Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ataker
    Ta čekací doba na servery je šílená... třeba na Outland jsem byl až 4096 hráč v pořadí :/ jinak paráda, když jsem teda hrál :)
  • Kriste pane, to je neuvěřitelný, furt dokolečka dokola: "nikdo to nehraje kvůli té hře, všichni to hrajou jen kvůli těm lidem", jasný, všichni budou sypat peníze jen kvůli pokecu, děláte ze všech úplný idioty a jakoby "otroky", aby jste si mohli odůvodnit ani nevím co...Ano sociální aspekt je ve wow docela silnej, jaký překvapení, když je to mmo, ale kdyby šlo jen o ten váš slavnej pokec, tak by lidi přece nehráli mmo, který se platí měsičně ?!...WoW prostě z dlouhodobýho hlediska funguje, piluje se už těch 7 let, a proto taky ví co vlastně těch, třeba 8 milionů hráču od té hry chce....
    Kde je teď to vaše slavný GW 2, každej to přestal hrát po 2 týdnech, pač už je nebavilo farmit, grindit a hrát pvp, který je buď totální zerg fest a individualita se kompletně ztrácí nebo pvp kde si od 1 minutý hraní stejně na tom jako ten co to bude hrát 5 let (jasný hoňte si nad svejma rankama a skinama, ale jaký % hráčů to asi baví co ?)...
    • tak hraju to preto, lebo v tej hre nieco dosiahli, mas nahrate x dni cisteho casu a zacat nieco nove kde zacinas od 0 je tazke. navyse ludia neradi menia zauzivane mechanizmy. dalej wow hra 8M ludi a to cislo klesa. ked koncil Wotlk bolo ich 11-12m, este pri kupe cata 13M ale pri tom nepodarku to cislo v europe a amerike rapidne klesa a nebyt Ciny tak 8M je iluzia. Pandy su perfektny tah ako prilakat Cinanov, ktory to celkove cislo budu udrziavat, aj ked pocty v eu a usa klesaju. staci si pozriet kolko bolo serverov s high statusom preslo na medium a kolko s medium na low (obidne servery kde ja hravam uz maju status low population, pricom ked som zakladal postavu tak bol high). myslis ze preco vznikaju cross realm zony, ludia odchadzaju.
      a pvp sa posudzuje v KAZDEJ hre podla nejakeho ranku, cisla.
      a ze z GW2 kazdy odchadza? jj zajtra zatvoria servery bo nik nehra :DD GW2 si razi svoju vlastnu cestu, nie je to kopia wowka, ktora ma za ciel znizit pocet hracov wow (narozdiel od hier typu lotro, conan, aion, roft, sw ktore priamo rozpravali ze ukroja z podielu komunity wow). GW nema endgame ale nema mesacne poplatky, das prachy pohras 100h-200h a cakas na dalsi datac alebo hrajes pvp ktore tam funguje skvele a nato ze hra je mesiac vonku, tak balanc postav je dobry. alebo jasne ty si zaplatis 9mesiacov hrania za hovno! v podobe Dragon soul. jak ovecky kazdy tyzden z mesta lognut raid dat bossa, dostat item, portnut do mesta pokukat aukciu, lognut z mesta dungeon finder este na justice...fakt mmo city :D
  • Vanilla - 9/10
    TBC - 8/10
    WOTLK - 6/10
    CATA - 4/10
    PANDA - to bude 2/10 jak vysitych
    • Na hodnoceni je prilis brzy, take jsme byl k pandam skeptik, ale zatim dle toho co jsem videl to zcela jiste bude lepsi datadisk nez Cataclysm
  • @Kronoss: Chm, a nenapadlo tě, že to možná lidi pořád baví?. Napadlo tě třeba, že tvůj argument nemá moc pevný základ? Co se nemění je jádro hry, pevně daná pravidla, mění se okolí. Stejnou věc dělal Black Isle: Baldur's Gate 1, 2, Icewind Dale, Neverwinter Nights, to jsou modly s "novými levely" (viz. BG2 :) ) a novými mapami, ale na starých pravidlech. Vzteká se za to někdo? Ne, do dneška se hrají, do dneška se na ně kouká jako na pionýry žánru. Tak když to lidi pořád baví, proč to měnit? 10 let hrajeme s kámošema dračák a měnily se jen "levely a mapy". A baví nás to. Pokud ti jde jenom o posun žánru, tak nebudeš spokojený nikdy, v tom případě je mi tě líto. Pokud jsi ale hráč, tak věci jako "opakující se gameplay" opravdu nemůžeš hrám vyčítat.
    • Kronoss1
      Ty hry, co jsi jmenoval, to udělají maximálně 2x a pak jdou o dům dál. WoW, na druhou stranu, se toho konceptu drží 7 let, 7 let! A ještě si za to nechávají měsíčně platit. To je trochu rozdíl ne? Bavit tě to může (nechápu), ale teď je to jen prostě zlodějna a přechodné období než přijde Titan.
      • Ty už si celkem pananoidní. To tě to WoWko fakt pronásleduje dnem i nocí? O.o
        • Kronoss1
          Zrovna jsem šel spát a mrknul ještě sem. Paranoidní nejsem - snad.
      • To jsi mě ale nepochopil. Jsou založený na pravidlech AD&D, jejichž první edice vyšla v roce 1974, čtvrtstoletí před zmíněnými hrami, takže 7 let je fakt lahoda. A o placení jsem se nebavil, pokud ti to vadí, tak jim platit nemusíš, v tomhle ohledu o žádnou zlodějinu nejde, je to normální vztah zákazník-prodejce. Když je to tak špatné a zlodějské, tak by přeci měli lidi přestat za to platit, ne? Ale to se neděje, jak si to vysvětluješ?
        • Kronoss1
          Abych ti pravdu řekl, tak za sebe tomu nerozumím. Asi je/vás to pořád baví. Nevím, co je na tom tak super. Nikdy jsem to úplně nepochopil, protože pravidelně jsem hrál jen TBC asi 7 měsíců a pak mě to přestalo bavit.
          • Shania
            Díváš se na to moc černobíle:) Taky třeba nechápu, co za lidi vydrželo ve WOW poslední rok, ale uvědom si tohle, pokud máš kamarady ve hře a jednou tejdně se sejdete a projdete si raid nebo dungeony, tak ti ta hra dokáže vydržet hodně dlouho a to ce tě tam drží není hra samotná, ale ty lidi.

            Já osobně jsem hrál celou Vanilu, v BC jsme odešel po pár měsících a přesunul se do lotra, vrátli jsme se měsíc před vydáním WTKL, když mě kamarádi zatáhli zpět a znovuzaložili jsme původní gildu. Vydržel jsme hrát celé WTKL a skončil po pár měsících v Cata, protože naš raid neměl na to udělat ani normálí raidy a taky jsme nechtěl už obětovat dva dny v týdnu raidovani. Hru ale stále platím, občas se tam kouknu a dnes se chystám, že zase budu levelovat, jestli mě to chytne a na jak dlouho se teprve uvidí. Ale co chci říct je, že i když jsme mnohokrát skončil a odešel do jiných MMO, tak jsme se vždy vratil a pokaždé mě hra bavila, ale už nikdy to nebude tak, že se lognu každý den jak to bylo na začátku. A hlavní důvod co mě tam vrací jsou změny co dělají a to tzv zjednodušování.
  • Kronoss : Pokud napíšeš něco takového jakože WoW se nezměnilo tak si buď WoW nehrál na vanille nebo teď na cataclysmu/pre-pandarii. Pokud by si posadil k Pandarii hráče co hrál jen Classic tak by absolutně nevěděl a taky naopak. Některé změny byli k lepšímu některé zase k horšímu.
    Pokud myslíš že se nezměnilo základní ovládání, tak to by si toho chtěl trochu moc přece jenom je to pořád jedna a ta samá hra.
    • Kronoss1
      Já naposled hrál Wotlk a tam se toho moc nezměnilo, vlastně nic. A pokud se tedy v Cata něco změnilo, tak co? Mapy? Rasy? No, to jsou fakt hooodně velké změny. A Pandarie? Radši bez komentáře.
      • zdeeneek
        Nevim co bys chtel za zmeny ? Obcas mi prijde, ze nekteri v hrach hledaji neco co nejsou ? Hodne lidi tu v diskuzich vola po velkych zmenach ( jakych to se nikde ale docist neda ) a pritom staci do hry pridat jednu rasu ( pandy ) a hned je ohen na strese. Co bys teda chtel do hry pridat tak revolucniho, co se jeste nikde v zadne hre neobjevilo, abys byl spokojenej. Ovladani pomoci myslenek nebo co?
        • remm
          -mne vadi ze wowko sa strasne zrychlilo, dneska polovica ludi ani nevie kde je vchod do dragonsoul, ak ches ist dung vobec pred neho nemusis prist, resp. vyjdes zo zaciatocnickej zony a expis cez dungy a bg, ktore joinujes z mesta, endgame isti raid finder, lebo pugy boli tazke a davali len 1-4 bossov a vela ludi plakalo, ze ich guilda nedava ani normal. a teraz si logni napr. taky DrakhThul a 7/10 ludi itemy z raid findru. itemy za nic, tomu sa hovori riadna motivacia.
          -Cata priniesol nove zony v myslienke ze obnovi world pvp ale hned protireci v pridani expiacich perkoch a itemov, plus mounti na lvl 20 a fly mounti v Azerothe. rozdiely v hp a dmg medzi 80 a 85 je obrovsky, ze ja na castiacu aimedu zabijem 80tku na ik (ak je to tank tak istim este instatnou chimerou).
          -Posun o 5 lvl tiez znamena ze wowko ma stale svoje ovecky, ktore mu budu platit. ved Dragon Soul trval 9-10 mesiacov, ja mam achiev z HC Deathwinga 5.2.2012, potom som to hral este necele 2 mesaice a polroka cakam na pandy, a nechapem niektorych ludi ako dokazu tristvrte roka chodi jeden raid, toto uz nema nic spolocne z uspechom hry, ale zavistlostou na wow. mne to pride, ze ani samotny Blizz necakal taky uspech a hra v dnesnej podobe je umelo natahovana.
          -Cata priniesol talenty kde uz si vobec nemal alternativu, proste mal si jeden build, vsetko ostatne fail, terajsi system talentov je lepsi, ale skor pre pvp. na toto doplatilo D3, kde je to cisty klik fest pre vsetkych, cize zbohom zaujimave buildy, poctive delenie bodikov za lvl. casual a prachy nadovsetko.
          -dalej je to unifikacia classov, balance vo wowku sa riesi tym, ze kazda classa dostava to cim boli vynimocne ine (priest disarm, redukcia healu, warrior , roguna dobry self heal, healer rovnaky pocet many, spelly maju rovnaku ucinnost, len iny nazov (flash heal = regrowth = healing surge = rovnaky CD, manacost, efect a tak mozem pokracovat)
          -nechcem pisat slohovu pracu, ale mozem pokracovat. WoW hram stale, ale uz iba systemom: novy patch = 1 mesiac hrania, lebo v dalsich sa tam nudim a nebudem platit 12€ mesacne za nic.
          • Tak autoři jsou si toho ale většinou vědomi. To je důvod, proč zrušili Have Group Will Travel (na což spousta lidí nadává), stejně tak je teď většina zón cross realm, což by mohlo obnovit world pvp v jeho pravé podobě. Dragon Soul byl obrovský fail, na kterém je cítit, že potřebovali vyplodit slíbený content jen aby mohli lidi přesunout na něco jiného. Aspoň já v tom doufám, většina práce na cata totiž imho padla na rework všech oblastí, takže utrpěly raidy (T11 nebyla špatná a T12 jsem si taky celkem užil, though), ale podobně to bylo s Ulduarem, kde první tier datadisku byl stařičký naxxramas a mezitím už se pracovalo na UD (dohledatelné v rozhovorech mimochodem). Já se tedy držím naděje, že to, co odflákli s DS, tak investovali do MoP a těch pár hodin, co jsem na betě měl, tak tomu více než nasvědčuje. Pokud jde o unifikaci class, tak budiž. Hrál jsem v guildě, která si nevedla tak dobře (kolem 50. místa na serveru) a neustále jsme měli problémy, že nám někdo chyběl. Pak jsi vděčný za cokoliv, ale utrpí tvoje raid buffy. A ostatně Lore z tankspotu se k tomuhle taky jednou vyjadřoval, když vzpomínal, jak celý večer hledal locka jen proto, že byl prostě potřeba. To jsou změny, které ve finále ulehčují hraní a logistiku na úkor pocitu hardcore. LFR je ale mizerný nápad (absolutní bullshit, pokud jde o mě), dungeon finder už toliko ne (na low population serveru muselo být peklo najít někoho expícího zhruba kolem tvého levelu, natož ještě např. tanka).
            • remm
              + prave preto nechcem kritizovat MoP, lebo casom sa uvidi, ci tie zmeny zatraktivnia hru. niektore napady su dobre, len aby to zas nepokazili nejakym " urychlovacom" ktoru uplne vymaze skvely napad.
              + o DS pises, ze to bol krok vedla, ale trval 8-9 mesiacov a ty za ne cvakas (a nemalu sumu), preto nechapem ludi, ktory kydaju na GW2, kde za hru zaplatis raz a potom mas pokoj. tito ludia podla mna si nekupili ani jednu cisto singleplayerovu hru, lebo AAA titul stoji cez 40€ a budes rad ked kampan bude mat cez 15h :)
              + unifikacia postav je pre mna dolezita hlavne v pvp. teraz v guilde citam, ako sa ludia smeju ze war v GW2 sa moze healovat, ale to ze wowku ma war tiez dobry self heal je nieco ine? wtf?? navyse teraz v MoP daju rovnaku manu, lebo nechapali preco resto druid ma 160K a holy priest 120K many (rovnaky ilvl)
              + datadisk ku wow sa vzdy oplati hrat ked vyjde, dungy su primerane tazke, raidy sa nenerfuju. to je dalsia vec, ktora nici wow, akonahle vyjde novy content, predosly sa strasne nerfuje, tym padom je to len zber achievu stareho a cisty progres toho noveho. dungy su kvalitne tak 2 mesiace, potom prichadzaju tazke nerfy. najkrajsi priklad je DM HC. obtiaznost oproti otvoreniu ohromne nizka, len polovicka trashu oproti povodnemu.
              + a este dolezita vec. mechanika CC. v cata to nedava combat, co je pre mna asi najvacsi cata epic fail. lebo stym ak clovek nedokaze dat v dungu trash, je ....
              + a posledna vec, ktoru zmienim a pisal som aj na foru. dungeon finder je dobra vec, ale princip joinovania je zly. ja som bol zato aby fungoval akonahle si pred danym dungom, a odpoved som vtedy dostal, ze ludom sa nechce prave dobiehavat a riskovat, ze ich tam bude niekto reskilovat.
        • Kronoss1
          Já nevím, třeba se posunout někam dál než jen od úrovně xx do úrovně xxx. Dát tam systém rozhovorů, nadabovat všechny postavy, mít nějaký dopad na svět, možnost se rozhodnout, mít kvalitní příběh. Mít to, co dělá RPG RPG. Všechno co uvádíte jako změny, změny nejsou. Jsou to pouze kosmetická vylepšení. Jinými slovy, jsou to jen třpytky na obal, který už je dávno přetřpytkovaný. Změna mapy nebo ztížení heroicu není žádná změna. To je pro ně brnkačka na "jedno odpoledne". Mně na tom vadí to, že je tady spousta lidí, kteří se z toho datadisku div nepose*ou a vydávají ho/je za vrchol herního průmyslu, i když to tak prostě není. Řekni mi upřímně. Co nového tam budeš dělat? Co tam budeš dělat jinak? Je to jako CoD, akorát v jiném světě a jiném žánru.
          • zdeeneek
            "Mně na tom vadí to, že je tady spousta lidí, kteří se z toho datadisku div nepose*ou a vydávají ho/je za vrchol herního průmyslu, i když to tak prostě není."

            Kdyz si procitam diskuze pod clankem k wowku tak tam je 90% negativnich reakci. Ja osobne wowko za vrchol herniho prumyslu nepovazuju, ale hraju ho uz 6 let a porad me bavi.
          • Já teda nevím ale nečetl nikde žádný příspěvek který by MoP vydával za vrchol herního průmyslu... Zatím to vypadá jako velice dobrý datadisk nic míň nic víc.
            Co se týče nadabování všech postav to by bylo neuvěřitelně nákladné a někdy by to ani nestálo za to.
            A co se týče ostatních věcí co si sem napsal to už jsou změny pro další díl nebo jinou hru ne pro datadisk. Ty vylepšení co sem vypsal výrazně mění herní zážitek a pokud ti připadají kosmetické tak promiň , ale chyba je u tebe. Podle mě ty od těch datadisků čekáš to co žádný datadisk nikdy splnit nemůže.
            Jinak zítra/dneska by to mělo dojít a já se strašně těším na Chalenge dungy, souboje petů(pokémoni mě vždycky bavily), monka (ještě nejsem rozhodlý jestli ho pojedu jako hlavní postavu nebo jen jako alta) a na další porci questů , heroiců a raidů.
            *14*
            • Kronoss1
              Já se nebavím o MoP, to je mi celkem u p*dele. Já jsem se bavil obecně o WoW a obecně o daradiscích k WoW, nic konkrétně.
              ,,Ty vylepšení co sem vypsal výrazně mění herní zážitek .." - To je ptákovina. Jsou to jen třpytky, nic víc, nic míň.
              Jen taková otázka trochu mimo. Co, podle tebe, dělá výborné RPG výborným RPG?
        • Líp bych to nenapsal. Opravdu nevím co lidi od těch datadisků tady na games čekají. Datadisk má přidat obsah do původní hry (případně upravit ten starý) a přidat nebo pozměnit herní mechaniky.
          Kronoss: No nového je tam celkem dost. Úplně nový systém talentů(jak v cata tak v MoP), Souboje petů, Archeologie , Kompletně předělaný classic svět a v něm úplně nové a o dost zábavnější questy, nová class a tři rasy, Chalenge instance, Scenarios (todle mě zatím moc neuchvátilo). No a to nepočítám změny Classic na Wotlk kde toho bylo taky požehnaně(např. Arény , Achievmenty , heroic dungy , hardmody později heroic raidy)
          Určitě jsem na něco zapomněl. Ale pro představu by ti to snad mělo stačit. A pokud ti ani tohle nestačí tak by si měl hledat chybu někde jinde než u blizzardu.
      • Jo, sice jsem to x let nehral, vubec nevim co tam je a neni, ale budu tu spamovat jak je to nachuja. *15*
        • Kronoss1
          Tak povídej konkrétně. Já žádné velké změny neviděl. Pro tebe je nová mapa nebo dungeon velká změna, pro mě ne. Je to jen to samé každý datadisk. Vyšší lvl, nová rasa, nové brnění, pár map s bossem a tím to končí.
          A ano x let jsem to nehrál, protože u toho nevydržím ani 2 minuty, jak je to nudné. Je to jen MMO, bez RPG. Na RPG si to jen hraje.
          • zdeeneek
            Zkousel jsi nekdy hrat treba na rpg serveru ? Tam si roleplaye muzes uzit kolik chces, vytvari si ho totiz hraci. Pokud hrajes na pvp serveru tak tam asi nemuzes cekat nic jinyho nez honbu za co nejvetsim equipem ...
          • Co ti říká slovo datadisk? To nám mají najednou změnit všechny základní mechanizmy, aby tě to uspokojilo nebo co? Jestli ti nestačí že v Cata se defakto změnil celej svět a většina questu byla značně vylepšena tak už nevím co by si chtěl.
          • No je to presne jak rikas, jenom novej content a vari se z vody. Nebo spis naopak, zmeny jsou ale k horsimu - unifikace healeru, smazavani rozdilu mezi classama, tedka do pandy prisly talenty, kde si misto stromu vybiras 6x jeden ze tri (dafuq, prej je to vic moznosti, hlavne kdyz tam mage ma fire kouli, frost kouli nebo arcane kouli *8* ). Stal se z toho docela konzum pro casualy.

            Ale ja spis nechapu tu logiku psat to sem 3x na jednu stranu diskuze.
            • Kronoss1
              Tady si kritiku WoW nemůžeš prostě dovolit. Je to nepřípustné! A proto jsem tu já, který to bude psát klidně 10x na jednu stránku a v každé diskuzi o WoW, aby věděli, že jsou lidé, kteří WoW nepovažují za střed vesmíru.

              PS: A strašně rád dostávám mínuska, tak šup šup.
            • Gw hrat nejdu, kamosi si to koupili a krom toho ze to je dalsi 1234, vsichni to oznacujou revoluci jak rikas (a pritom tam zadna neni) a neni tam co delat (stejne jak v SWtor ktery sem si bohuzel koupil). (A bez te trojice to prej je taky docela fail).

              A ted se zeptam ja, to ze vsichni meli pevne dany talenty ktery byly proste nejlepsi znamena ze vyber 1 ze 3 je vic kombinaci nez to nahazet do stromu?
              Nebo snad ted si lidi nebudou brat na pve to nejlepsi co pujde a na pvp neco nej na pvp? Co se teda zmenilo?

              e: a vis co? Kaslem na to, jdu hrat gw2 pac jsem si dovolil kritiku, 1 ze 3 ma vic kombinaci jak talentovej strom protoze to velkej B rekl a viva la konzum. *5*
            • Řekl a šel hrát GW2, kde mají všichni všechno a lidi to nazývají revolucí a oslavují zničení zlé "svaté trojce". Taky si byl ten jeden z milionu, co si talenty rozděloval podle sebe nebo co?
  • Yeah....that!- Blizzard= And so what? Its borring:) Taky ste najednou tak radi, ze bud mmo nehrajete vubec, nebo ze hrajete mmo ale nastesti uplne jine?. Ja po zhlednuti videa urcite.
  • Mě třeba hrozně sere ten systém placení. Proč se to nedá zaplatit na hodiny herního času. Prostě zaplatit jen to co propařím. Zaplatit si 60day kartu a prodrbat z toho 10 nebo více dní, třebas kvůli práci, když chci hrát jen pár hodin denně je dost naprd. Nechápu že se všeci serou do f2p a tohle nikdo nezkouší pořešit.
  • Kronoss1
    Otázka směr redakce. Proč jste zrušili diskuzi k víkendové reklamě na WoWfan a WoW? Že by se vás něco dotklo?
    • zdeeneek
      Ja se do te diskuze dival kdyz tam bylo asi 5 prispevku ( jeden mimochodem od tebe ) od lidi, kteri wow bud uz nehraji nebo nikdy nehrali. Stejne ale musi do kazde diskuze o wow psat jaka je to hovadina a ze pandy jsou pro 5lety decka. Kdyz jsem se tam chtel podivat vecer, tak uz byla diskuze zrusena - ani se nedivim, asi se tam nic nezmenilo. Jen pribylo vic lidi, kteri musi nadavat na hru, ktera je vubec nezajima - k cemu takova diskuze ? Abyste si tam mohli honit ego ?
      • Kronoss1
        Můj příspěvek zněl, cituji: ,,WoWfan. To tu fakt dlouho nebylo *7* ". Čímž jsem upozornil na to, že si Redakce očividně stříká z WoWFanu do gatí nebo někdo z redakce píše na WoWFan, když je tu tato reklama každý týden o víkendu, kdy asi není o čem psát (tento víkend vyjímkou, díky alespoň za to). V té diskuzi nikdo nic o Pandách nepsal, alespoň myslím nebo lépe řečeno, já určitě ne.
        Já bych rád, aby v Redakci někomu narostly koule a otevřeně ten článek pojmenovali reklamou. Toť vše. Chci toho opravdu tolik? Aby se věci nazývaly pravými jmény? Je to opravdu moc velká prosba? Já na Games.cz chodím rád, mnohem radši než na Eurogamer, na který už vlastně skoro vůbec nechodím, protože je tam cenzura jak prase, ale tohle taky zavání cenzurou a pokud už chci/musím cenzurovat, tak by nebylo od věci uvést důvod cenzury. Třeba je už s tím se*u, ale pokud je jen tohle důvod ke zrušení diskuze, tak je to hodně slabý důvod.
        • zdeeneek
          Vzdyt games.cz a wowfan.cz spolu spolupracuji. Jsou prece soucasti Games Fanatics. Jakej jinej clanek nez o wowku bys cekal od wowfanu ?
  • Haha, jenom 66 prispevku...to diskuze u kazdyho clanku ohledne pecky gw2 ma jinaci koule. Sledujte povedenej fan trailer ...

    http://www.youtube.com/watch?v=mi_lHu_yFG0
  • konečne poradne mmo, poradny pve obsah, to co je v gw 2 je zoufalost. je normalni ze kdyz hrajete rpg musite svou postavu nejdriv vylevelovat, tohle asi v arenanetu nechapou. V poradku ze dali do gw2 pvp kde ma kazdy max. level ale mohli tam dat taky klasicky pvp s levelama.
    Proste wow koncept je dokonalost sama a neni na tom co vylepšovat mozna jen nejake detaily. nic lepsiho nevymyslite *6*
    • A o co slo anetu ? urobit wowkillera s rovankou mechanikou ? nie... urobili uplne novu hru, s odlisnou mechanikou, kde nemusis platit ziadne mesacne dotovanie, ked sa ti chce, lognes hru zajdes pve a pvp a to aj o rok, hocikedy... gw2 neje o raideni a ziskavani lepsieho eq, len aby som si povedal, no, som lepsi ako on, hura dalsie peniaze blizzardu, a opet to iste... ber gw2 ako LoLko alebo Battlefield nie ako twin wow mmo ked ti to inak nezapne...
      Chod si hrat pandy mne je to jedno, ale nepis take bludy... jak sa ja uz tesim az si to zapnete a prestanete zo seba rozmachrovavat tieto hate posty... Stavil by som sa o MoP kolektorku ze si gw2 ani nehral a posudzujes ju od tvojich wow "kamaratov" ktory sa tesili ze si v nej budu farmit gear...
      • Jo, uplne novou hru (sice je to vicemene evoluce gw jednicky) a uplne nova mechanika (porad to stejny 1 2 3 4 s par zmenama), "ale nepis take bludy".

        Ja se zas tesim az konecne trotlici jako ty pochopi, ze tech 10E blizzardu platit nemusi a muzou si vesele hrat GW2. Strasne mi to pripomina situaci kolem Applu. Na jedne strane blbounci co kazdymu cpou jak jedine Jabko a nic jinyho (tech mi prijde ze je v posledni dobe min, holt uz z toho asi vyrostli) a na druhe strane kaspari co neusnou kdyz nenapisou kazdej vecer jak je Iphone predrazena kalkulacka co nic neumi. A sami si koupi o litr drazsi SGSIII. *5*
    • Kronoss1
      WoW je nudná a špatná hra, která léta nabízí jedno a to samé. Já se i zdráhám tomu říkat RPG, protože podle mě to RPG není.
      • Shania
        Nelži, očividně ti dělá radost psaní stupidních komentářů na diskuzích o této hře.
      • Po BC to zaclo jit do kopru, ale stejne nikdo jeste neudelal nic lepsiho. Vetsina wannabe wowkilleru stejne wow (pro me docela nepochopitelne) akorat kopiruje.
    • První WoWlamkovský výstřik. Bohužel předčasný, ale neboj, s věkem se to zlepší!
      • Ty máš určitě dynamickou IP, viď? *7*
        • Kronoss1
          Závidíš?
          • Tobě? To víš že ne *5*
            • Jeho urážky? Né, nikdy.
            • Kronoss1
              Já to nepsal, takže nevím, co bys mi měl závidět. Ale třeba závidíš tomu maníkovi.
      • No nevím, úroveň tvého příspěvku dokazuje spíše něco o tvém věku *3* .....

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit