-
Řekl bych, že recenzent to chtěl mít rychle za sebou a měl jasno už předem. Jinak by asi zjistil, že lze házet granáty ze střechy nebo obráceně.
Lépe nedělat takové povídání vůbec, než udělat nekvalitně a poškodit solidní hru. Bez bugů a chyb, s jakými mnohdy jdou na trh "pecky" od velkých hráčů.
-
No, takže svým komentářem pod oznámením hry jsem se 100% trefil :-) Asi se dám na předvídání budoucnosti, když to Jolanda zabalila.
-
MYZ jsme ignoroval právě kvůli zasazení a směšným mluvícím zvířatům (to přímo ve hrách nesnáším), toto vypadalo dobře, ale není to na steamu, tak si radši koupím Broken Lines, to vypadá jako kvalita.
-
-
Heh, ono fakt ještě ty retardované vývojáře nepřestalo bavit dávat své produkty jen na Epicfail? Raději neprodáme skoro nic, ale budeme mít vysokou marži... Logika hadr.
-
-
Ono totiž to "neprodávám skoro nic" neplatí :)
-
-
Neplatí? Kromě balíku od Epicu toho skutečně moc neprodají 3. strany. 50k u takové hry na Epicu bude naprostý úspěch.
-
-
Ale vzhledem k té dotaci od Epicu je to garantovaný zisk... asi ve finále menší, než když se povede megahit na Steamu, ale nehrozí tam ztráta. Což může být pro spoustu vývojářů zajímavé, zbavit se za prachy z Fortnite veškerého rizika, že by náhodou hra propadla a nebylo na výplaty.
-
-
Pak se ovšem nabízí otázka, co je donutí udělat dobrou hru? Stačí se podívat na Phoenix Point. Hru, na kterou se těšila většina milovníků X-Com, spousta jich ji pdpořila na Kickstarteru a čeho se dočkali? Autoři jim ukázali prostředníček a vydali na Epicu zabugovaný paskvil po kterém dnes už ani neštěkne pes.
-
-
-
-
-