Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Veskoslav

    Jak jsem psal, dělat recenzi na mrtvou hru byl čistý masochismus:)


    Mimochodem se počítá, že Sony odepíše ztrátu 200 miliónů:) 

  • Carnage666

    Žádná škoda, "nothing of value was lost" . Když opomenu otřesný design postav který byl terčem posměchu už od revealu tak jsem absolutně nezaznamenal marketing na hru jako takovou a většina mých herních IRL přátel ani neví že ta hra existovala, teda teď je toho plnej internet že to Sony ukončilo takže už jo. Dneska se každý snaží dohnat hry který začali boom v daném žánru a vždy to dopadá podobně.

  • jurb83

    Mna na celej veci najviac zarazilo to, kolko ta sranda vlastne cela stala. 100 mega us papierikov a 8 rokov vyvoja... Kdepak asi soudruzi udelali chybu, vsakze. Pritom taky Fallout: London nestal vyvojarov ani dreveny gros, a je to take dobre, ze sa moze ist cela Bethesda aj Howardom hanbit do kuta.... Toz asi treba dat hry robit ludom, ktorym na tom zalezi.. ( vid napr. Dead Cells, Workers and resources, Factorio....)

    • ,,Fallout: London nestal vyvojarov ani dreveny gros,,  - na FOLONU delalo cca 100 vyvojaru 5 let. Spodni hranice platu herniho vyvojare v USA je nejakych 60k $ rocne. To dela za 5 let cca 30M $.

      • Veskoslav

        Až na to, že to většinou dělali ve svém volném čase a většina zadarmo....A ano, defacto Bethesdu nestál Londýn ani korunu a prodeje Fallout 4 a rekord v počtu souběžně hraných lidí, prodeje na GoGu, to vše je pořád nestálo ani korunu navíc. 

        • Jez3vec

          “… dělali ve svém volném čase a většina zadarmo.” Zajímavá úvaha.

          • Veskoslav

            A co sis myslel? Většina modderů to má jako neplacený koníček. 

            • Jde o to, ze i kdyz za to neberou plat, tak to neni zadarmo

              • Veskoslav

                Reakce na příspěvek:

                Ale rozhodně na to nejde aplikovat tvoje sranda s platem a 30 mega:)

                • Reakce na příspěvek:

                  Presne tak to je, jen s tim rozdilem, ze je tam 100 vyvojaru, kteri na ten projekt prispeli financni castkou odpovidajici cca 5 letum svoji prace. 

                  Samozrejme to bude ve vysledku min, protoze tezko pracovali kazdy den 8h na tom modu, ale jde o princip, ze ,,volnocasova aktivita,, rozhodne neni zadarmo.

                  • Veskoslav

                    Reakce na příspěvek:

                    Ano, převádění volného času na finanční částku tvého pracovního času je jedna z věcí, která má stejnou odpovídající hodnotu jako rozhovor s průměrným voličem:)

                    • Reakce na příspěvek:

                      To si podprumerni volici casto mysli.

  • Vyvoj zacal v 2016 v case kedy prisiel Overwatch. Ja chapem, ze si niekto povedal, aj my v Sony chceme takuto hru. Ved aj cenovka 40€ je zhodna s OW. 

    Lenze tam akosi nebol nikto kto by si uvedomil, ze uz v tom case mal OW konkurenciu - Paladins. Ten bol do par mesiacov uplne pochovany.

    Naozaj netusim, kto si povedal, ze priniest podobnu hru o 8 rokov neskor s tak otrasnymi nezazivnymi postavami za 40€ bude dobry napad...

    • jurb83

      Lenze tam akosi nebol nikto, kto by si uvedomil, ze napr. taky Warframe, tiez online multiplayer hra je tu uz 11 rokov a stale ju hraju....

      • Jenže Warframe je co-op, kdežto Concord je PvP, a to znamená úplně jiné typy obecenstva, které se překrývají jen minimálně. Například ve Warframe je mód PvP, ale prakticky nikdo ho nehraje.

        Stejnou chybu dělají i někteří novináři, co přirovnávají Concord k Helldivers 2 a diví se, proč se Concord za 40 doláčů neprodává, když H2 stojí stejně a prodávají se skvěle. No protože i H2 je co-op a to je prostě něco úplně jiného.

        A navíc, když už to musím říct tak natvrdo, Warframe i H2 mají tu estetiku laděnou na hráče, kteří tyhle hry opravdu hrají, a ne na nějaké bájné "moderní publikum", což sice existuje, ale tvoří ho hlavně novináři, kteří hry nekupují, a twitteroví chytrolíni, kteří je zase skoro nehrají.

        • Derp_1337

          Řekl jsi to hezky. Estetika hry mířila na "moderní publikum". 😂

  • romankubanektisc

    Viz: má předpověď: diskuse na games

  • morokura

    Průšvih roku? Podle všeho Sony ztratilo 99% částky, kterou investovalo do vývoje. To by řadilo Concord spíš po bok Avengers, Anthem a Redfall na průšvihy dekády. Neskutečnej flop...

    • Vzhledem k tomu, že dávají refund všem, tak by mě zajímalo na čem vydělali to 1%?

      • Derp_1337

        Tak ne každý o ten refund asi požádá. Někteří hráči ani neví, že něco takového můžou udělat. Z těch lidí se stane to 1%.😂

    • Hidden

      Jen k Anthem - asi nebyl uplne ziskovy, ale prodali miliony kusu. Avengers toho taky neprodali uplne malo. To se s prusvihem Concordu neda vubec srovnavat. :)

      • jurb83

        Avengerov som dostal zadarmo ku kupe pocitaca pred 3mi rokmi ani som to nenainstaloval....

  • V nejbližší době očekávám další zdražení PS Plus, Sony se bude muset nějak zahojit. Tento typ her je pro velmi specifické publikum, já osobně bych to nehrál ani zadarmo.

  • uf, pocitame:

    cca 8 rokov vyvoj, a odhadom cca 1 milion dolarov na vyvoj (ak dam kurz cca 25CZK/1dolar) a ak sa autor clanku zmienuje o CZK korunach. (pride mi to riadne pritiahnute za vlasy, ze len 1 milon dolarov na 8 rokov, v dnesnom svete..)

    to je rozhodne jasne ze to nemalo vyssie ambicie.

    verim ze Overwatch a Valorant mali podmienky nasobne lepsie.

    Jedine riesenie nie ze odlozit a porozmyslat ako to dostat medzi viacej ludi, ale zarezat a uz sa s5 nepozerat.

    • jurb83

      Tu ide o to, zarobit a kaslat na to, co hraci chcu.... My im dame to, co budu musiet chciet, lebo nam to tak na meatingoch, brainstormingoch  atd vychadza. Akurat je ten problem, ze hraci maju hlboko v uteruse co vydavatel chce. But je hra zabavna a ma potencial (napr. uz taky Skyrim bol v dobe vydania vpodstate nehratelny) alebo nie je. Napr. Euro Truck Simulator, povodna z roku 2008 ma stale viac hracov online ako nejaky ich vyplod.... Howgh

      • prosim nepisat o hrach Bethesda, to je kapitola sama o sebe :D (tobôž ich uz vobec s niecim inym porovnavat)

    • Sem si říkal že ty Bulánci pak nebyl takovej scam

      • jurb83

        Bulanci ani nebol taky scam ako marketingovy omyl.

    • kobitch

      V odkazovaném článku se píše o revenues, tedy o příjmech. 25 tisíc prodaných kopií x 40 dolarů = 100 tisíc dolarů, tedy příjem z prodeje cca 25 milionů korun.

      Rozpočet hry se odhaduje na 50 až 100 milionů dolarů, tedy někde k miliardě korun. Autor jen zaměnil výdaje a příjmy.

      • cms.jakub-malcharek

        Hups, jen mi ujela desetinná čárka. Díky za upozornění, opraveno.

        The exact budget is unknown. Estimates are around the $100 million mark, but there’s no firm sourcing at that. 

        • kobitch

          Koukám, že i moje matematika selhala. 25 tisíc x 40$ = 1 milion dolarů, tedy 25 milionů korun.

          • Veskoslav

            Kde maj dollar za 25?:) 

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit