Přejít na výpis diskuzí

Commandos: Behind Enemy Lines slaví 20 let, hitem se stalo náhodou

1.9.2018 21:57
Ladislav Loukota 9 příspěvků

Na konci července uplynulo dlouhých dvacet let od vydání prvního dílu Commandos: Behind Enemy Lines. Kultovní taktická strategie říznutá logickým hlavolamem dala vzniknout vlastnímu subžánru nástupců, přesto se však nakonec odporoučela do věčných lovišť. Pohled na vznik i možný návrat značky Commandos...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • dworkin

    Ein verletzter, alarm, alarm!

    Těším na se chystaný remaster, protože hra vůbec nezestárla dobře. :/

  • Coffin.Corner

    Nejlepší díly Commandos pro mě byly Hidden&Dangerous 1 a 2 ;)

  • JohnyTheZik

    Proc je u clanku galerie z Commandos 2 :D?

    A jeste jedna fakticka: "Schopnosti se občas trochu překrývaly, takže potápěč mohl zabít
    nepřátele potichu harpunou, měl do ní však určitý počet patron, podobně
    jako špion disponoval omezeným počtem otrávených injekcí." Pokud verze z gogu nema nejakej balance patch, tak ani spion ani potapec nemeli omezenou "munici". Jenom sniper mel kolem 5 naboju.

    • Co si vzpomínám, tak omezený počet injekcí měl špion v Commandos 2, na mapě se pak daly najít další.
    • Mám pocit, že po několik použitích ti ta možnost "zmizela" z batohu, minimálně u toho špiona byl počet injekcí určitě omezený, ale neukazovalo to kolik.

      • JohnyTheZik

        Nn, to si pletes s medkitem u drivera - tam byl pocet injekci omezeny (po par pouziti zmizi z batohu), ale spion jich urcite ma neomezene, diver to samy. Shodou okolnosti jsem to pred tejdnem znovu dohral, rozdil oproti nozi je v tom, ze spionuv jed mel delsi animaci a vojaci to videj v momente, kdy na nekoho kliknes (tzn. nemuzes s nekym mluvit a rovnou ho otravit). Harpuna mela jen podstatne delsi cas nabiti.


        Jak rika JamesFaith, nekolik tech misi se da odehrat vpodstate jen se spionem.

      • JamesFaith

        Počet injekcí byl omezený, ale až ve dvojce. Např. v misi u přehrady jsem víc jak polovinu vojáků zabil špionem s injekcí a nikdy mi nezmizela. 


        Harpuna byla omezená jen časem nabíjení. 

  • 2 byla super. Škoda 3, která měla většinu misí v poklusu "na čas", které v kombinaci s nedodělaným ovládáním způsobili, že to bylo prakticky nehratelné.

    • úplnej souhlas, dvojka naprosto parádní a trojka flustrace. Jedničku jsem měl, ale nikdy k ní neproniknul. Strategie tohoto typu jsou pro mě naprostá modla.. perfektní bylo také  Desperados, ve své době naprostá špička. A z poslední doby Shadow Tactics, i když level design občas pokulhával, tak doufám že si Mimimi u mě napraví pověst s Desperados 3;-)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit