Co přinesl Steam Festival? Zahrál jsem si šest dem a chci od každého víc
-
Ja jsem zkousel ten klon GTA 2, bohuzel na jmeno si uz nevzpomenu, glitch neco..
No a bylo to strasne neoptimalizovany, kolem 20 FPS a 2x to zamrzlo, takze jsem tomu dal 5 min a uninstall:-)
-
Za mě super článek a jestli někdo další z redakce měl čas sjíždět ta různá dema tak by bylo fajn, kdyby se také pochlubil svými postřehy. Snažil jsem se vždycky na nějaké demo na Steamu podívat a pak si něco i dozkoušet sám, ale v tom množství je to trochu šílený :-D
-
Já zkoušel jen Lust from Beyond a musim říct že celkem dobrý, lekačky fungovaly a téma hry se jen tak někde nevidí. Není pro slabší povahy protože je to celkem úchylárna 😀. Graficky hezky udělaný na to že to je Unity engine, mechaniky otevírání dveří, šuplíků atd. docela originální. Jen trochu odladit optimalizaci hra sice jela v 140 fps ale i tak byl pocit z pohybu kamery trhaný.
-
Super článek s upozorněním na zajímavé hry, díky za něj.
Nejvíc mě zaujalo Lost Words, mám rád takové malé originální hry (typu braid, Limbo apod.). Hodně se těším.
A Dorfromantik vypadá taky skvěle, ta "papírová" grafika tomu hodně sedí 🙂
-
Není to pro každého. Steam je nadšenej, ale co tak sleduji diskuze u nás, tak Češi jsou klasicky otrávení (viz článek i tady na Games, rozklikni si diskuzi). Pokud ti sedí pixel art, low poly styl s moderním nasvícením, tak budeš stran grafiky nadšenej. Co se týče herních mechanik, tak musím napsat, že v tom (zatím) nevidím úplně nic, co by vybočovalo z řady. Klasický survival: crafting, kde tě nikdo moc nevede za ruku, na vše si musíš přijít sám (což ale podle mě není chyba), stavění sídla (opět zcela klasické, ničím vybočující ze žánrové škatulky), boj (zde zjednodušen na minimum, pokud se bavíme o lesní zvěři či jednodušších monster, co bude dál nevím, nejsem tak daleko) a odhalování mapy (což je pro mě nejzábavnější aspekt hry, respektive objevování mě baví nejvíce ve všech hrách).
Mě se Valheim líbí zasazením a velmi hezky zpracovanou přírodou, má to něco do sebe (a to jsem od toho nic nečekal). Stavění budov má rezervy a mohlo by to být lepší (trefit se někdy na ten správný spot s kusem dřevěné stěny je menší očistec). Nejvíce se mi líbí ale atmosféra. Je taková poklidná, sedět u ohně a čumět do hvězd, bloudit lesy, kochat se úsvity a západy slunce nad loukami... Tuhle si naštípat dříví, onde sebrat nějaké ty lesní plody, objevit polorozpadlou chajdu na lesní mýtině s truhlou uvnitř apod. Po práci naprosto ideální titul a i když jsem to neplánoval, tak přemýšlím, že do toho zainvestuji. Líbí se mi totiž i to, že plnění břicha není nastaveno nijak extrémně. Příjemná změna oproti jiným survivalům, kde za den musí postava nesmyslně zfutrovat 10 pecenů chleba, 8 pláství medu, 100 litrů vody a jednu prasečí kýtu... Tady to není nijak extrémní. Což mi vyhovuje.
Jinak mě totálně nadchli ještě Door Kikcers 2 (naprostá pecka) a z výše uvedených dem je fakt hodně solidní brazilské akční rpg se souls prvky - nádherně pixel artové - No Place for Bravery. A jak jsem uvedl: o Graven ještě HODNĚ uslyšíme. Tam bude za mě instantní nákup.
-
Valheim jsem včera koukal worth a buye a ten byl nadšený. Jaké dojmy máš ty? Taky superlativy? Dost o tom uvažuji.
-
Velmi podařený článek! Já jsem vyzkoušel v rámci demo-festivalu Valheim (velmi příjemný pixel art survival se severskou tématikou), Graven (o té ještě podle mého hodně uslyšíme), No Place for Bravery (nádherné 2D top-down akční RPG) a Undying (ano, opět jeden zombie survival žánr, ale opravdu povedený a v krásné grafické stylizaci, která mě nalákala). Víc jsem toho nestihnul, je toho strašně moc... :-)