Přejít na výpis diskuzí
Cities: Skyline se chlubí reálnou simulací vody v rámci měst
6.3.2015 | Adam Homola
64 příspěvků
-
SC4 sem koupil na GOGu a dnes rozehrál...je to těžký :D
-
Reál ale taky je, že to stojí ohromné peníze něco zbourat, nebo zarovnat. Zatímco ve hře ještě dostaneš část peněz zpět...
-
Ty auta a lodě už jsou opravené. Developeři reagují na podněty fanoušků velmi rychle.
-
LOL tenhle obrazek sem jeste nevidel, to vypada jak veze z Half Life. Ono ja to vim davno ze v EA manazerum uplne drbe na palici. Ted jen zistuju jak moc a nestacim se divit. Blbci. Znicili dalsi serii.
-
všask to je jako v reálu. Když stavěli metro v mosvkě, tak se také neptali těch co tam bydlí. Zbořili co bylo třeba a hotovo.
Jen zde máš okolo toho roční kecy typu: úvaha o tom, že bude dálnice, projekt, debata o projektu, nový projekt, ročný výkup pozemků, roční výkup jednoho pozemku protože nějaká bába s vrabčím hnízdem na hlavě dělá problém, poté stavba kdy na tom maká 5 lidí a bude to trva 5 let.
To je na ho*no... -
no jak rikam, na malem prostoru umi stavet jen profik, takhle to dopada když staví lama.
-
A ještě bych si přál, aby člověk při demolici bojoval s nepřízní vystěhovaných obyvatel a obyvatel, kteří s nimi sympatizují, nebo si vytvořili k demolovaným budovám vztah a nechtějí změnu. To by byla pecka, tyhle demograficko-sociologické faktory.
-
Parádní nápad. Třeba se za x let dočkáme.
-
Urcite souhlasim ale myslim ze by to pak chtelo i moznost prestavet tovarnu na bytovku nebo kancelare a nebo tam treba udelat galerii nebo neco takoveho a to uz by asi tak jednoduche nebylo.
-
JJ to bych taky chtěl... I ty normální budovy v zónách.
-
Přál bych si, aby v budovatelských hrách demolice staveb a terraforming stáli majlant, jako tomu je v reálu. Člověka by to nutilo precizně plánovat. Staré Mobility mělo hodně drahou demolici budov.
-
Ja bych to tam chtel hlave kvuli prehradam a pristavum a taky kvuli letisti. Kdyz jsem to v tom videu videl hrbolaty letisve a letadla co rejou kridle v zemi tak mi bylo dost smutno.
Tak me napada ze by to chtelo i nejaky stavidla :D -
Tak je tam plný editor terénu se všema potřebnýma nástrojema... takže přenést tyhle nástroje do samotné hry a potom k nim připojit cenu by zase nemusel být takový problém. Ve hře už to je.
Osobně bych je tam taky chtěl ... třeba abych mohl udělat dálnici ponořenou pod úrovní terénu a mosty nad ní. -
Moje pocity potom co jsem nějakou dobu hrál a potom sem prostě vzdal hru, o stavbě velmi malé vesnice, která obsahuje 100% výškáčů, ukazuje tenhle obrázek http://i3.kym-cdn.com/photos/images/original/000/512/328/fbc.png
-
To zase ne... velka mapa je tusim 4x4 kilometry... tam uz se ti snad vejdou i Stodulky :D
-
Vývojáři říkají, že nebude zahrnut v základním release. To znamená, že si nechávají zadní vrátka, kdyby po něm byla poptávka.
-
Tak to je fakt masakr. Jsem moc rad ze jsem si to nepredobjednal jak mam ve zvyku.
-
No myslím, že Praha 4 bude podstatně větší, než to co můžeš postavit v SC2013. Tam si spíš starosta Václaváku.
-
No tohle mi popravde az tolik nevadi. S tou upravou terenu a upgradem budov mam vetsi problem.
Ja chapal mod jako neco co si mam stahnout ze Steam workshopu a ne neco co je zabudovane primo ve hre. Pokud to tam bude tak se jedna pouze o nepochopeni. -
No jak sem říkal... Takhle fungují městské čtvrtě. Ale město většinou nemá důvod aby se nerozšiřovalo oběma směry.
Ale díky... http://i.imgur.com/NYkpksF.png tohle vážně nechci. *1*