ale u mě GPG po supreme commanderovi 2 tak ztratil, že mě ani KaC nezajímá.