Přejít na výpis diskuzí

Close Combat: The Bloody First – recenze

27.10.2019 14:37
Mars Vertigo 3 příspěvky

Od vůbec první porce slavné válečné série Close Combat uplynulo úctyhodných 23 let. Od té doby se tato takticko-strategická značka dočkala dalších šestnácti oficiálních titulů (včetně jednoho střílečkového provedení), což ji kvantitativně řadí kamsi těsně pod nekončící řadu sportovních sérií od EA....

• victor

Tak důvěrně jsme kdysi překřtili Close Combat na Šneci  . Důvod tam byl a díky realtime to ani jinak nešlo pokud to ještě měla být strategie . Problém je teď s tím , že 3D by tahle série ani dnes nepotřebovala . Největší štrapác bude tradičně cena her od Paradoxu...ta spolehlivě odradí od kvalitní zábavy na dlouhé večery a bohužel dvakrát tolik od her kde je kvalita degradována na průměr až podprůměr .....Taková hra si pak počká a vůbec to nemá jisté i při slevových akcích . Steel Division a Eugen systems prostě jsou želízka v ohni .

• ja_nic_nevim

Tak Stell division je někde jinde, řekl bych. Nevím, jak se pořád hraje Men of War. Mě osobně Close combaty bavili, než jsem objevil hry od Battlefrontu a ty hraju dodnes. I to 3D se dá udělat fakt pěkně. Poslední dobou k tomu zkouším hry od gravieteam. Ten Close combat je tak nějak na půl cesty mezi vším a přitom nikde v ničem není doopravdy dobrý.

• Hidden

Skoda, ze se "comeback" zase tolik nevyvedl. Close Combat je klasika, ale holt klasicke wargames az na svetle vyjimky vecne trpi nizkymi produkcnimi hodnotami a ve 3D to vynikne jeste vice. Ne ze by to obvykle tak vadilo, dohani dany handicap jinde a v oblastech, o ktere jde pohovkovym generalum vice, ale kdyz ani to podle recenze nefunguje uplne optimalne, clovek si musi nechat zajit chut.