Přejít na výpis diskuzí
				
					
			
			
			
			
			
			
			
			
			
Co dělat, když nastane potopa světa? Přece postavit plovoucí město, radí strategie Flotsam
						
							11.9.2017 | Václav Pecháček
						
					
					
						 12 příspěvků
					
				- 
            
                	
	Kevin Costner už oprašuje žábry a plovací blány. :D
 - 
            
                	
	Líbí se mi ta poslední věta jen bych ji rád vídal častěji, pokud se píše o něčem nevydaném. Živit hype je hezké, ale opatrnost je vždy na místě. Marketingové texty, trailery a obrázky jsou vždy hodně nadsazené.
 - 
            
                	
	Vypadá to jako dotažený Raft.
 - 
            
                	
	
	Vypada to moc pekne, ale dost mi na tech obrazcich chybi nejak kotva, tak snad nebude mestecko porad nekam driftovat
 - 
                
- 
            
                	
	
	Bude. V článku se to přímo píše.
 - 
                
- 
            
                	
	
	Coz je samo o sobe dost stupidni, prece jenom je logictejsi kdyz se nekde usadis, spotrebujes zdroje a pak se presunes dal.
 - 
                
- 
            
                	
	
	Mně se to naopak celkem líbí. Teda z hlediska hratelnosti. Každá budovatelská strategie se celou dobu odehrává na jednom místě, tohle město si ale bude "krajinou" plout, takže prostředí se bude měnit. Samozřejmě to bude fajn jen v případě, že se to prostředí bude měnit nějak výrazně a smysluplně.
 - 
                
- 
            
                	
	
	Jenze v tom pripade ti do hry vstoupi obri nahoda kdyz proste dlouho nenarazis na loot a tak nebudes moci expandovat svoji vyspu. Takze zatimco jedna hra muze byt skvlea a vse bude v poradku, ve druhe hre budes zazivat naproste peklo, a kdyz tohle poradi bude obracene, tak si to primo rika o refund.
Cimz samozrejme nechci tvrdit ze tvurci jsou idioti a nepomysleli na to a nejak to nevyresili, jen by se mi ta moznost libila. Zaparkovat, rozrust se a pokracovat dal. - 
                
- 
            
                	
	
	No však to je přesně to, co chci! *1* Vývojáři to můžou ošéfovat třeba pomocí nastavení obtížnosti - pravděpodobnost lootu nastavitelná na vysoká, střední, nízká a tak podobně.
 - 
            
                	
	Tohle je docela typické pro rogue hry typu FTL, tam je trasa kudu letíš taky hodně náhodná. Máš trochu na výběr, ale stejně nevíš co na kterém políčku je.
 
 - 
            
                	
	
	
 
 - 
            
                	
	
	
 
 - 
            
                	
	
	
 
 - 
            
                	
	
	
 
 - 
            
                	
	
	
 - 
            
                	
	
	Nápad je bezvadnej, grafická stylizace se mě moc moc líbí, tak budu doufat, že to celý dopadne. *3*
 - 
            
                	
	Minulý týden jsem se díval na film Vodní svět a říkal si, že by z toho byla dobrá hra..... *1*