Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Přál bych si, aby v budovatelských hrách demolice staveb a terraforming stáli majlant, jako tomu je v reálu. Člověka by to nutilo precizně plánovat. Staré Mobility mělo hodně drahou demolici budov.
    • všask to je jako v reálu. Když stavěli metro v mosvkě, tak se také neptali těch co tam bydlí. Zbořili co bylo třeba a hotovo.

      Jen zde máš okolo toho roční kecy typu: úvaha o tom, že bude dálnice, projekt, debata o projektu, nový projekt, ročný výkup pozemků, roční výkup jednoho pozemku protože nějaká bába s vrabčím hnízdem na hlavě dělá problém, poté stavba kdy na tom maká 5 lidí a bude to trva 5 let.

      To je na ho*no...
      • Reál ale taky je, že to stojí ohromné peníze něco zbourat, nebo zarovnat. Zatímco ve hře ještě dostaneš část peněz zpět...
    • Urcite souhlasim ale myslim ze by to pak chtelo i moznost prestavet tovarnu na bytovku nebo kancelare a nebo tam treba udelat galerii nebo neco takoveho a to uz by asi tak jednoduche nebylo.
      • A ještě bych si přál, aby člověk při demolici bojoval s nepřízní vystěhovaných obyvatel a obyvatel, kteří s nimi sympatizují, nebo si vytvořili k demolovaným budovám vztah a nechtějí změnu. To by byla pecka, tyhle demograficko-sociologické faktory.
      • Parádní nápad. Třeba se za x let dočkáme.
    • walltar
      JJ to bych taky chtěl... I ty normální budovy v zónách.
  • nevíte jestli bude i multiplayer?
    • Vývojáři říkají, že nebude zahrnut v základním release. To znamená, že si nechávají zadní vrátka, kdyby po něm byla poptávka.
    • walltar
      Nebude.
  • na velké mape umí stavet každý jouda, simcity ale vyžadovalo manažment prostoru a premýšlení co kde postavit. mam tam nahrano 190 hodin
    • A ted jeste tu pohadku o tom jak jsi hojne vyuzival nabizene online sluzby.

      Napsal tohle fakt nekdo kdo to mysli vazne nebo jsi nejakej marketak z EA?
      • ty jsi to hrál asi jen krátce po stratu že? pak to fixli
        • Hral jsem demo a hru jsem si nakonec nekoupil.
          Ja chci stavet obrovsky okruhy, dalnice, velky mimourovnovy krizovatky, obrovsky kruhace a obchvaty, industrialni zonu za rekou s ghetem a pak nejakou velkou komercni zonu a kancelare a hlavne coz je ze vseho nejdulezitejsi je ze to chci postavit velky!
          Chci postavit prosperujici metropoli a nechci bejt jenom starosta Prahy 4.
          • walltar
            No myslím, že Praha 4 bude podstatně větší, než to co můžeš postavit v SC2013. Tam si spíš starosta Václaváku.
            • walltar
              Moje pocity potom co jsem nějakou dobu hrál a potom sem prostě vzdal hru, o stavbě velmi malé vesnice, která obsahuje 100% výškáčů, ukazuje tenhle obrázek http://i3.kym-cdn.com/photos/images/original/000/512/328/fbc.png
            • To zase ne... velka mapa je tusim 4x4 kilometry... tam uz se ti snad vejdou i Stodulky :D
    • walltar
      To je pravda... Stavět velkoměsto na fotbalovým stadionu vyžaduje hodně přemýšlení. *1* *1* *1*

      Ale on to je simulátor směsta, ne simulátor dost malé městské čtvrti.

      Já nemám třeba moc zájem o hru, kde všechno musí být namačkaný na sobě. Bych třeba měl rád velkou silnici a kolem ní dost prostoru aby nerušila a podobně. Což SC2013 neumožňuje.
      • simcity se staví do výšky, ne do šírky (megatowers)
        • walltar
          No jak sem říkal... Takhle fungují městské čtvrtě. Ale město většinou nemá důvod aby se nerozšiřovalo oběma směry.

          Ale díky... http://i.imgur.com/NYkpksF.png tohle vážně nechci. *1*
          • LOL tenhle obrazek sem jeste nevidel, to vypada jak veze z Half Life. Ono ja to vim davno ze v EA manazerum uplne drbe na palici. Ted jen zistuju jak moc a nestacim se divit. Blbci. Znicili dalsi serii.
          • no jak rikam, na malem prostoru umi stavet jen profik, takhle to dopada když staví lama.
          • Tak to je fakt masakr. Jsem moc rad ze jsem si to nepredobjednal jak mam ve zvyku.
        • Ze v tom zakladu ty megatowers byly co? *15*
  • smejki
    podle prvních zpráv je to vážně dobré, ale stejně jako SimCity 2013 velice jednoduché (= jste neustále zavaleni penězi, což je snad jediný styčný bod). Na druhou stranu by tam prý měl být nějaký hardcore mód či co. Peněženka začíná kňourat.
    • a co jsi čekal vždyt je to kopírka simcity 1:1 včetne chyb akorát na vetších mapách
    • walltar
      Jo přímo developeři udělali mod, který zapne hardcore mode.

      https://www.youtube.com/watch?v=fNKZmtiFnrk

      Ale myslím, že lidi časem udělají ještě víc hard hardmody.

      Ten základ je dost pro lidi, kteří prostě jen chcou stavět město podle svého a nemuset se startat o peníze.
      • smejki
        Díky za info!
      • To me trochu mrzi. Cekal bych ze takova moznost bude ve hre od zacatku a ne jenom jako mod :(
        • walltar
          Tak on to je mod od developerů přiložený ke hře. Prakticky jen namísto do settings to půjdeš zapnout do modů.

          Třeba i otevření všech budov a mapy je mod, další mod je nekonečně peněz. Takže když zapneš ty dva tak máš sandbox.
          • Bohuzel pro me to porad neni to same. Je to proste mod. Neni to oficialni. Nejsem zadnej sberatel achievmentu ale zrovna za dosazeni milionu obyvatel v hard modu bych nejakej docela rad dostal. Tohle podle me dost podcenili stejne jako nemoznost upgradovat budovy a nulove moznosti upravy terenu ve hre.
            I tak se na to ale dost tesim. Posledni staveci manii jsem zazil snad jeste se starejma Cities.
            • Ja bych to tam chtel hlave kvuli prehradam a pristavum a taky kvuli letisti. Kdyz jsem to v tom videu videl hrbolaty letisve a letadla co rejou kridle v zemi tak mi bylo dost smutno.

              Tak me napada ze by to chtelo i nejaky stavidla :D
            • walltar
              Tak je tam plný editor terénu se všema potřebnýma nástrojema... takže přenést tyhle nástroje do samotné hry a potom k nim připojit cenu by zase nemusel být takový problém. Ve hře už to je.

              Osobně bych je tam taky chtěl ... třeba abych mohl udělat dálnici ponořenou pod úrovní terénu a mosty nad ní.
            • No tohle mi popravde az tolik nevadi. S tou upravou terenu a upgradem budov mam vetsi problem.

              Ja chapal mod jako neco co si mam stahnout ze Steam workshopu a ne neco co je zabudovane primo ve hre. Pokud to tam bude tak se jedna pouze o nepochopeni.
            • Je to oficialni. Je to primo od autoru a primo ve hre, tak nevim na co si porad stezujes.
            • Je to mod od vývojářů a připadá mi to stejné jako když v jakékoliv hře zapnes hard obtížnost. Jen ve skykines zapnes mod . Thats it.
          • To je dost hloupé...musíme to řešit modem a ten to stejně sotva udělá věrohodné obtížné jako SimCity 4. Maximální dají -xx% na výběr daní a pod kraviny... :(

            SC4 bylo propracované...

            Když už, tak měli udělat easy mód. Těm lidem kteří si staví město jak chtějí je jedno co tam udělají špatně. Ale lidem kteří to řeší to jedno není.
            • SC4 sem koupil na GOGu a dnes rozehrál...je to těžký :D
            • walltar
              Mě osobně tu nižší obtížnost (I když si myslím, že ten hardmode bude dostatečný a když tak ho někdo modem ještě vylepší) vyváží doprava, kterou člověk pořád musí řešit. Že jak se mění a rozšiřuje město, tak se taky mění doprava. Někdo kde byl před hodinou klid, je najednou zácpa a jakmile to vyřešíš a po hodině hraní je tam zácpa zase protože se někde něco ve městě přestavělo.

              Takže je to trošku jiné... každopádně každý bude mít jiný názor. Ale studio s 15 lidma těžko udělá hru, která by měla už při začátku všechno. Třeba by mohli udělat super hardmode časem.
  • walltar
    Co je ale celkem škoda, tak že to vypadá, že voda je udělaná tak napůl. Dokud teče v řece tak je všechno v pohodě.

    Ale protoře ve hře zatím nejsou katastrofy, tak ani voda ve městě neboří budovy a neblokuje silnice. Lidi se odstěhují a budovy potom zůstanou opuštěné, ale auta si jezdí v pohodě dál. Takže je na člověku aby si vyboural co si zaplaví.

    Stejně tak na jednom videu byly super skákající lodě, které si nic moc nedělali s přehradou, kterou tam člověk postavil... ale zase když někdo postaví přístav za přehradou (ale to bylo staré video a možná už to v současné verzi nejde).
    • Ty auta a lodě už jsou opravené. Developeři reagují na podněty fanoušků velmi rychle.
    • To video s lodí jsem taky viděl a slyšel jsem, že už je to "bohužel" opravené :(
  • dají se tam stavet silnice do kruhu? z videi se mi zadlo že tahle featura tam chybí
    • walltar
      Jo, ale není tam přímo kruhová silnice... Musíš postavit 4x 90° zatáčku.

      Úplně na začátku tohohle videa to je ukázaný. https://www.youtube.com/watch?v=VMf6EO73ryk
    • Na videu jsou vcelku jasne videt zahnute silnice a kruhace, tak asi tak....
    • Keyz
      Jsou to evropané, tak by tam měl být kruháč atd.

      V USA s tím mají problémy: http://www.bbcamerica.com/mind-the-gap/2014/02/17/why-americans-dont-understand-the-roundabout/ *15*
  • Jack1947
    Ne ostavbách a nějakých těch zbytečnostích s tím spojených ale o vodě! to vždycky bylo
    jenom jsme to tehdy ještě neveděli... ted už je to nad slunce jasné. *5* *3*
    • Ja normalni ze kdyz narazim na tvuj prispevek tak skoncim s rudym obtiskem sve ruky na cele... bohuzel tentokrat jsem dopadl mnohem hur http://i.imgur.com/JLxZLww.jpg
      • Jack1947
        Nemusíš být k sobě tak krutý, všechno se dá nějak vyřešit. *4* Bez násilý.
    • Oni si, po 15 letech stagnace, dovolili udelat neco noveho ? Nehoraznost !!
      Mozna ze ten zbytek povazuji za samozrejmost a nemaji potrebu kazdou kokotinu vychvalovat pul roku pred vydanim,
  • celoush
    Reakce Dean Halla *3* https://twitter.com/rocket2guns/status/573598103120433152
  • Můžu se zeptat, jaký je rozdíl mezi Cities: Skylines a Cities: XXL ?
    Skylines vypadá docela dobře, XXL prý za moc nestojí, nerad bych zase vyhodil peníze jako za nové Simcity.
    • Hlavní rozdíl bych viděl v tom, že v CitiesXXL se umístí parcela, na které rostou určité budovy. Např. umístí se pozemek 20x20 a na něm vyroste budova 20x20. Skylines ale fungují tak, že se natáhne zóna ve stylu Simcity a ta se pak "náhodně" zaplní budovama. Např na pozemku 60x30 potom vyrostou ve výsledku 2-3 budovy dle toho, kolik tam zbyde místa a jaká je zrovna poptávka obyvatel. To by mělo upožňovat realističtější vzhled města a snažší přestavbu - odpadne tím ten problém, co je v Cities XXL - když chceš změnit předměstskou čtvrť na čtvrť s výškovými budovami, musíš zbořit všechny budovy (jednu po jedné...), všechny silnice a vytvořit novou mřížku s většími parcelami určenými pro město. Ve skylines přenastavíš akorát pravidla pro zńu, kde obyvatelům povolíš/zakážeš stavět výškové budovy.

      + Další rozdíl: V Cities: Skylines se staví domy podle potřeby a simulace obyvatel. TJ postaví se rezidentní zóna a podle majetku obyvatel rostou různé domy. V Cities:XXL se musí každý druh parcely stavět zvláš´t, tj. rezdentní $,$$,$$$ atp....
      • Ghost47
        Dodal bych, že podle gameplay videí to v případě potřeby půjde ve Skylines taky - pro libovolnou část města si můžu nastavit vlastní daně a všechny politiky (zákaz kouření, omezení hluku a hromada dalších věcí), takže nebude problém vytvořit třeba klidnou luxusní vilovou čtvrť, kde na 100% žádný panelák nevyroste).
    • Ghost47
      Skylines jsou od autorů Cities in Motion, Cities XXL jsou od autorů Cities XL a City Life. Recenze na předchozí výtvory obou studií dost napoví *3*
    • walltar
      Tak hlavní rozdíl je že to jsou dvě úplně jiné hry od dvou různých studií.

      https://www.youtube.com/playlist?list=PLbCLzFKeiWkPKe53RM24qh1vzhn9PBXuf se můžeš třeba mrknout na gameplay.
      • no to s mu to vysvetlil si myslis ze je blbej a nevi ze to jsou dve ruzne hry od dvou ruznych studii? nejake srovnani by vubec nebylo od veci...
        • Z toho dotazu je vcelku jasne ze si tazatel mysli ze to jsou pokracovani nebo hry ze stejne serie. Takze odpoved naprosto adekvatni.
        • walltar
          No dost lidí si myslí, že to je pokračování jedné hry ... Obojí se menuje Cities. Tak to radši zmiňuju. Plus z toho jak to napsal, to celkem vypadá že ty dvě hry taky spojuje.
        • XXDarthVaderXX
          si zabil *15*
  • tyjo v te hre je jedno mesto velike jak vsechny "mesta" simcity na cloudu dohromady *1*
    • walltar
      Jo už ten základní čtverec vypadá jak 3 nebo 4 města v SC2013 protože i když je taky 2x2km, tak budovy jsou podstatně menší. A těch čtverců má člověk v základu 9. A už otevřeli modovací API, tak aby někdo mohl rychle otevřít všech 25čtverců... takže budeme mít brzo 10x10km mapu, pokud nám to PC utáhnou.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit