Přejít na výpis diskuzí
Co může za problematické animace a mimiku v Mass Effect Andromeda
27.3.2017 | Václav Pecháček
249 příspěvků
-
Aj keď sú tie animácie dosť "no ako to správne napísať" nedotiahnuté nebral by som to ako ten najväčší problém. MEA mne osobne príde celá nejako nedotiahnutá,proste tam nie je ten pocit keď som hral ME a to bolo niečo čo vo vás nechalo pocit,že ste bol súčasťou hry a vedel ste sa úplne vžiť do deja.AJ keď som si MEA kúpil a dnes konečne dokončil necítim žiadnu potrebu hrať ju odznova jedine ak tak len multiplayer.Inak za tie peniaze a ešte od EA-BioWare som čakal niečo oveľa viac.
-
"a tak se může stát, že některé hodně zastrčené scény, které moc lidí neuvidí, se úpravy lidským animátorem vůbec nedočkají"
Když se budu držet tédle věty, vychází mi, že celá Andromeda je taková "zastrčená scéna" protože ty animace ve hře...to je skutečně děs a hrůza a to nejde jen o vedlejší mise, ale asi bylo důležitější investovat do scénáristů kteří napíší desítky a desítky stránek textu pro všemožný homovztah člověka s turiankou, turianem, kroganem, krogankou, homo lidskej vztah, homo mezi galaktickej vztah a pak taky nechat pár drobáků na něco tak odpornýho a nechutnýho, jako vztah lidí - chlapa a ženský, než investovat do pár extra grafiků -
Mass Effect: Andromeda - Sassy Gay Krogan
https://www.youtube.com/watch?v=brH8T77Je8U
To je asi více důležité jak udělat dobrou hru bez problémů.... *1* -
-
To je ženská...
-
-
Za problematickou a tragickou mimiku v MEA muzou samotni vyvojari, protoze nejsou schopni udelat kvalitni hru.
-
-
Tak když ty animace měla na starosti feminacistická cosplayerka co nikdy v životě animace obličejů nedělala, tak se ani není čemu divit.
-
-
kdo?
-
-
-
Takže kdo za ty chyby teda může? *15*
-
-
za ty chyby mužou sami hráči, že meli neprimerene vysoke očekávaní. v AAA produktu se proste musí nekdy tlačit na termíny atd. priste se poučí.
btw na ulici taky nepotkavas same modelky a herečky, takže to imo pusobí realne *7* -
-
Jsem nevědel že většina lidi co na světě choděj jsou retardi a zhulenci, takhle normálně to toiž působí milý (b)lobe *7*
-
-
EA..měli dostat minimálně pár měsíců navíc a dneska by z toho nebyla takováhle kauza
-
-
Nějakej EA pohlavár se ještě začátkem podzimu dušoval, že nebudou váhat ani na okamžik vydání klidně i o týdny odložit, aby to stihli doladit k dokonalosti.
Takže jsou to buď opravdu zabedněný diletanti, když nevidí, co vytvořili. Nebo to šlo na rozkaz nějakýho cifršpióna, kterej potřeboval hezký čísla za minulý rok a měl z čeho nacpat dividendy do nenasytných chřtánů akcioářů. -
-
slibem neurazis, dostatek predobjednavek prislo, uz nebylo nac cekat
-
-
Měli na to 5 let...to nemají betatesting, či co?
-
-
Betatesting přeci dělají až hráči, kteří mají předobjednávku. *1*
-
ten nic neodhalil soustředil se na gendrovou vyváženost a podporu multikulti takže shledal hru naprosto perfektní
-
-
-
-
Současná herní komunita by si měla srovnat priority. Protože dámy a pánové to co tady předvádíte je plyvání jedovatých slin na všechny strany bez nějakého velkého důvodu.
Ano hra problémy má(některé jsou opravitelné a některé nejspíše ne), a ano mohlo to být lepší. Ale je to opravdu tak špatná hra ? Má ta hra bugy, která hru dělá nehratelnou ?
Po 50 odehraných hodnách vám můžu říci že nevidím problém v dialozích, příběhu nebo postavách(některé z nich jsou výborně napsané). Hru hraju za Scotta a dialogově vybírám logické a profesionální volby. Nenarazil jsem na jedinej tupej dialog(až na postavu Addision která má ve hře dialog asi na 1 minutu). Valná většina dialogů dává smysl a je solidně nadabovaná. Převážně Scott a Sára jsou výborně nadabovaný.
Soubojovej systém funguje opravdu skvěle a díky různorodým abilitám funguje výborně. Mám za sebou 2 loyalty mise(liam a vetra) a liamova mise je zatím nejlepší mísí ve hře hned po jedné z misí na Voeldu.
Co se týká obličejových animací tak problém je v lip-syncu kterej je zcela očividně lepší u mimozemštanů než u lidí. Pro mě tohle není dealbreaker. Sidequesty jsou neuvěřitelný zlepšení jak oproti DAI tak třeba i oproti ME3. Jedny z nejlepších misí se dají najít právě mezi sidequesty.
Existuje tu pár dalších problémů jako galaktický cestování(trvá to tak neuvěřitelně dlouho), nemožnost kontrolovat parťáky a pak pro někoho náročnost na hardware na pc. A možná bych do toho přidal soundtrack kterej mi příjde místy dost nevýraznej.
Hraju na R9 390 a hra běhá naprosto v pohodě valnou většinu času okolo 40-50 fps na high-ultra. Za mě 8/10, takhle sem se naposledy bavil u HZD. -
-
Kolik ti BioWare platí za shill?
-
Holt některejm lidem se líbí i Kameňák. Zdejší komunita je v cajku, tak si zalez někam do safespacu a hraj si tam se svym massefektem klidně do aleluja.
-
klasická ukázka psychologie většina lidí si holt svou špatnou investici nepřizná ...přesně proto je na Steamu zobrazováno jen hodnocení těch co si hru zaplatili ti co ji dostali zdarma ji sice můžou ohodnotit, ale jejich hodnocení se nezapočítá...
-
-
Klasická ukázka internetové psychologie...
-
Takže mě hra baví, mám nahráno více jak 50 hodin(takže určitě dám míň jak dolar za hodinu) a kolega mi tu vnucuje názor že je to špatná investice. Špatnou investicí bych nazval switch s tou "hrou roku" zelda:breath of wild.
A mínuskáři kteří se ani neobtěžují přijít s nějakou konstruktivní kritikou viz typický příspěvky "bla, bla špatný příběh, bla bla dětský dialogy, bla bla špatný animace"..to snad ani nemá smysl komentovat..prostě stejně jako reddit je tu super komunita :) -
-
já za hru zaplatil a opravdu se po půlce druhé planety jaksi stále nedokážu bavit a stále čekám že to bude lepší....dělám to z naděje že hra ukáže své kvality později (asi naivita pokud mě to doteď moc nebere) a z ,,povinnosti,, když jsem za ní dal takovou pálku (pro mně to pálka je) a nemohu hru vrátit... za zaklínače 3 jsem vysolil o 200kč více a nelitoval ani vteřinu, tady začínám pochybovat... Asi takto já čekal bioware hru (příběh prim číslo jedna) a dostal jsem spíš EA hru (vzpomeňme na zlaté lejno)..
OPRAVDU říkám není to HATE a spousta věcí bugu se opraví a hra bude ok, ale ve hře je tolik špatných mechanismů a logických děr, že jsem prostě spíš znechucen..... pro mě zatím minimální zábava a z produkce AAA hry to jde k větší masovosti publika než propracované hře... pusté prostředí, generické questy... dlouhé lítání kolem planet , nesympatické postavy (souvisí s tím příběh)... navíc hraju biotika (čistého) a až moc často jsem nucen hrát jako voják (zbraně zde nutnost). jen 3 sloty na schopnosti když jen v profilu adept mám možnost mít jich i více než 6 a tím spíše že klávesnice má několik desítek kláves ... to že gamepad a kdesi cosi je irelevantní, přizpůsobit interface není problém si myslím. a věci co mě vytáčí je více, mnohem více... bohužel... takhle si teda zábavu za 1400kč fakt nepředstavuji. *9* -
-
Zaplatil a přispěl k degeneraci a devoluxci žánru -clap- clap a to si vědel že jdeš do tohohle odpadu fuj *11*
Radši si dám znova ME2 než toto které si mi každým dalším komentářem od "zasvěcenců " co koupily čim dál tím více hnusí a hnusí. -
-
Přestan kupovat sraččky před VYDáním jediné co můžu napsat!
-
každopádně to ,,profesionálně projedu a zhodnotím plusy a mínusy po dohrání...
-
nevěděl.. čekal jsem kvalitu a o hře nic nezjištoval kvůli spoilerům jak to dnes bývá... naivně jsem asi myslel (ne asi ale určitě) že po zaklínači 3 bude standard her takový... toho jsem 3x projel!!! a bavil se neskutečně. zde je to co do kvality asi jako fallout 4 nebo dragon age inquisition.... inquisition mohu hodnotit ten jsem také koupil za cca 350kč a dlc upirátil.....a origins nebo baldurs gate. hmm nebo fallout new vegas. ach jo... že já ty hry vlastně hraju. *7* jde to do háje.
-
-
-
Že tě to baví z toho ještě nedělá dobrou hru, že
-
-
Já si myslím že máte pomatený žebříček hodnocení her -> 7/10 je stále naprůměrná hra. Buď tak laskav a podívejte se jak vypadaj hry který maj třeba 6/10 nebo 5/10 protože tak vypadaj průměrný hry.
A není pravou pointou hraní to že to člověka baví ? Objektivně vzato má hra chyby a tudíž nemůže dostat víc než řekněmě 7.5/10 ale subjektivně je fun factor podstatně více než to jestli jsem narazil na divnou animačku během jedné z tisíců konverzací.
Jenom v ME:A multiplayeru je člověk schopnej strávit stovky hodin. Prostě pokud dám 60 éček za třeba 150 hodin zábavy tak mi to příjde naprosto oprávněný. -
-
Ja si ti divim, ze mas jeste vubec silu tu neco vysvetlovat, kdyz jsou vsechny tvoje argumenty stejne ignorovany a kdejaka ovecka zmanipulovana verejnym hajtem, ktera tu hru videla jen z par videii, ma pocit, ze tu hru dokaze zhodnotit lip :)
-
No to je právě ono, když dostane 7 hra z tak známý a dobře hodnocený série jako je Mass Effect tak to znamená, že se jedná o průměrnou hru.
-
Hrej si co chceš, ale necpi těm, kterým se to nelíbí, že mají pomatený žebříček hodnot... *3*
-
-
-
-
-
-
Odpovědnost za výsledek nesou vždy manažeři, nikoliv lopaty.
-
-
Tady by měli dostat ale přes držku oba dva(jak manažeři tak vývojáři) -- vytvořil 2 modely pro asari a ten druhý aplikovat na každou asari je napřes držku.
Je to jedna z těch věcí která mě neuvěřitelně štve(spolu s tím že každej druhej člověk je hnědej nebo černej) ale dá se to přežít. Pokud tohle člověk pustí z hlavy tak je to dost dobrá hra -
Prave proto se manazeri uci "jak predavat odpovednost na lopaty". Takze to schytaji lopaty a manzer si odnese premie za "zestihleni" tymu, poplacaji se po zadech a jede se dal .... *1*
-
tak schválne jestli se na pozicích bude neco menit jestli padne hlava nejakeho manažera nebo vymeni "lopaty"
-
-
Hura, konecne komentare na ktere se da reagovat (i controller poustim z ruky). Takhle bych jednou chtela zazit nejakou diskuzi. Prijdu, prectu si nazory lidi kteri hru hrali nebo hraji, maji k tomu co rict a pokud mam co rict, muzu se pripojit.
Souhlasim, ze doporucovat nebylo treba - hry a vsechno jsou osobni preferenci, ne kazdemu sedne co ja bych zrovna doporucila. Jen jsem tim davala najevo, ze po te lavine hejtu neni treba se hry bat. Ale verim, ze jsou lide kteri hru zkusi a nebude se jim libit. To je naprosto v poradku. Kdo ale nezkusi, tezko bude korektne diskutovat.
Co se trideni questu tyce tyce.. naprosto souhlasim. Ze zacatku opravdu utrpeni. Pocas hry jsem si zvykla (clovek si casem zvykne na vse). Mohli to vytesit lepe bez nutnosti toliko preklikavani. Klasicky vypis pod sebou jen s odlisenim Hlavnich a vedlejsich. To jestli je to tam nebo tam bych si precetla z popisku. Takze tady vyhrady mam, dokonce velke ale zily mi to netrha abych kvuli tomu hru shodila do propadliste dejin. Nejjednodussi co muzu udelat, sve vytky sepsat a adresovat tvurcum hry. Jestli tonctou nebo ne, to uz je vec druha. Pokud mam pripominky, musi byt konkretni a konkretne adresovane, agresivni hejt na (pro svet nevyznamnem) webu nic neresi.
K animacim uz jsem se vyjadrila, sem tam pusobi usmevne, ale jde o muj prozitek, jak ja se do role vpasuju. Pak je mi celkem jedno jestli ma Cora mirne koutky nahoru (nehlede na to, ze i v realu potkate lidi kteri tak pusobi, aniz by se zamerne pousmivaly - samozrejme tady se to da osefovat a vyvarovat se tomu. Priste to snad vyladi ke spokojenosti vsem).
Architekt me pobavil a stravila jsem s nim spoustu casu napechovaneho adrenalinem. Tady rozhodne tvurci zaslouzi pochvalu. Prekvapeni necekane o to sokujici a o to vic chtive to vyhrat :)) Jeden z momentu ktery mi utkvi v pameti na tuto hru. -
-
uz svejk rikal, hejt musi bejt
psat nekomu liebesbriefy nepomuze, to maj nekde
jedina sance jak tenhle slendrian vymytit, je nekupovat podobny pseudo aaa hry -
-
Přesně tak minimálně 80% AAA produkce si koupi nezaslouží *4*
-
-
Mass Effect pred nazvem mi nevadi. Universum ktere vytvorily je obrovskr. Navic to ma logickou navaznost a ja doufam, ze dalsi stripky ktere po hre sesbiram to jen utvrdi a ta provazanost bude o to vetsi. Tesim se jak se to dal vyvine a urcite budu zvedava na pokracovani. Ryder neni Shepard, o tom neni potreba debatit. Resi uplne jine problemy, ktere zaroven nejsou o to mene dramaticke. Ale je to o tom prozitku.
Bugy samozrejme mohou byt vice ci mene. Ja musim zaklepat, ze si mi v tak hojnem poctu nedeji. Vzpominam si na Zaklinace. Pri prvnim pruchodu temer bez jedine chyby versus problemy lidi o kterych jsem cetla. Pri druhem pruchodu jich bylo vice. Pokud se to nekomu deje ve vetsi mire, je to divne a rozhodne nemile. V takovem pripade je nastvanost na miste pokud to kazi dojem z prozitku.
Ohledne prostredi. Me se libi ze je preplnene. Nebo resp asi na me az tak preplnene nepusobi. Jsem nadsena ze je stale co delat, co objevovat. Vcetne nahodnych podukolu, ktere ani nejsou vyznaceny a nedojdes k nin pokud dotycneho nahodne neprokecnes. Libi se mi ta zivost, to ze se na planetu vratim a neco se zmeni, ze se prostredi vyviji. Samozrejme s to ale dalo resit lepe jako vsechno ostatni. Nicmene dokonala hra porad neexistuje. (Jeste jsem ale zdaleka nevidela vsechny planety na kterych lze pristat). Questy nektere jsou mene zajimave ale porad tak nejak vyplyvaji ze situace. Nepusobi zbytecne, vazi se na okolnosti. Ruku na srdce v realu by vsechno k zajisteni budoucnosti na nove objevene planete taky nebylo zabavne. -
-
Galakticka mapa take sla vyresit lepe a souhlasim ze ten proces letu je zdlouhavy. Z pocatku jsem si rikala, ze me to brzy zacne otravovat. Zatim se tak nestalo. Scenerie jsou fakt povedene a clovek si rika do jake miry je neco alespon trochu podobneho ve skutecnem vesmiru videt. Pokud jsem v jiz probadane oblasti, v letove mezipauze si aspon stihnu odskocit nebo doplnit pitny rezim :)) Pravdepodobne to nahrazuje loading. Vytky k provedeni chapu. Na druhou stranu me tenhle pruzkum zatim bavi ze vsech dilu nejvic hned po ME1. Ve dvojce me rozcilovalo zbytecne zdrzovani na planetach, tocenim kamerou dokola a vysilanim kvanta sond. Tady je to resene lepe a pro me osobne zazivneji.
Na zabavnosti hry se shodneme a o tom to je. Hrajte a bavte se :)) -
-
Jo vidiš na tu mapu sem zapoměl. To naletavaní a odzoomovani k planetam.... :-D tohle je jedna z mala věcí co totálka nechápu. Je tom jenom 3D model planety takže to není o loadovaní. Podle mě to mělo působit jak prvek vžití se do role. Prostě to nevyšlo. Ale tak jak říkáš člověk si zvykne tak jak na třízení Questů atd...
-
Jeste ohledne te "zivosti" na planetach. Nejspis si myslel prilis zivy "respawn"? To mi misty vadi. Vsechno vycistim, prebehnu na druhou stranu mapy a kdyz me ukol nuti vratit se zahy zpet, svete div se, musim cistit znovu. Nicmene to zachranuje soubojovy system, ktery je nadmiru zabavny a variabilni. Pred tim jsem na ne sla tak... Takze ted zkusim vetsi "rošambo". :))
-
-
už dost prosím. přestaň s tím slintem
-
-
-
-
-
já nechápu, proč má redakce (konkrétně šéfredaktor) takový nutkání, bránit hry proti zasloužené kritice. bylo to tak s No Man's Sky, teď znovu s Mass Effectem v úvodníku Levelu
-
-
Mě ten úvodník připadá spíš jako zamyšlení, nad častokrát nesmyslně vyeskalovaným honem na čarodějnice. Rozumná kritika je samozřejmě na místě, ale to flusání špíny za každou cenu...
-
Si děláte srandu ? Zelda tady dostala naprosto nezasloužených 10/10, hra která je graficky hnusná, má framerate dropy, svět je napůl prázdnej a nebejt značky zelda tak ta hra dostane 7/10 a nikdo by tom ani neštěkl.
Tady ME:A má zásadní problém ve 2 oblastech který se dají naprosto v pohodě přejít - UI a obličejový animace.
Framerate, prázdnej svět a hnusná grafika už se přechází dost těžko. HZD měl taky problémy s obličejovýma animačkama a nikoho to nezajímalo. A přesto se tu najdou inteligenti který by šli a z fleku by dali hře 3 z 10 nebo 4 z 10 za špatný obličejový animace.
Něktěří lidi by si tu měli vytvořit vlastní názor a nebýt za opakující opičky který si ten názor neumí vytvořit.
Valná většina z vás tu hru ani nezapla natož zahrála na delší čas a chcete si tu hrát na soudce. -
No Man's Sky je výborná hra se špatnou PR.
V podstatě nechápeš, proč redakce nepodléhá davové psychóze jako ty. -
-
Oprava: NMS je průměrná hra se lživou PR.
-
-
-
Prostě to odflákli, to je snadné. Ještě by to chtělo, aby to kvůli tomu byl prodejní propadák.
-
-
Britský žebříček prodejnosti 12. týdne roku 2017: 1. Mass Effect: Andromeda, 2. Ghost Recon: Wildlands, 3. LEGO Worlds.
-