Commandos II - HD Remaster: recenze jedné hereze
-
ORIGINAL REMASTER je blbost nehodna ani 5korun.... ale toto je TOPKA.,... 1tka aj 2jka uplne paradne urobene... takto sa to robi srdcom.... a az pak nejaky donate .... paradicka... drtim prave jednotku a mega to je ... jednotka v interfacom dvojky mno DOKONALE .....cela avizovana dvojka od wau vyvojarov moze ist do smetaku :D
-
Tento rok asi nepraje Remastrom :D
-
A interiéry - ty menší byly 3d a šlo rotovat plynule, venku 90, protože to byly pouze 2d vrstvy a všechno muselo být 4x pro každý pohled zvlášť.
-
Ve dvojce určitě.
-
Nebylo otáčení o 90 stupňů už v původní hře?
-
No jo, tak tohle se opravdu moc úplně nepovedlo a Já v.l se domýval, že po úspěchu se mrknou i na ostatní staré hry od Pyro…..?!
-
Diky za info, to uz je dost pres caru. Blizzard v posledni dobe jedna, jako by se snazil za kazdou cenu zkazit svy dobry jmeno. Ale asi je to v podruci managmentu Activisionu tezky...
-
A proč mas tu nulu i v nicku?
-
Většína problémů pramení z migrace na novou multiplayerovou infrastrukturu. Takže jsou tam bugy, chybí předchozí funkce (žebříčky), atd. Nicméně takové problémy se dali čekat.
A k té klamavé reklamě? Já Blizzardu nevěřím ani slovo. Doba, kdy měli dobrou reputaci, je dávno pryč. Stačí se jenom zamyslet nad tím, jak nová EULA bere na hůl modery.
Pokud si někdo koupil hru v předprodeji, tak smůla. Ti lidé potřebují probrat ze své naivity.
-
Souhlasím. Sliby, chyby. Vývojáři neměli toho tolik slibovat.
Když se ale oprostíš od přehnaných očekávání, tak jako remaster je to prostě naprostý průměr. Nic extra a taky nic přehnaně pokaženého (Teda až na startovací problémy u nové multiplayerové infrastruktury, ale to se dalo čekat).
Prostě je to průměrný remaster, který si objektivně nezaslouží žádnou chválu, ale ani žádný velký hate. Jenže komunita se cítí podvedena a všichni křičí "odpad" a "0/10" atd.
PS: Já osobně jsem Blizzardu nevěřil ani slovo, protože jejich reputace dobré firmy už dávno neplatí. Stačí se jenom zamyslet nad novou EULA , která bere modery úplně na hůl.
-
Většina problémů v multiplayeru pramení z migrace na novou multiplayerovou infrastrukturu. Ani start původní formy Battle.netu se neobešlo bez problémů, ale nakonec se všechny problémy vychytali a dnes lidi považují Battle.net za povedený herní launcher.
V dnešní herním průmyslu se bohužel start nových věcí neobejde bez bugů. Jenom velmi málo vývojářů si dá tu práci s důkladným beta testingem.
-
Nová EULA trvrdí, že když teď něco modeři vytvoří s vývojovými nástroji ve W3, tak majitelem nejenom výsledného produktu ale dokonce i IP (intelectual property) je Blizzard.
Jinými slovy se chcou vyhnout podobné situaci jako u DotA, kdy modeři vyvíjeli Dotu několik let jako mod pro W3 a pak přešli k Valve s veškerou IP a udělali z toho úplně samostatnou hru.
Je to pěkná sfiňárna a dokonce se už ozvali nějací nezávislí právnici, že takové omezení IP není vlastně ani legální. Kdyby se někdo rozhodl soudit s Blizzardem, tak z toho určitě bude spor na spoustu let a větší šance připadnou tomu, kdo si bude moci zaplatit lepší právniky (což je Blizzard).
-
Zabanované slovo. Přidal bych emotikon, ale chybí tu ten, co pláče a nesměje se.
-
Proč píšeš místo "o" nulu?
-
Muze tu pls ve zkratce nekdo popsat tu kauzu s moderama a W3? Tohle me nejak minulo
-
Nová doba. I remaster se dá p0dělat.
-
komunita ocekava, ze hra bude aspon ve stavu poslednicho patche w3 a ne jeste horsiho, proc tedy neco slibili a hned otevreli predprodej? protoze klamava reklama??
-
smutné jak muže dopadnout lgenda.
chtěl bych moc předělat Hidden and Dangerous 1-2 ale raději možná ne
-
Jediné Commandos, u kterých bych chtěl remaster, nebo alespoň opětovné vydání (nejdou koupit) jsou Strike force.
-
Komunita očekávala min. to, co jí bylo prezentováno