-
To si podprumerni volici casto mysli.
-
Ano, převádění volného času na finanční částku tvého pracovního času je jedna z věcí, která má stejnou odpovídající hodnotu jako rozhovor s průměrným voličem:)
-
Řekl jsi to hezky. Estetika hry mířila na "moderní publikum". 😂
-
Presne tak to je, jen s tim rozdilem, ze je tam 100 vyvojaru, kteri na ten projekt prispeli financni castkou odpovidajici cca 5 letum svoji prace.
Samozrejme to bude ve vysledku min, protoze tezko pracovali kazdy den 8h na tom modu, ale jde o princip, ze ,,volnocasova aktivita,, rozhodne neni zadarmo.
-
Ale rozhodně na to nejde aplikovat tvoje sranda s platem a 30 mega:)
-
Jde o to, ze i kdyz za to neberou plat, tak to neni zadarmo
-
Jenže Warframe je co-op, kdežto Concord je PvP, a to znamená úplně jiné typy obecenstva, které se překrývají jen minimálně. Například ve Warframe je mód PvP, ale prakticky nikdo ho nehraje.
Stejnou chybu dělají i někteří novináři, co přirovnávají Concord k Helldivers 2 a diví se, proč se Concord za 40 doláčů neprodává, když H2 stojí stejně a prodávají se skvěle. No protože i H2 je co-op a to je prostě něco úplně jiného.
A navíc, když už to musím říct tak natvrdo, Warframe i H2 mají tu estetiku laděnou na hráče, kteří tyhle hry opravdu hrají, a ne na nějaké bájné "moderní publikum", což sice existuje, ale tvoří ho hlavně novináři, kteří hry nekupují, a twitteroví chytrolíni, kteří je zase skoro nehrají.
-
A co sis myslel? Většina modderů to má jako neplacený koníček.
-
“… dělali ve svém volném čase a většina zadarmo.” Zajímavá úvaha.
-
prosim nepisat o hrach Bethesda, to je kapitola sama o sebe :D (tobôž ich uz vobec s niecim inym porovnavat)
-
Kde maj dollar za 25?:)
-
Až na to, že to většinou dělali ve svém volném čase a většina zadarmo....A ano, defacto Bethesdu nestál Londýn ani korunu a prodeje Fallout 4 a rekord v počtu souběžně hraných lidí, prodeje na GoGu, to vše je pořád nestálo ani korunu navíc.
-
Jak jsem psal, dělat recenzi na mrtvou hru byl čistý masochismus:)
Mimochodem se počítá, že Sony odepíše ztrátu 200 miliónů:)
-
,,Fallout: London nestal vyvojarov ani dreveny gros,, - na FOLONU delalo cca 100 vyvojaru 5 let. Spodni hranice platu herniho vyvojare v USA je nejakych 60k $ rocne. To dela za 5 let cca 30M $.
-
Žádná škoda, "nothing of value was lost" . Když opomenu otřesný design postav který byl terčem posměchu už od revealu tak jsem absolutně nezaznamenal marketing na hru jako takovou a většina mých herních IRL přátel ani neví že ta hra existovala, teda teď je toho plnej internet že to Sony ukončilo takže už jo. Dneska se každý snaží dohnat hry který začali boom v daném žánru a vždy to dopadá podobně.
-
Tak ne každý o ten refund asi požádá. Někteří hráči ani neví, že něco takového můžou udělat. Z těch lidí se stane to 1%.😂
-
Bulanci ani nebol taky scam ako marketingovy omyl.
-
Tu ide o to, zarobit a kaslat na to, co hraci chcu.... My im dame to, co budu musiet chciet, lebo nam to tak na meatingoch, brainstormingoch atd vychadza. Akurat je ten problem, ze hraci maju hlboko v uteruse co vydavatel chce. But je hra zabavna a ma potencial (napr. uz taky Skyrim bol v dobe vydania vpodstate nehratelny) alebo nie je. Napr. Euro Truck Simulator, povodna z roku 2008 ma stale viac hracov online ako nejaky ich vyplod.... Howgh
-
Avengerov som dostal zadarmo ku kupe pocitaca pred 3mi rokmi ani som to nenainstaloval....
-
Lenze tam akosi nebol nikto, kto by si uvedomil, ze napr. taky Warframe, tiez online multiplayer hra je tu uz 11 rokov a stale ju hraju....