-
Chápu dobře, že budu mit v parte jednoho člena nastálo??!!
-
Gothic 3 byl podle mě slabší právě v tom, o čem píšu výše; na Bioware hry/New Vegas se prostě nechytal. Ale to žádný Gothic/Elder Scrolls... V tomhle se třeba bude Risen 2 lišit a v tomto smyslu jsem mluvil o kompromisu. Nechápej mě špatně, já open world rád, ale stejně tak rád mám i hry od Bioware. A když se někdo pokouší o kompromis obou "subžánrů", tak ve mě probouzí zvědavost.
-
Proč chodit tak daleko? Vždyt Gothic 3 měl obrovský open world a přesto zůstal Gothicem a byl stále královsky zábavný.
-
pirátské téma je hezké, ale gothic/risen byl vždy jen o tom, že si chodil sám či s nějakým spawnutym mostrem
starat se o nekoho, to se mi nelibi - to uz neni akcni rpg ale takove takticke -
...kre*én
-
Všechno nasvědčuje tomu, že se Piranha snaží o kompromis. Snad něco ve stylu New Vegas, který ukázal, že i openworld může mít sofistikovaný, dospělý příběh a vymakaná NPC. Snad se to Piraňákům podaří.
-
KotOR je fantastická hra. Dělaly ji ale Bioware, takže to nebyl žádnej open world ale soustředily se tam hlavně na dialogy a příběh.
Já si myslim že je dobře, že Bioware dělá i tenhle styl RPG, je to sice něco jinýho než ,,Gothic styl,, ale mě to baví úplně stejně *4* -
Ne, tím lepší myslí že verze pro konzole bude o dost lépe udělaná, nežli byla konzolová verze jednotky.
-
Ne tím lepší myslím zkonzolovatělý netřeba vysvětlovat a dost by mě to mrzelo protože piranha bytes jsou pro mě jedni z nejlepších tvůrců her a Gothic 1+2 považuju za to nelepší co jsem kdy hrál
-
Tim lepsi, mysli lepsi nez predtim na konzolich. Hysterie zatim netreba :)
-
Samozrejme, ze je to nejnakladnejsi titul studia, kdyz ma byt vydan na obe konzole a k tomu kvalitne.:) Zatim se mi cely ten piratsky koncept hry velmi libi (a proto se trochu obavam, abysme o dalsi dily hry neprisli navrativsim se Gothicem) a doufam, ze co se tyce pribehu pujde o minimalismus jako je tomu u Dragon Age 2. Ten pristup je totiz velmi sympaticky. 40-60 hodin herni doby? Skvele! RPG stale ukazuji, ze se investice do nich vice nez vyplati.
-
První gothic se ovládal úplně suprově jen klávesama, jedním akčním tlačítkem a jedním tlačítkem pro skok. žádný úkroky do strany a podobné vylomeniny nebyly zapotřebí. Tak nevidim důvod, proč by to mělo ovlivnit hratelnost. Na druhou stranu se bojím omezenosti konzolí a doufám, že PC nebude jen port, jak bývá zvykem.
Mě tohle nijak nevzrušuje, spíš jsem si říkal, že bych si z nostalgie mohl jedničku a dvojku znovu zahrát. Neni lepší RPG. (snad pak jedině stařičké Baldurs gate) -
Nevim nevim začínám mít strach prvně se mi vubec nelíbilo že to bude o pirátech a ne zase stejné prostředí jako byl gothic a risen 1 . Ale te´d když slyšim o konzolích a jak to na nich bude lepší tak se mi ježí vlasy doufám že se mýlím stejně to ukáže aš čas
-
Nechtějí nám z toho udělat další Kotor nebo Mass effect, to by byla škoda
-
první *1*