Cloud gaming od Microsoftu roste, lidé díky němu víc hrají
-
Souhlasim, v tom me hned od zacatku prisla Stadia s odpustenim zcela pitoma a vzhledem k tomu, jak se GFN dari a Stadii podle vseho ne, podobny dojem melo zrejme dost lidi. Ale v pripade Microsoftu mi jejich streaming v kombinaci s gamepass dava asi nejvetsi smysl jako sluzby pro masy lidi - nemas herni zelezo? Nechces si hry kupovat? Neni problem, za mensi mesicni predplatne hraj co chces, kde chces a kdy chces.
-
Služby jako Stadia zabijí nemožnost hrát své už vlastněné hry, ale nutnost, kupovat je ve službě znovu. V tom GFN jasně vede.
-
Zatim stale funguje, ale drasticky zredukovali plany co s ni meli smerem k hracum (Stadia games a podobne) a podle vseho ji budou chtit spise vice cpat firmam jako licencovanou technologii. Takze pokud to casem znovu neprehodnoti, tak je budoucnost nejista, i kdyz nejake hry na ni jeste alespon tento rok budou pridany, ale ocekavane "velke" hry a novinky bych na ni uz spise necekal (nevypada to, ze by se na ni vyvojari vyslovene hrnuli).
-
Pockej stadia u nefunguje?! To mi nejak uniklo....to je sileny, a jako budou to nejak predelavat nebo uplne hotovo...
-
Prý na to už pracují a mohlo by to být už v červnu.
-
Hlavní překážka je nemožnost hrát K+M, ale je potřeba mít ten jejich ovladač.
-
Jen k tem cislum - Geforce Now ma neco pres 14 millionu uzivatelu (oficialni vyjadreni) a Stadia odhadem mela 2-3 miliony, ale to je jen neoficialni a jen slabe podlozeny odhad. Nicmene vzhledem k tomu jak ji Google rychle zarizl by se tomu i dalo ramcove verit. Takze tech 10 milionu u Microsoftu asi neni zase tak spatne cislo.