-
Tak to já se těším na BEDLAM! http://www.gobedlam.com/
-
Woot?!!
-
Ale to jak hraje předtím cutscéna není, tak má hrát tak, aby ho nezabili a nemusel tady pak brečet na diskuzích.
-
To vypada spis jako Prison Architect nez FTL :D
-
Souhlas. U Rimworld jsem taky nechtěně vytuhnul na pár desítek hodin.
-
Suprová hra ve stylu FTL je RImworld, mohu jen doporučit
-
Ale no. Ak zabiju postavu v cutscene, tak to nie je vysoka obtiaznost, ale kkotsky spravena hra.
-
*7*
-
Jak vysoká obtížnost? To si říkáš ultraswaghardcore PCčkář, kterýmu vadí zlehčování her a pak tady brečíš nad obtížností?
-
moc vysoka obtiznost spolecne s nemoznosit jakyhokoliv planovani me fakt nudila, hodinu hraju aby me nahle bez moznosti zmeny prepadli banditi a v "cutscene" zastrelili? i roguelike se musi umet udelat s citem, tohle hnali moc do extremu