Přejít na výpis diskuzí
Co mělo být v Kingdoms of Amalur 2 ...a zřejmě už nikdy nebude
28.5.2012 | Petr Poláček
20 příspěvků
-
Smutné. Snad se to vyvrbí a dočkáme se Amaluru 2 nebo něčeho podobného. Vývojářům se povedla dobrá hra. Se zkušenostmi z Reckoning by se z jejich dalšího počinu mohla vyklubat velmi dobrá hra.
-
Škoda no, ikdyž to nebyl žádná přelomová hra, já si Amalur koupil a za těch 60 éček to byla slušna porce zábavy (cca 80 hodin).
-
Jedníčka byla konina, po dvou hodinách odinstalováno, smazáno. Rozhodně bych nekoupil. Nudná konzoloidní mlátička.. Navíc ta imbeclní kamera mě dost sra.la. Zlatý Witcher 2.
-
-
BTW: Kamera taky měla být opravený v patchi
-
-
Nikomu nebudu dělat betatestera. Navíc je to do očí bijící problém, který vidí každý hned po spuštění. Odflákli to, je dobře že krachli.
-
-
jj kvůli takovejmhle trotlův vývojáři krachujou :-( pirát a ještě nadává že nebude dělat betatestra :-D
Jinak ten krach byl kvůli tomu MMO a ne kvuli amaluru ten se prodaval slusne -
-
nebylo to kvuli MMO, ale kvuli odbytu, pocitali s prestrelenymi 3 miliony, aby se jim hra zaplatila a prodali jen 1,2M kusu, clovek co o tom rozhodoval, mel az moc velky oci..
-
-
-
-
-
Já hlavně doufám že se jim podaří alespoň neoficiálně dodělat PC patch co byl ve výrobě :-( (měl opravovat některé problémy PC verze jako GUI,kamera a měl přidat 2 nové obtížnosti)
viz forum amaluru -
Ahojte, nerada sem davam blby OT, ale ak chce niekto spravit dobry skutok ktory ho nebude stat nic, iba jedno kliknutie tak prosim zahlasujte za nasu foto, a pomozete chudobnym ludom k bezeckemu obleceniu. Dakujeeeem
http://www.behame.sk/index.php?src=sutaz-run-and-fun/profil/two-beauties-and-the-beast -
Zdá se mi to nebo si ukousli příliš velké sousto? Vydat novou značku od nového studia a čekat, že vydělá tolik, že zaplatí druhý díl a MMO z onoho světa? Neberte mě špatně, ambice jsou dobrá věc, ale ne v takovém rozměru.
-
-
jj ved o tom tu vsetci tocime. ale len tak medzi nami. nove studia vydaju velkolepy AAA titul a zaniknu. team bondi a LA NOIRE alebo aj take double fine ktore sa vtedy koli brutal legend takmer rozpadlo. je to obrovska skoda pretoze kingovia na trhu su potom uz iba call of bleble, need for slow na ktore sa mozme spolahnut uz cez 10 rokov ze bude furt vychadzat aj ked je NIEKEDY fakt totalna blbost a mainstreamovky podla filmov a online hry ala world of diablo.
-
-
Jestli pravou příčinou krachu nebude to, že ačkoli se většině lidí hra líbila, tak hráli jen demo (např. já + alespoň dva další pode mnou:).
-
-
Já bych si i hru koupil ale mám fobii z angličtiny.
-
-
prelozene hry su vzdy pohodlnejsie ale keby som nehral hry co nie su po cesky tak by som prisiel o vela dobrych zazitkov
-
-
tazko povedat. asi cakali ze sa preda hned prvy den tolko kusov kolko gta4 a ze ludia budy v den vydania stanovat pred obchodami. lenze toto bola nova znacka a preto aj mierne rizikova. ale ako bolo pisane v clanku uspech alebo neuspech reckoning mal spolocne s krachom firmy len pramalo. za to mohlo nesikovne hospodarenie.
-
-
"Logicky, chce se mi říct. Přeci nebudu dělat hru, která nemá žádné velké ambice o posouvání konceptu, chce vlastně přinést jen nový obsah, aniž bych tedy odladil problematické prvky."
Prosím Vás, řekněte mně, že to není narážka na Skyrim. *1* -
-
pekne *12* *12*
-
-
Chudacikovia... je mi ich fakt luto. amalur mal byt pre nich super rozjazd. a podla mna aj bol. nechcem rypat a nechcem sa hrat na mudraka lebo sa v tom az tak nevyznam ale kde je EA losangelesmegagamecorporationmasteroftheworld? ved im distribuovali hru tak im nemozu pomoct?
-
Konecne se vysvetlilo to, co me na cele kauze zajimalo. Bylo mi divne, jak muze studio krachnout, kdyz jejich vyvijena hra mela vydavatele a tedy i investora. Tak oni krachli proto, protoze meli prilis velke ambice s jejich dalsim projektem. Skoda. Amalur jsem hral sice jen demo, ale prislo mi velmi sympaticke, takze dalsi dil bych mohl ocenit. Nekdy.