Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • tu je zajímavá úprava kokpitu z F1 2011, ale pořád to není ono...pCARAS to má docela povedené,jen nejsem doma tak nemůžu dodat screeny či videjko.. http://www.youtube.com/watch?v=h0Pp3Gv2o6U&feature=related
  • InvisiblE182
    Je dobře, že tam nechají flashbacky. V 2010 se hodily na pneumatiky, které vybuchovaly hned po výměně v boxech *3* Jinak se těším, doufám, že trochu poladí pravidla a AI může být vždycky lepší.
  • Mám volant a pedály. Půjdou připojit?

    + ještě mě napadá, mám dvouletou kvočnu na prodej, nese až 150 vajec za rok, má někdo zájem? Daruji za odvoz, Praha - Libeň.
    • Za kolik tu slípku ?.))) Pedály fungovat budou,volant už bohužel ne :-D
  • Bude tam konečně už telemetrie? Když už na to jsou 3rd party nástroje...
    • Já chci tesselaci a pokročilou formu NLAA technologie včetně divAr a lPtp pro editaci v nejnovějším kernelu.
      • No ne, vážně, telemetrie tomu chybí. Aby si fajnšmekři mohli ve volných trénincích pilovat nastavení k dokonalosti a prohrabávat se grafy a nepřeberným množstvím dat :)
        • Fajnšmekr pustí simulátor.
  • Tato hra se dá hrát jedině v případě použití nejlepší hypermoderní archiktury CPU, která navíc nepostrádá ani velmi cennou podporu pamětí ECC RAM a bezpečnostní funkce serverového CPU, za danou cenu je navíc naprosto nejlepší volbou mezi všemi ostatními CPU, podobná alternativa platformy Xeon stojí šestinásobek ceny Bulldozeru AMD FX-8150.
    • Veskoslav
      Jo a na hrušce rostou švěstky:)
  • Proč tam je ten pohled z volantu? Vždyť to přece nikdo nehraje! Buze*anti .. *11* *12*

    ASI BY TO CHTĚLO ZAPNOUT CAPSLOCK A NASPAMOVAT K TOMU - IRONIE - UŽ DOŠLO VY HLAVY? HLAVNĚ TY 4 POSLEDNÍ BUKVY JAKO VAŠKOSLAV, MELGIBLBSON, SUGYN, ???!
    • Co to meleš?? Pohled z volantu tam je jen jednou a to na konci, jinak je tam pohled za helmou, a tak jezdí skoro všichni!!
    • sugyn
      To neni pohled z volantu ale pohled z kamery za hlavou jezdce, asi podle codemasters s timhle pohledem jezdi X% lidi.
    • sirWallace
      Ze jsi lamicka a v tom pohledu to neumis, neznamena, ze jsou tvurci stejne orientace jako ty *2*
    • Veskoslav
      Cože? Když můžu, jezdím s tímto pohledem (pohled z volantu) nikoliv to, jak je pohled z "helmy" jezdce či co to je za pohled.
    • Wyder
      Naštěstí to dělá jinej team než GRID2...

      Jinak ale co jsem koukal na replaye z různých lig v F1 2011, tak popravdě daleko víc lidí hraje na TV POD. Cockpit view je až druhej v pořadí s dost velkým odstupem.

      Holt lidi neuměj jezdit, aniž by neviděli za horizont :)...
      • JohnyTheZik
        Ja to mam u F1 treba radsi, ackoliv u DiRTu/GRIDu jsem jezdil s cockpit view, protoze jsem na to zvyklej z TV a proste mi to k tomu vic sedi :).. Sila zvyku, nicmene si nemyslim, ze by v tom byl takovej rozdil.
        • Wyder
          Když odhlédneme od toho, že pohled z kokpitu mají udělaný špatně, tak i přes to tam rozdíl je. Jde hlavně o horizonty. Neříkám, že v pohledu TV POD jsou horizonty eliminovány, je jich tam pořád dost, ale při opravdovém pohledu z kokpitu je zatáček do kterých se jezdí prostě "NASLEPO" daleko víc.

          Z TV PODu jsou ty tratě prostě opticky placatější, aspoň já je tak vnímám.
        • DusanMPupak
          Jak jsem psal výše, značný rozdíl je v rozhledu kolem sebe.
      • To bych neřekl, 2010 i 11 hraju tv pod, protože mi vadí kapota ještě v půli obrazovky, jako by jezdec měřil 120m. Zde je porovnání 1 real http://www.youtube.com/watch?v=jBbPGQ3Bpug kde je kapota ani ne v 1/3 a zde ze hry http://www.youtube.com/watch?v=yWWiraXxZXY kde je pilot jak děcko. V hře Race injection jezdím jen pohled z cockpitu a je daleko reálnější jak v F1.
        • Ma to i sve vyhody. Narozdil od Lucase vidis alespo neco malo v zrcatkach. *2*
        • Wyder
          Ano, však tam mám ten smajlík (bylo to myšleno s nadsázkou) a v dalších příspěvcích se bavíme o tom samém co vy. Ten pohled je tam špatný, bohužel.

          Snad to ve 2012 poladěj. Zatím tuším nebylo vidět video z cockpitu, tak doufám, že to předělali.
          • DusanMPupak
            Zrovna ve videu, ke kterému zde píšeme komentáře, je ke konci chvilkový pohled z kokpitu. A moc poladěně to nevypadá. *2*
            • DusanMPupak
              To mi právě nepřijde, že je nereálně nízko, akorát pohled nevede tolik na nebe, jako u té kamery z reality. Kdyby byl pohled ve hře výš, tak bude vidět dopředu na trať víc než v reálu.
            • Wyder
              No headtracking je jednou z moznosti, jak situaci zlepsit, ac situaci neresi. Idealni asi opravdu jsou ty 3 monitory a k nim headtracking.

              Jinak, mne ten pohled na nebe nevadi. Realne to tak je, tak proc ne. Ale ve hre je spatne zobrazenej ten uhel pohledu. Stacilo by proste tu hlavu umistit vis a za jizdy videt v zasade jen horni okraj volantu. Pohled do monokoku by tam mohli nechat treba jen v boxech atd.

              Vsak TV POD je prehlednejsi prave proto, ze je tak vysoko. Cockpit view ve hre je zase nerealne nizko a pod spatnym uhlem. Bohuzel to teda asi nepredelali, jen zmensili videne...
            • DusanMPupak
              Samozřejmě, ale jak toho periferního pohledu na současných běžných herních zařízeních (jedna FullHD obrazovka) dosáhnout? Snad jedině nějakým SW k webkameře, co bude snímat hráčovou hlavu a podle toho posouvat obrazem. Ale to stejně pořád neřeší přímo to periferní vidění.

              Osobně moc nevím, jak to udělat lépe. Že je ve hře více z volantu na úkor výhledu na nebe mi přijde pochopitelné a těžko to vytýkat. Ono zkrátka z toho kokpitu v přímém směru asi víc vidět není. Tedy bez natáčení pilotovy hlavy a periferního vidění, což těžko uskutečnit.

              Napadá Vás, jak z toho ven?
            • Wyder
              Aha, toho jsem si při prvním zhlédnutí nevšiml. No, vypadá to podobně, akorát ten pohled trochu oddálili. Je to o něco lepší než 2011, ale pořád to je divné. Při řízení by neměl být vidět celý volant, ale oči upřené na trať.

              Jinak je ve 2012 také asi trochu víc vidět do stran, ale je to dáno tím, jak to nerealisticky oddálili (jako bych měl 2 m dlouhé ruce).

              Srovnání co jste posílal sice sedí, ale problém je, že porovnáváme neporovnatelné. Ten reálný pohled je na té fotce limitován záběrem kamery, jezdec periferně vidí daleko víc do stran.

              Codemasters to asi chtěj řešit oddálením pohledu (zmenšení viděného). Mně se to moc nelíbí, ale na jedné obrazovce se to asi moc vyřešit nedá (ty pohledy do stran).

              To, že i letos budem koukat více na volant než na trať, je samozřejmě zase chyba.
        • myslel jsem 120cm *4*
      • DusanMPupak
        Neřekl bych, že by přímo neuměli, ale je to zkrátka výhodnější, když pohled z kokpitu je z 50 % výhled na nebe, tak 5 % na trať a zbytek pohled na monopost.
        • Wyder
          Právě, v F1 2011 člověk moc kouká jakoby do monokoku. Asi kvůli tomu, aby si mohl prohlížet ty licencované volanty podle reality:).

          Pohled z kokpitu je u F1 lépe udělanej v iRacing 2.0 (jakoby trošku víš, je to hodně znát).

          Taky je problém, že z kokpitu je ideálně potřeba mít zapojenej triplescreen, jinak člověk prakticky nic nevidí vedle sebe:(.
          • Ty placas nesmysly ... ta kamera byla pridelana na helme. Nebo my snad chces rict ze piloti f1 nevidi do zrcatek?
            • Swato
              Wyder evidentne nerozumies tomu co ma Mario na mysli. Ty spominas nieco o horizontalnom nevideni do zrkadiel, ktore moze pilot kompenzovat pozeranim do stran. Pri tom videu ale jasne vidiet ze v spatnych zrkadlach nie je vidno dianie za monopostom ale len samotny povrch vozidla. Takze bud si di Grassi zle vertikalne nastavil zrkadla *7* alebo je obraz snimany viac zhora oproti realnemu pohladu pilota. Naozaj nerozumiem aktualnemu stavu +/- bodov za prispevky. Pripadne si tiez mozes pozriet ako o viditelnosti hovori rosberg - http://www.youtube.com/watch?v=Kpk0d9qrJYw#t=1m38s
              • DusanMPupak

                Reakce na příspěvek:

                Také bych řekl, že v zrcátku zabíraného kamerou by mělo být vidět totéž jako vidí oko ze stejného místa.

                Je tedy možné, že v zrcátkách skoro nebyla vidět trať vlivem kamery na výrazně jiném místě, než je oko. Ale ani bych nevylučoval, že zrcátka nebyla správně nastavena. I kdyby byla správně nastavena, tak při jízdě v nich příliš mnoho vidět není. Tudíž pro projetí jednoho testovacího okruhu nejsou nic moc podstatného.

                V záležitosti zrcátek se v F1 příliš neorientuji a ani jsem video příliš nezkoumal, ale napadá mě ještě, že zrcátka jsou aerodynamickým prvkem, takže se může víc než na rozhled hledět na to, aby závodníka „nebrzdila“ (tedy je takto špatný výhled běžný), případně mohla být nastavena na jezdce jiné velikosti.
            • Jen si myslym ze vyvojari asi maji pristup a vi jak to z toho kokppitu vypada osobne jsem spokojen s tim jak to udelaly ve hre jasne v realu mas jiste lepsi vyhled ale to je spiz podle me tim ze koukas na plochou obrazovku a tim to asi nevypada tak realne a nemas takovy nadhled na situaci
            • Me je to jedno je to tvoje vec co si o tom myslys respektuju to ja si myslym neco jineho. Jen proste neberu co je na tom videu a to ze tam on ma napsano ze to ma pred pravym okem my prijde jako blbost
            • Wyder
              Opet placas nesmysly. Ta kamera je umistena pod hledim, asi 1 cm pred okem. Je pripevnena k helme, ale neni na ni, je tam, kde je oko.

              Ty tvoje zrcatka dokazujou akorat tvoje male znalosti. Kamera fixne kouka pred sebe a ma omezeny zaber (oproti realnemu lidskemu oku), krom toho pilot muze okem koukat vice do strany, aniz by hybal hlavou. Takze v realu samozrejme do zrcatek vidi, zde to neni pouze omezenim kamery.


              Dal ti to nebudu vysvetlovat, pokud nechapes elementarni veci, tak me prispevky ignoruj, dekuji.
            • Sry mlvim na Wydera
          • Odporucam par videi na YT ktore nahral Lucas Di Grassi. Tuto ma kameru umiestnenu pred pravym okom a je to vyssie nez som si predstavoval:

            http://www.youtube.com/watch?v=jBbPGQ3Bpug

            Viditelnost je celkom dobra.
            • Wyder
              Pro M4Ri0Cz:

              Plácáš nesmysly. Ta kamera je ve výšce očí, u popisu toho videa je jasně uvedeno, že mu překrývá jedno oko. Stačilo si to jen přečíst.
            • Akorat ze tu kameru ma nahore na helme ... a minus si davejte jak chcete ale kdyby byla v urovni oci jak tu trvdite tak by asi bylo videt do zrcatek nee? a ne ze tam vidime kryt tech nafuku na motor ... jo a hlavne ze jste tu vy vsichni sedely v tech monopostech ze presne vite jak to vypada z toho cokpitu....
            • DusanMPupak
              Spíš mi přijde, že rozdíl oproti F1 2011/2012 je v tom, že v té hře je celý volant na úkor ještě většího výhledu na nebe v reálu. *1*

              Zkusil jsem v rychlosti udělat srovnání a zdá se mi, že výhled na trať je z obou pohledů dost obdobný. Akorát ve hře je člověk více opticky utlačen pohledem do kokpitu.
            • Ja uvazujem o tripple screen a wheel stand. Len je trochu problem kde to skladovat. *1*
            • Wyder
              To video znám. Je tam právě krásně vidět, že když nic nenastavuje na volantu, tak kouká daleko jako výš, než je to udělané v F1 2011 jako cockpit view. Maximálně by měl být volant vidět tak ze třetiny, možná ani to ne.

              Tu viditelnost jsem jinak myslel spíš do stran. Ve chvíli kdy nemáš headtracking, tak je ten rozhled bez více monitorů dost omezující.
      • Jsou hry, u kterých si nedokážu představit jiný pohled než ten z kokpitu. Ostatní hry ten pohled nemají :D
  • Grifus
    Celkem by mne zajimalo, jestli nekdy udelaji realny model poskozeni a normalni havarie. Neni vtipny kdyz se nedejboze konecne nekdo vyboura ale pocitac je automaticky otoci, pripadne ostrani z trate (takze SC be hre prakticky neni)...
    • DusanMPupak
      Spíš bych řekl, že je tam docela často (cca stejně často jako v reálu, v Monaku je SC skoro jistota), ale kvůli tomu, co zmiňujete, tam působí tak nějak zbytečně, bezúčelně, když se ta auta nedají pořádně rozflákat, až by se desítky úlomků válely po trati.
    • Rádi by udělali ale maj to omezený od FIA nebo od koho dostávaj licensi, mluvilo se o tom myslim už i u minulýho ročníku...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit