Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Nainstaloval som si najnovsi PATCH do Borderlands ... umoznil zvysenie levelu nad 61. Konecne mozem nakopat Krawmaxovi pr.... som si myslel ... namiesto toho hra po zruseni generala Knoxa dorovnala a navysila uroven VSETKYCH nepriatelov. Cele to budovanie postavy a zvysovanie levelu bolo uplne k nicomu. Tam kde bolo hejno slabych nepriatelov je teraz hejno super silnych nepriatelov a kazdy ma vyssi level ako ja. Ked zvysim level, hra automaticky zvysi level aj vsetkym nepriatelom. Toto nie je RPG, toto je sracka, teraz lutujem ze som to vobec hral :-(
  • Banka bola pridana v DLC Mad Moxxi's Underdome Riot.
    Inventar si mozte zvacsovat niektorymi questami, miesta mate potom dost a s peniazmi nemate co robit minimalne polovicu hry.
    "Přitom by stačilo pár jednoduchých slotů na brnění nebo boty,.." to znie trosku divne pri postapo scifi fps, ale budiz, nejaky ten vymenitelny armor by tam byt mohol.
    ked vas pri bajecnom RPG FPS trapi ze si nemozete prisposobit postavu, tak vam asi sibe.
    System craftovania? Uz vidim ako by to ludia pouzivali, implementuje sa to a potom na to bude kazdy kaslat. Nejaky ten slot do zbrane na jej vylepsenie uz je kus rozumnejsi, ale neviem na co ked zbrani vam dropuje biliarda takze si lahko zmenis na inu.
    "Vůbec by také nebylo od věci občas trochu odlehčit tón, ..." ???? Neverim tomu ze pan co tento clanok pisal hral Borderlands ked zadrie takuto koninu. Ako viac sa da odlahcit ton? Mate znaislnovat ovce a jazdit na ruzovom bicykli? Na tej hre som sa zasmial tak jak uz dlho na ziadnej inej. Takze prosim netrepte.
    "...mohl by se takovým Diablem nebo Warcraftem inspirovat i co do rozvíjení skillových stromů." Pre boha len to nie. "V původní hře totiž každá ze čtyř tříd měla jen jednu specifickou dovednost a ostatní sloužily ryze pasivně - což je přeci na celou jednu hru velmi málo." Hlavne by ste nemali zabudat na to ze je to FPS s RPG prvkami. Fallout 3 je "rpg" spojene s FPS a tam vam nevadi ze skilly su pasivne. Ci to ze mas minihru na lockpick je take uzasne a odlisne? - Naviac, hej sice ma kazdy char jednu specificku ability (neviem co je na tom zle) ale ma try rozne stromy ktorymi sa moze specializovat a tak podstatne meni gameplay. Navyse mas krystale co trochu menia efekt tej ability. Rozmanitosti je tam dost, neviem co viacej by ste chceli.
    Namiesto trepania o pridani motokar by ste mohli spomenut ze by mali zlepsit jazdny model ktory stal za hovno a nechat si pre seba tuzby o zmene pohlavia charakterov, chodte hrat sims.

    Nie som ziadny vasnivy zastanca borderlandsu, ked sa to niekomu nepaci jeho vec, ja som si pritom s kamaratom uzil ohromne mnozstvo zabavy. Questy su velmi vtipne, hlasky este viac, AI protivnikov trosku stupidna, graficka stylizacia uzasna, svet trosku monotonny ale aj tak krasny. Mate stovky questov, skillov je dostatocny pocet, miliony zbrani, dostatocne mnozstvo rozlicnych nepriatelov (aj ked by ich mohlo byt viac). Takze ma trosku sere ze si od takejto hry prajete UPLNE TUPOTY. A este viac ma sere ze na portaly o hrach pisu clanky o hrach velice divni ludia. KED SI BORDERLANDS NEHRAL TAK NEPIS CO BY SA MALO ZMENIT DO DVOJKY. To je vsetko co som chcel povedat, uz by ste trosku mohli zvysit uroven svojich pracovnikov. Dakujem za pozornsot.
  • ať to není taková repetitivní nuda jako první díl *9*
  • No já bych byl hlavně rád za to, kdyby se ta postava dala udělat podle svého...dát jí účes,vzhled atd atd...přeci jen dnes to není nic těžkého ne
  • MrSanta
    Za sebe bych byl hlavně pro lepší příběh a rozmanitější questy. Dále bych si přál propracovanější vývoj postavy a zavedení modifikovatelného brnění a zbraní. Banka na předměty by imho měla smysl, kdyby tam byly nějaké sety nebo modifikační předměty. Opasek a další sloty na zbraně jako nutný nevidím.
  • Jednoznačne modifikovateľné zbrane. Tak aby sa dala celá zbraň od základu postaviť a potom ďalej modifikovať. Potom by kredity začali mať zmysel. A ak by sa dali najdené zbrane rozoberať, hoc aj za vysoký poplatok, malo by zmysel zbierať všetky lepšie kúsky.

    Komponenty z ktorých by sa dala zbraň poskladať:
    - základná telo zbrane, ktoré by definovalo typ zbrane (SMG, Sniper ...), čím drahšie telo zbrane, tým viacej slotov na rozšírenia; - zásobník, čím drahší tým väčší; - slot na zásobník, čím drahší tým rýchlejší reload; - recoil mechanizmus, čím drahší tým menej bude zbraň "kopať"; - optika, čím drahšia tým lepší zoom. Nový typ adpatívnej optiky, na ktorej by sa dal počas streľby meniť zoom; - sloty na elementárne moduly. Čím viac modulov, tým výkonnejší elementárny efekt ; - adaptívny prepínač elementálnych efektov. Jedna zbraň by mohla mať rôzne elementárne moduly, medzi ktorý by sa dalo prepínať počas streľby. Ak by som žil na pandore, určite by som si toto zohnal *1*; - slot na ostrie
    • Jo, a a nejaký stealth charakter!
      Mal by zbrane ako meč, tiché vrhacie zbrane, a na niektorých strelných zbraniach by mohol používať tlmič. A ako špeciálnu vlastnosť by mal super-rýchly a tichý šprint na krátku vzdialenosť, ktorý by sa dal postupne predlžovať a zrýchľovať rozširovaním postavy. To by sa dalo použiť na bleskové priblíženie ku nepriateľovi a útok z blízka, alebo na prebehovanie medzi prekážkami pri skrývaní sa (bullet speed).
      A pri útoku zo zadu by mal DAMAGE bonus. HEHEHE, to by bolo cool. Hralo by sa to ťažšie, ale bola by parádna zábava. A o hre pre viacerých hráčov ani nehovoriac. No ale, to by chcelo prepracovať AI, tak aby nepriatelia reagovali na zvuk, a virtuálny svet by musel mať viacej objektov na skrývanie sa, takže chcem asi priveľa *2* .
      • HRAL SI VUBEC NEKDY TUHLE HRU???!!! Existuje tu totiz takova nenapadna postava jmenem Siren. TA dokaze provadet PHASEWALK coz je tvuj "super-rýchly a tichý šprint na krátku vzdialenosť, ktorý by sa dal postupne predlžovať a zrýchľovať rozširovaním postavy" presne tak to funguje, pri utoku zezadu a z phase walku ma stunovani a zvyseny damage. NECHAPU kde si vzal ze tato hra nema moznost multiplayeru ja prosel polovinu hry se 4 ma lidma po netu a zadny problem v tom nikdy nebyl. Vic coveru? nemelo by to byt podle tebe treba tak, ze se proste VSUDE budou barikády? A navic za vojaka si muzes cover sam udelat a ostatni charakteri to maj taky tak. VIVA LA ROBOLUTION!!!!!
  • Jakou to bude mít grafiku, zase cell shade?
  • Puvodni hra byla pecka. Zabavna lehkovazna gamesa s podorou multii coopu. S kamosem jsme to hrali a uuzasne odpocinkove. Pokud by do dvojky autori pridali to co tady Pan Redaktor vyplodil, byl by z toho pekny prasopes. *12*
    • Jak už tu řekli mnozí. Hra to byla super a hodně návyková. Ale chce to hlavně rozmanitější mise. Zombie island sem ještě dohrál byla to i zábava i když trochu krátká ale na druhou stranu sem byl rád páč furt někam běhat pěcha a dělat furt to samý mě děsně štvalo. Já bych sem tam předělal i mapy. Vždycky to byla taková "placka s cestama", kde nebyl ani krok stranou. O DLC crazy nevím kom ani nemá cenu mluvit u toho sem nudou málem umřel. Generál byl trochu lepší ale přišlo mi to moc hardcore navíc mě skřoupli na půl cesty někam a už nebyla šance se dostat dál páč přijeli s autem a cvak byl sem kaput.
    • přesně tak kdo říká že je to nuda tak to hrál budto sám nebo to hrál jenom chvíli kdy vám je teprvě všechno vysvětlováno a to docela nuda je ale potom to má své kouzlo, že by se u toho člevěk nudi to nehrozí
      • Dohral jsem to cele a sam. Kazda mapa ty same ukoly porad dokola jak u blbejch a spoustu cestovani pro nic. Jestli je to ve dvou lepsi to teda nevim. Na nakoupene DLC se nakonec ani poradne nedostalo protozse kdyz jsem zjistil ze na ostrove zombies jsou zase ty same ukoly vypnul jsem to a sel jsem hrat neco s napadem co odsejpa...
        • Asi tak, základní hru jsem ještě dohrál (sám), ale na dlc jsem neměl už sílu, když jsem přišel do zombie islandu, přesně jak říkáš - ty samý úkoly, furt dokola prostě. Hrál jsem to i v coopu ve 4 lidech a tam ty protivníci jsou extrémně odolný. Pamatuju si, jak jsme zabíjeli Vočka půl hodiny, a když jsem to hrál sám, tak padnul po pěti minutách...
          • Souhlasím s vámi. Hrál jsem to snad až že mi chyběl poslední klíč k vaultu (nebo že bych našel i ten? Ani už nevim, po pár hodinách jsem to hrál spíš z lítsti nad penězi) a bylo to pořád dokola na jedno brdo. Questy opravdu nebyly moc nápaditý. Podle mě si vzali od každýho z těch žánrů to nevhodný. Z RPG si vzali hardcore levelovací systém, co prostě nepromine ani malej rozdíl ve zkušenostech a ze střílečky si vzali tupý pobíhání a zabíjení všeho živýho. Nezobte se na mě, ale nic víc to nebylo. Nemít to tu originální grafickou stylizaci, tak po tom snad ani pes neštěkne. Jediný co se mi na hře líbilo byli Claptrapové, ty byly fakt roztomilý (Oh my god, I'm leaking, I'm leaking, there's oil everywhere *1* ). Pokud někdo tvrdí, že ne, tak ať napíše škálu úkolů. Kromě "jdi -> najdi -> seber -> přines" a "jdi -> zabij -> vrať se" tam nic jinýho nebylo. Počet možností na dokončení úkolu = 1. Storytelling = 0 (ehm, nejsem si jistej, jestli se tomu dá říct příběh. U RPG naprostej propadák, u střílečky dost podprůměr). Tak já nevim. Mi kdyžtak napište, co bylo na gameplay tak úžasnýho. Mně to přišlo fakt nudný *7*
  • Aby to nebyla tezce stereotypni nuda jako jednicka? Jop to by mozna stacilo...
  • Dál se rozhodnout, jestli chci víc RPG, nebo střílečku. Dostat sniperkou 30 kulek do hlavy a přežít to jen proto, že ten maník má o 10 bodů vyšší level, to je pastva pro oči. Možná si z RPG her vzít důraz na děj a jeho vyprávění, plus samozřejmě pár základních prvků pro vývoj postavy, a za to zpracovat střílecí pasáže s větším důrazem na akčnost a logiku. Potkat silnějšího protivníka místy působilo fakt podivně *3*
    • jako ja nevim borderlands hraju uz nejakou dobu ale nedokazu si predstavit ze protivniky zabijete na jednu ranu kdyz jste 4 to ta hra ztraci vyznam, to by museli kompenzovat vetsim mnozstvim nepratel a ja z toho rozhodne nechci mit cod nekoncici nabihani nepratel, hral sem cod 5 v coopu takze vim o ceem mluvím. A nebyl problem kdyz jste plnili i vedlejsi ukoly tak nepratele zas o moc vyskoko nebyli. Me to vyhovuje tak jak to je. Aspon se ukaze souhra tymu, kdy kazdy ma sve prdnosti.
      • Nebylo by potřeba. Spousta RPG her tohle řeší naprosto přirozenou cestou. Třeba vezmem první Gothic, pěkně starou hru. Tam byl počet životů dán velikostí protivníka. Od nějaký tý žravý štěnice až po ohromnýho Trolla. Útočný a obraný čísla už byly daný vybaveností příšery (spáry, zuby, u humanoidů druh zbraně), ale o vitalitě protivníka skutečně rozhodovala velikost. V Borderlands? 2 naprosto stejný skiny, jen jeden měl jinak barevnej šátek či co, a rozdíl mezi nima je takovej, že prvnímu stačí jedna rána pistolí, druhýmu ani 2 zásobníky z kulometu do hrobu nepomůžou. Jistý nuance by tam bejt měly, to jo, ale to by bylo tak těžký navlíct některý vojáky do kevlaru? V případě Borderlands možná rovnou do pancíře, ty velký vazouny myslím :) Ale střílet do chlapa jenom v kalhotách a přímo do hlavy a kulometem, aby se i po pár zásobnících sotva zapotil, to prostě vypadá špatně ;)
        • riadne trepes
        • To je fuk, tady nejde o realitu. Špatně to vypadat může, ale tady jde o vyváženost a u "diablovky" v podstatě, si myslím, že je jedno, jak to vypadá.
          • Tak třeba mně není. Co se týče zobrazení, tak Diablo má proti tomu dost omezený možnosti. Tady není kamera 10 m nad zemí, takže si můžou pohrát s trochu detailnějšími modely a nějak je od sebe víc odlišit kromě barvy šátku.
      • prednosti:D

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit