Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Za mě obrovské zklamání. Taktická mapa je úplně k ničemu, jenom to uměle protahuje herní dobu. S prvním dílem se to nedá srovnat....

  • Inquisitor

    Tak to každopádně.

  • Užívám si, že zatím nemusíme psát "neumřelo". :-D Vzdělaný/nevzdělaný ... je třeba být hlavně uvědomělý soudruhu. 

  • matejhanc

    Tak samozřejmně, od Stalina bych ani nic jiného nečekal! :) :p


  • zrovna populační limit šel celkem snadno změnit přes mody

  • Dolero

    Hej, jestli chceš, tak si na Steamu vyhledej DoleroCZ, mám stejný avatar, přidej si mě a klidně můžeme zahrát. Já v té hře nejsem moc dobrý, jednou jsem hrál s tím vývojářem a dostával takový klepec, že ta hra raději sama spadla. :D

    Jinak jsem popletl pojmy, ta hra obsahuje i možnost hrát proti AI, ale vývojář to moc nedoporučuje, protože při všech těch změnách je AI rozbitá, to samé platí o kampaních, které kvůli změnám nejdou většinou ani dohrát. Takže se Blitzkrieg doporučuje právě pro PVP. :) 

  • J.V.Stalin

    Člověče já to asi fakt vyzkouším. Akorát škoda, že je tam jen PvP. Takže si modifikaci nemáš jak osahat a při onlinu hned dostaneš flákanec, protože pochybuju, že bude protihráči stačit napsat aby mě šetřil, protože tu hru neznám...

  • Dolero

    Zrovna Blitzkrieg kvůli PVP populační limit "odemyká" respektive je na nejvyšší možné hodnotě nastavitelné v engine - 999, což je opravdu hodně a v opravdové vřavě je nemožné tohoto limitu dosáhnout. 

    Každopádně jestli máš jedničku na Steamu a baví tě, tak určitě doporučuji po Blitzkriegu sáhnout. Po více jak 2.5 letech má navíc vyjít i nový major patch, ve kterém se vývojáři (hlavní developer je Čech) pustili především do tanků a dalších obrněných vozidel.

  • Inquisitor

    A co bys chtěl od nevzdělané lopaty? Trochu empatie by to chtělo:D

  • Ne, ale češtyna zjevně brzi zemře ...

  • Sierra117

    Tak tohle můžeš vyřešit tím, že si zahraješ Men of War: Assault squad 2. Tam ti stačí jedná rána z děla a padne ti celá četa :)

  • Maiestatus

    Dvojka s modem Spearhead mi přišla ještě o chlup lepší. Stojí za vyzkoušení.

  • Jez3vec

    Recenzi jsem četl, ale toto mi uniklo. Díky.

  • cms.jakub-malcharek

    Je to v článku:

    I ve třetím díle pozicování vašich jednotek rapidně ovlivňuje jejich životnost. Už nestačí částečný nebo úplný kryt, ale ještě je třeba počítat s výškovým rozdílem. Na kopečku za kamennou zídkou umístěný těžký kulomet si poradí úplně se vším, co se neskrývá v útrobách tanku. Právě reliéf a členitost map hratelnost na velmi detailních mapách jen dál skvěle podporuje.

  • Jez3vec

    Je tam stále ignorace převýšení? Co si pamatuju, tak hra toto naprosto ignorovala a střílela skrz kopce / zdi a převýšení neposkytovalo žádnou výhodu.

  • J.V.Stalin

    Jednička hlavně vypadá i dnes sakra dobře. Jediný co mi na tom vždycky vadilo byl populační limit. Je mi jasné, že jde v první řadě o taktiku, ale já s tím mám problém :)

  • Dolero

    Jak to čtu, tak CoH3 pokračuje ve stejném trendu, které nastavily datadisky do prvního dílu, které z původně výborného mixu arkády a realismu udělaly naprosto obyčejnou arkádu, kdy se vojáci a tanky nedokázali trefit na pár metrů, kvůli obřímu zdraví vydrželi i 10 ran z děla a podobně. 

    Já osobně proto zůstávám u prvního dílu s modifikací Blitzkrieg, která nejenže přidává dostatek nových jednotek a vozidel, ale především upravuje gameplay tak, že více připomíná originál a ještě je o něco reálnější, takže je to konečně opravdová zábava. Akorát je to funkční jen jako PVP multiplayer, ale o ten v CoH jde především.

    https://store.steampowered.com/app/681590/Company_of_Heroes_Blitzkrieg_Mod/

  • Inquisitor

    RTS ještě neumřeli?:D

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit