Company of Heroes 3 – recenze krále akčních strategií
- 
            
                	
	Za mě obrovské zklamání. Taktická mapa je úplně k ničemu, jenom to uměle protahuje herní dobu. S prvním dílem se to nedá srovnat.... 
- 
            
                	
	
	Je tam stále ignorace převýšení? Co si pamatuju, tak hra toto naprosto ignorovala a střílela skrz kopce / zdi a převýšení neposkytovalo žádnou výhodu. 
- 
                - 
            
                	
	
	Je to v článku: „I ve třetím díle pozicování vašich jednotek rapidně ovlivňuje jejich životnost. Už nestačí částečný nebo úplný kryt, ale ještě je třeba počítat s výškovým rozdílem. Na kopečku za kamennou zídkou umístěný těžký kulomet si poradí úplně se vším, co se neskrývá v útrobách tanku. Právě reliéf a členitost map hratelnost na velmi detailních mapách jen dál skvěle podporuje. 
- 
                - 
            
                	
	
	Recenzi jsem četl, ale toto mi uniklo. Díky. 
 
- 
            
                	
	
	
 
- 
            
                	
	
	
- 
            
                	
	
	Jak to čtu, tak CoH3 pokračuje ve stejném trendu, které nastavily datadisky do prvního dílu, které z původně výborného mixu arkády a realismu udělaly naprosto obyčejnou arkádu, kdy se vojáci a tanky nedokázali trefit na pár metrů, kvůli obřímu zdraví vydrželi i 10 ran z děla a podobně. Já osobně proto zůstávám u prvního dílu s modifikací Blitzkrieg, která nejenže přidává dostatek nových jednotek a vozidel, ale především upravuje gameplay tak, že více připomíná originál a ještě je o něco reálnější, takže je to konečně opravdová zábava. Akorát je to funkční jen jako PVP multiplayer, ale o ten v CoH jde především. https://store.steampowered.com/app/681590/Company_of_Heroes_Blitzkrieg_Mod/ 
- 
                - 
            
                	
	
	Tak tohle můžeš vyřešit tím, že si zahraješ Men of War: Assault squad 2. Tam ti stačí jedná rána z děla a padne ti celá četa :) 
- 
            
                	
	
	Dvojka s modem Spearhead mi přišla ještě o chlup lepší. Stojí za vyzkoušení. 
- 
            
                	
	
	Jednička hlavně vypadá i dnes sakra dobře. Jediný co mi na tom vždycky vadilo byl populační limit. Je mi jasné, že jde v první řadě o taktiku, ale já s tím mám problém :) 
- 
                - 
            
                	
	
	Tak samozřejmně, od Stalina bych ani nic jiného nečekal! :) :p 
- 
            
                	
	
	zrovna populační limit šel celkem snadno změnit přes mody 
- 
            
                	
	
	Zrovna Blitzkrieg kvůli PVP populační limit "odemyká" respektive je na nejvyšší možné hodnotě nastavitelné v engine - 999, což je opravdu hodně a v opravdové vřavě je nemožné tohoto limitu dosáhnout. Každopádně jestli máš jedničku na Steamu a baví tě, tak určitě doporučuji po Blitzkriegu sáhnout. Po více jak 2.5 letech má navíc vyjít i nový major patch, ve kterém se vývojáři (hlavní developer je Čech) pustili především do tanků a dalších obrněných vozidel. 
- 
                - 
            
                	
	
	Člověče já to asi fakt vyzkouším. Akorát škoda, že je tam jen PvP. Takže si modifikaci nemáš jak osahat a při onlinu hned dostaneš flákanec, protože pochybuju, že bude protihráči stačit napsat aby mě šetřil, protože tu hru neznám... 
- 
                - 
            
                	
	
	Hej, jestli chceš, tak si na Steamu vyhledej DoleroCZ, mám stejný avatar, přidej si mě a klidně můžeme zahrát. Já v té hře nejsem moc dobrý, jednou jsem hrál s tím vývojářem a dostával takový klepec, že ta hra raději sama spadla. :D Jinak jsem popletl pojmy, ta hra obsahuje i možnost hrát proti AI, ale vývojář to moc nedoporučuje, protože při všech těch změnách je AI rozbitá, to samé platí o kampaních, které kvůli změnám nejdou většinou ani dohrát. Takže se Blitzkrieg doporučuje právě pro PVP. :) 
 
- 
            
                	
	
	
 
- 
            
                	
	
	
 
- 
            
                	
	
	
 
- 
            
                	
	
	
- 
            
                	
	
	RTS ještě neumřeli?:D 
- 
                - 
            
                	
	
	Ne, ale češtyna zjevně brzi zemře ... 
- 
                - 
            
                	
	
	A co bys chtěl od nevzdělané lopaty? Trochu empatie by to chtělo:D 
- 
                - 
            
                	
	
	Užívám si, že zatím nemusíme psát "neumřelo". :-D Vzdělaný/nevzdělaný ... je třeba být hlavně uvědomělý soudruhu. 
- 
                - 
            
                	
	
	Tak to každopádně. 
 
- 
            
                	
	
	
 
- 
            
                	
	
	
 
- 
            
                	
	
	
 
- 
            
                	
	
	
 
			
		 
			
		 
			
		 
			
		 
			
		 
			
		