Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Delinom

    Co chceme? Multiplayer, ideálně MMORPG ze světa zaklínače, jinak to bude zas nudný mrtvý single player. 

    A teď do mě!

  • Voľby ako vo Walking Dead? 

    Prosím, to nie. Tá hra bola ilúzia voľby. Na ničom čo hráč spravil nezáležalo. Hra si to vždy prispôsobila, aby šla po svojom. Zabijete postavu A namiesto postavy B? V ďalšie epizóde postava B zomrie. Hráč tam neovplyvnil nič, len mohol oddialiť rozhodnutia vývojárov. 

  • clovicekO

    Čím dál víc stupidnější.

  • Derp_1337

    Stěžovat si na fyziku koně v Zaklínači 3 je úplně přehnané hnidopišství.

    Fyzika koně ve Skyrim je dodnes nepřokonatelné MEME!

    https://i.pinimg.com/originals/bf/83/29/bf83296d6ef3dd39c8d9006077fe7d7c.jpg

  • Derp_1337

    Polské servery můžou psát o čem chcou, tak dlouho dokud to oficiálně někdo nepotvrdí v médiích, tak jsou to v podstatě jenom drby. Už mnohokrát novodobá historie vývoje her prokázala, že podobné "novinky" byly v podstatě jenom drby, které neměli s pravdou moc společného.

    Navíc musím poznamenat, že ani oficiální potvrzení vývojářem ještě neznamená, že hráči mají něco jisté. Stačí jenom připomenout nedávnou kauzu s Blizzardem, kde Blizzard celou dobu prezentoval určitou formu W3 Reforged (oficiální prezentace, trailery, atd.), ale nakonec hráči dostali něco jiného.

  • Derp_1337

    Mě soubojový systém vyhovoval. Zaklínač 3 je hlavně hra stojící na příběhu. Já od té hry nechtěl další Dark Souls, kde každý nepřítel dokáže hráče usekat k smrti svými unikátními komby.

    Osobně si myslím, že v pozdější části hry je stereotypní zabíjení generických nepřátel (např. lupiči u cesty) prostě reálná situace pro vraždícího mutanta jako je Zaklínač.

  • Thanquol

    Prequel? Zpátky na zemi? Těžko soudit.

  • Zaho

    Jo level scaling je vždy pitomost. Co si ze zaklínače trojky pamatujunejvíc bylo zklamání nad provedením soubojového systému a hlavně nastevení obtížnosti. Nastavitelná obtížnost je berlička pro vývojáře. Obtížnost jen navýšila HP a DMG nepřátel. Prostě žádná vyšší obtížnost, jen zdržování protože musím hitnout moba dvacetkrát a ne jen desetkrát. Mobové mají malo útoků, jsou si všichni hodně podobní a proto už po pár hodinách už souboje nejsou moc zábavné.

  • Klidně to samé ale větší.

  • Vogon

    Větší, lepší, novější, rychlejší, delší, detailnější, rozsáhlejší, geniálnější, dražší, levnější, promakanější, srdcovější, lahodnější, propečenější, vymazlenejší na těhlenctěch přívlastcích mi vůbec nezáleží, hlavní je přeci, aby to mělo hodinky s vodotriskem!

  • události po trojce už mě vůbec nezajímají. mě ten svět už prostě přijde vyčerpaný. ciri není podle mě dostatečně nosná postava. ale kdybych měl fabulovat, tak vypořádání se s papá a k tomu nějaké větší zlo ´(zase) je asi nejjistější volba. ale když už tak ne z pohledu ciri. prequel zas nabízí možnost vlastního noname zaklínače, ale ono se zas tak toho moc nedělo, aby to lákalo nějakým grandiozním příběhem. nevím, jeslti komornější příběh bude stačit.

  • LessPh

    Souhlasim s ovladanim, CDPR by si mel zahrat MGS V, aby pochopil co je to responsivni a presne ovladani.

    MGS V jsem hral az po zakladnim W3. Metal Gear V pro me definoval responsivni ovladani, zmacknul jsem tlacitko a akce byla okamzite provedena, to vsechno prispivalo k maximalni plynule hratelnosti a imerzi. Po dohrani MGS V jsem se chtel vratit k DLC k W3. Bohuzel, to se nikdy nestalo, protoze ovladani W3 me pak vzdy naprosto odradilo od jakehokoli dalsiho hrani.

    Takze za me kompletne prepracovat ovladani a soubojak a vic odlisnych prostredi ve svete (v zakladu jen 2, coz je po 60 hodinach desna nuda).

    Edit: pisi o ovladatelnosti Geralta. Kun je samozrejme taky spatne ovladatelny.. ale to je jiny pribeh.

  • Souhlas. Názory redaktorů, které respektuji, jsou pro mě zcela mimo.

    Polské servery píší jako o potvrzené věci. Jen na games.cz to stále vedou jako „nejnovější drb“

  • Souhlasím. Level scalining je nesmysl. Naopak se mi líbilo, že na některé nepřátele jsem se musel nedřív vytrénovat. Redaktoři (hlavně Aleš Smutný) by z této hry chtěli udělat uplně jinou hru a to se mi nelíbí.

  • MidnighT91

    Osobně bych si třeba dokázal představit hrát za Ciri a její lidskou kamarádku, kamaráda (vaše hlavní postava) kteří společně cestují časem a prostorem. Návštěva Geralta a Tris v Koviru by ale musela být povinností. Problém je že ani jedna z těch hlavních postav trojky už nemá co řešit...

  • MidnighT91

    Dej si tam mód a geralt bude dělat jen dlouhé piruety...

  • MidnighT91

    "Po opakovaném hraní trojky už opravdu prosím o level scaling nepřátel"  ??? Minulej tejden jsem to dohrál a lvl scaling se dá zapnout v nastavení, takže nechápu. Každopádně když to zapnete tak se někteří nepřátelé stanou nepřemožitelní (v úkolu s Keirou jsem asi 3x umřel u krys než mě napadlo to vypnout)

  • Coffin.Corner

    Méně kotrmelců.


  • Tak díky respektu CDP k předloze se snad nedočkáme zaklínaček ani "nových" zaklínačů po událostech ságy. MMORPG je nesmysl. A drby to snad už taky nejsou. Měl jsem za to, že nového zaklínače už potvrdili a mají mít dokonce rozpracovaný koncept. ETA 3-5 let? Au. 

    Příběhově silně orientované RPG je téměř jistota.  Trochu doladit herní mechaniky, více oživit svět a je to. Trojka nebyla dokonalá hra, ale měla k tomu sakra blízko.

    Jedna postava, příběhové volby měnící svět a dynamický svět vůbec. A co vlastně hrát? To je v případě CDP jedno :-)  Časoprostorově neukotvená Ciri má sice potenciál, ale to by byla pro CDP hra s ohněm. Nás spíše čeká hra s mečem. Pokud to bude meč zaklínačský, vsadil bych na knížky, nebo prequel. 

  • jindra.veliky

    Větší svět, úplně nový postavy, stejně dobrej příběh a lepší ovladatelnost a fyziku koně

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit