Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • To je neuvěřitelný. Nikdo z vás to nehrál, ale je to určitě hnus a konzolová kravina. Lidi dejte si facku a nevynášejte soudy, pokud jste to nehráli. Díky.
    • tak sa pozri na ten hnoj sam
      http://www.gametrailers.com/video/pax-2011-counter-strike-global/720476
      hnoj by som povedal ze je este jemne slovo.....
      • Řeknu ti tajemství. Tohle je ukázka z konzolové verze. Mě osobně zajímá PC verze a na tu je z řad testerů chvála. Nevim teda co ti vadí ?
      • Co konkrétně se ti nelíbí (kromě teda zbraní a animací) ?
      • Jazz
        Jdi se koukat na pixelky na 1.6 jo ? :)
    • Tohle je samozřejmě typický. Horší spíš je, že mnozí ani nemaji základní informace o hře, nemaj páru, proč tuhle hru Valve dělá. Dneska si mnozí pořád myslí, že tohle je AAA hra, která se bude prodávat za 1200. Kdyby si aspoň dohledali dojmy a informace, spousta nesmyslů by tady vůbec nepadlo.
      • Ja myslim,ze snad vetsina(alespon ta rozumnejsi vetsina) si uvedomuje,ze to neni plnohodnotna ackova hra,ale ze je to spis formou datadisku,nebo spis takovy remaster.
        To ovsem neznamena,ze si clovek nemuze stezovat,kdyz se mu nelibi ,jak v soucasne prezentovanych materialech vypadaji zbrane,animace a dalsi veci.
        Samozrejme ,ze to jsou veci ktere se muzou jeste nekolikrat zmenit.
        Co se gameplay a vybalancovani tyce,to opravdu tezko soudit podle videa.
        • S animacema a zbraněma ve většině případech souhlasím, ale vše ostatní je přinejmenším ok. Takže nechápu, jak se můžou vyskytnout, že hra je zbytečná atd. přestože má svůj smysl.

          Animace samotný tu hru jako takovou potopit nemůžou. Navíc, je docela zvláštní, že než byla hra oznámena, testeři na internetu vykřikovali, že právě animace jsou parádní, takže osobně jsem byl docela rozčarován a nevim, kde se stala chyba. Asi to bude otázka vkusu.
  • Zatím to vypadá na super hnůj....toto není cs, ale konzolová kravina.
  • Tak tenhle engine je založenej na Source z roku 2004 (takže tehdy HL2 a CSS), takže si myslim, že tyhle vlastnosti se jen tak neztratili. Vem si, že třeba první Portal byl poháněn stejným enginem, co poháněl Team Fotress 2 a Episode Two. Taky FPS, jedna dokonce MP a logická hra.
    • Opětně reakce na Sup.... Tenhle systém diskuzí mě jednou přivede do hrobu.
  • Hairy_Ass
    Tohle je patrně nejzbytečnější titul, jaký jsem viděl. *6*
    • Možná pro tebe!
      • Hairy_Ass
        Vždyť jo, píšu snad někde, že mluvím za nějakou širší skupinu? *7* *2*
        • Nj prosímtě nehraj si na chytráka *3*
          • Hairy_Ass
            Ano, raději se stáhnu do ústraní a budu přemýšlet o moudrých slovech, která si mi dnes řekl. *3*
    • Proč myslíš? Za datadiskovou cenu (možná nižší), dostaneš Csko, s novým obsahem, vybalancovanějším gameplayem. Navíc je to spíš mířeno na hráče, co pořád tvrdnou u 1.6ky. Zase tak zbytečný jako "mini titul" mi to nepřijde.
      • Hairy_Ass
        Ti, kteří zůstali u 1.6, u ní zůstanou nadále. Vybalancovanější gameplay? Kde? Zatím jsem ho nikde neviděl.
        • Já teda ano, ať už je to molotov nebo předělané zbraně, včetně jejich vlastností a cen. Jeden z mnoha prvků, které ovlivní onen balanc... Jestli negativně/pozitivně teď soudit nemůžem, dokud hru nezahrajem na vlastní kůži.
      • vybalancovanějším?? Spíše zkonzolovatějším.........
        • Uvědom si následující:

          - Videa, co jsou k dispozici jsou výhradně z konzolové verze, která je v beta fázi.

          - PC verze nebyla ukázána, je v PRE-beta fázi a právě na ni byly pořádany testy těch profi hráčů. Takže testing, vývoj a balancování na Pc probíhá zvlášť.

          - Dojmy lidí, co PC verzi hráli rozhodně negativní nebyli a bylo řečeno, že Valve každým dnem hru dolaďuje a vylepšuje. Prakticky jeden z mála negativních ohlasů měl slovenský tester, který hru připodobil HL2:DM a řekl, že levely jsou dokonce lineárnější, což se ukázalo jako lež, protože třeba de_dust je přesným opakem, dokonce přibyla jedna cesta navíc. Jeho dojmy jsou dost pravděpodobně zaujaté, protože je hra dělaná i na konzole, což se brzy bude moct posoudit podle našich vlastních dojmů z bety.

          - Ty nemůžeš soudit balanc, pokud si hru nehrál. Z videa tohle sotva vyčteš.
          • Jak mohli dosahnout vetsiho balance nez 1.6, ktera mela profesionalni scenu nekolik let?
            • Jakym zpusobem jsi zjistil, ze CS 1.6 je hrane zejmena kvuli tem podvodum? Podle me tady akorat pises spoustu blabolu, ktery jsi si vymyslel a snazit se je zamaskovat za obecnou pravdu.
            • Testeři 1.6 by měli být přizváni také. Takže z toho má vzejít mix Source a 1.6. Takže by teoreticky nemusel bejt problém to nějak pořešit.

              Je taky docela nutný říct, že hodně hráčů hraje 1.6 taky kvůli tomu, že zastaralost enginu umožňuje různý triky a fígle, který by se daly s nadsázkou považovat za podvod. Je to jeden z důvodů, proč je cs 1.6 pořád hraná, lidi bez toho už neuměj hrát a v Source dostávaj nafrak a pak je ta hra špatný a příšerná...
        • Taky mi to tak prijde v nekterych vecech.
  • V 1.6 mám něco nahráno, vim jak to lidi hrajou a vim, jak lidi, kteří tyhle dost ubohý věci musej dělat, aby dostali frag. Tenhle typ lidí dost nadává právě na Source. A navíc, tenhle dojem nemám já, ale i další. Stačí zabrousit na různá fóra zaměřený na CS atd. a pročíst si diskuze. Určitě se najdou stejné názory.

    Lidi se prostě naučili využívat chyby ve hře a mnohé už v Source nejsou, což dělá hraní Source pro ně trochu nepřivětivé...
    • :D "Něco nahráno". Pokud si hrál s lidma, co museli dělat tzv. "ubohý" věci, aby dali frag, tak ti garantuju, že rozhodně nemáš nahráno vůbec nic a je úplne jedno, že si u toho strávil půlku mládí. Ale co čekat od člověka, jenž za vrchol v csku považuje dát frag...
      • Zní to, jako že mluvíš konrétně o mě jako o někom, komu jde o fragy. Pokud ano, nauč se pls nejdřív číst a zpracovat text.
        A jinak, neni to jen můj názor, nejsem zdaleka jediný, zkus probrouzdat fóra. Na youtube je milion videí atd. Lidi to tak prostě hrajou, jinak to hrát neuměj. Ale zase si to nevykládej, že mluvim o všech, jsou i ti, co to hrajou z jiných důvodů.
    • Pokud z hrani znas tak velke mnozstvi lidi co vyuzivaji vsech bugu ve hre, tak si nejsem jistej, jestli jsi hral na spravnych mistech. Kazdej musel zacinat na pubech, ale krasa 1.6 spocivala v turnajich a ligach, kde mu tehda source nemohl konkurovat.
      • pravda. Ligy atd. to sem fakt nehrál. Valve ale taky řeklo, že by rádi CS:Go udělali šitej na progaming. Takže další důvod pro jeho vznik. Kdyby začalo Valve aplikovat všechny potřebný změny na Source samotnej, kterej má už nějakou slušnou základnu hráčů, určitě by o velkou část hráčů změnama přišel. Valve přišlo lepší udělat radší menší, samostatněj titul, kterej by vlastně CS:Source adaptoval na progaming (skloubenim právě Source a 1.6) a zároveň chtěji expandovat značku na konzole.

        Jde o to, že Source si sice neškrtl, ale neznamená to, že tohle nemá šanci se do PG dostat, protože to neni tak úplně stejná hra, jako Source.
        • "V 1.6 mám něco nahráno, vim jak to lidi hrajou a vim" - to nasledne krasne vyvrati tve druhe tvrzeni -"pravda. Ligy atd. to sem fakt nehrál". - takze nemas co do toho mluvit protoze tomu nerozumis a nemuzes, viz tvoje druhe tvrzeni.

          Ale chytrej jak rádio.
          • To, že mám nahráno ve hře neznamená, že jsem nějakej progamer, chodim na lanparty a ligy, v tom je docela velkej rozdíl, že? Public servery tvoří dost velkou část základny a tam tenhle problém určitě je. Dá se počítat, že právě na těhle akcích se to samozřejmě dít nebude.
    • to měla bejt reakce na "Sup" *7*
  • Me bohate staci starej CS 1.6, nepotrebuju zadnou zmenu (hraju asi kolik.. 10 let vcetne predchozich verzi, ale fakt uz netusim a i tak sem lama, ale proste me to bavi si na hodinku dve po praci zastrilet a pokecat s lidma). Nedavno sem si instalnul CS Source a vubec me to nebralo, ale to je urcite o zvyku. Podle videi co sou k videni mi pripada CS:GO jaksi nezazivnej a CS 1.6 pofrci dal :-)
  • Ehm, právěže to je jeden z hlavních cílů tohohle CS, přinést hru na konzole. Pokud jste PC hráči, kteří nesnášej multi-platform hry, tak to asi nekupujte (spolu s cca 99% dnešních her).
    Jinak, ten hnusnej Source, jak podemnou napsal, je stejnej jako v Portalu 2, kterej byl sotva hnusnej... Ale asi věc názoru.
    • Portal 2 jsem dohral, ale nemam pocit, ze bych tam nekdy videl strilet teroristu s AK47, takze nechapu jak muzes porovnavat vzhled techto her.
      • Zamysli se. Bavíme se o enginu, který to někteří kritizují. Pokud i přes tohle upřesnění trváš na svém názoru, jdi na google a vyhledej si, co je engine. S obsahem hry nemá zas tak moc společnýho.
        • V tom pripade mi ty vysvetli jak jsi myslel vetu: "Engine je stejnej jako v Portalu 2, kterej byl sotva hnusnej"
          • Ja myslim,ze je to uplne jasny,jenom ty mas ocividne problem s pojmem engine.Prvne si opravdu zjisti co ten pojem znamena ,nez zacnes placat nesmysly.
            Myslel tim to,ze portal 2 vypadal hezky(i kdyz ne mezi vizualni spicku) a novy cs bezi na stejne technologii(enginu) ,tudiz nove cs by melo mit stejnou vizualni uroven.
            Na druhou stranu zalezi na lidech,kteri delaji mapy,modely jak s tim nalozi.
            Ovsem pokud povazujes portal 2 za vizualni hnus,tak potom je logicke ze ani novy cs se ti libit nebude.
          • To ale nemeni nic na tom, ze kdyz jsem narazel na animaci panacku a jejich vzhled, rekl jsi mi, at se podivam co je to "ENGINE". Ve vyvojarskem prostredi nedelam, takze nevim uplne presne co vsechno se pod ENGINEm skryva. Ale pokud ty reknes "engine je nebo neni hnusny", stale mam pocit, ze jsem v mym postu mel pravdu.
            • sumak: ty zase bohuzel nemas ani paru o tom, co puvodne counter strike predstavoval na profesionalni urovni a co s nim source udelal. kazdej jsme holt jina generace a ocekavame od hrani neco jinyho. nekteri se proste spokoji se zjednodusujicima nahraskama, ale me to proste stve. odpovidat uz nemusis, my dva si proste nerozumime.
            • re:sup To je jeste vetsi nesmysl ,ktery jen potvrzuje to,ze nemas o tom,co je engine ani paru.
              A vzhledem k tomu,ze na source enginu vysla nejedna fps hra vcetne toho cs:s,tak je tvoje predstava,ze source je vhodnej na logickou hru a ne na fps hodne zcestna nemyslis?
            • sumak: Bohuzel jsi me nepochopil. Slo mi to to, ze engine co se hodi na logickou hru s kostkama a portala nemusi byt uplne vhodny pro multiplayer fps.
            • Nedorozumění, já sem myslel, že nemluvíme o animacích, ale obecně. Nikde nevidim, že by si zmiňoval animace.. Měl sem pocit, že reaguješ na můj první post nahoře, kde zmiňka o enginu je mířena spíš na "teca". Ale co se týče animací, engine stim má dost společnýho, ale neni to jediná věc, která je ovlivňuje. Taky pak záleží hlavně na animacích samotných.
            • Tvoje prvotni reakce spocivala v tom,ze jsi v portalu 2 nevidel teroristu s Ak47,coz vzhledem k tomu,ze jsi reagoval na vetu o enginu ,pusobi,ze nemas paru o tom,co to engine je.
          • Tak takhle. Je to více-méně stejný build, který byl použit v Portalu 2, stejné technologie. Mě osobně na Portal 2 verzi nepřijde nic extra hnusného ( "tec" podemnou nazval Source hnusným enginem), plní svůj účel a podle mě je to tak i u CS:GO.

            Jediné, co je na Source hnusný jsou jeho SDK, na dnešní dobu vykopávka a UDK nebo CryEngine nemá problém v tomhle ohledu Source rozšlape. Z ostatních hledisek má ještě Source i do budoucna co nabídnout a navíc, Valve má celý tým (celkem nedávno se do toho pustili) pracující právě na nových SDK a zásadních vylepšení Source. Ale to se CS:Go ještě netýka, takže trochu odbočka :D
            • re:Sup - Ty asi vazne neumis cist.Copak jsem se jedinym slovem zminil o nejakych hernich prvcich nebo o hre jako takove? Odpovim za tebe - NE.
              Jedine co s tebou resim je to,ze tady pises nesmysly ohledne enginu,o cemz nemas vubec paru kdyz do toho pletes animace a vhodnost k fps apod.
              A ja na starem cs vyrustal a ani sluvkem jsem se nezminil,ze source povazuju za lepsi nebo stejny jako stary cs.
              Opravdu,nauc se cist,ocividne ti to dela problemy.
  • Foxtrot_cz
    Podle mě by měli prostě převést starý Counter Strike do moderní podoby. Je to hra perfektně stvořená pro to aby na ni byli modifikace a tak bych spíš doufal, že než aby dělali nějak specificky zaměřený titul, tak udělají moderní snadno modifikovatelný titul, kde si ho pak doladí sami hráči a modeři. Nevím jestli si všichni vzpomínají jak tehdy přišel Orange Box update a vše změnil, mody nefungovali, hráčské vytvořené mapy se nedali hrát a vše šlo do kytek. Tak tomu by se měli tentokrát co nejvíce vyhnout. Vím, že je to asi nemožné, protože jak již píšete, tak je i pro konzole a to znamená, že by to nešlo a bude se to spíš podobat CoD v CS kabátku, ale je to tedy škoda. PS: Snad sem to napsal správně a pochopili jste mě.
    • Nejde o konzole, bylo by to nemožný i kdyby to bylo jen na PC. Změny v enginu prostě ve většině případech vyvolají potřebu určitých změn i v módech.
      • Foxtrot_cz
        Jasně, s tím počítám, ale buď je hra dobře modifikovatelná nebo špatně modifikovatelná. Představ si jak bys asi hrál jail mod v call o duty. Myslim to tak aby se prostě CSko nezměnilo v CoD, aby tam pořád byli mody atd..., je jasné, že mody potřebují změnu když je update. Já jen nechci aby se CS změnilo na něco co neni.
        • Jo, tak to jsem tě špatně pochopil. Valve se myslim vyjádřilo, že bude modding podporovat (smozřejmě jen PC)
          • Foxtrot_cz
            OK. Podle mě je totiž modding budoucnost her. Tedy myslím ta správná budoucnost. *3*
            • Souhlas, dneska je ale trend bohužel jiný. EA říká ne, Blizzard dokonce u D3 vysloveně modding zakazuje. Kam se timhle dostaneme nechci vědět...
            • Hej, toto by bolo treba povedať nenažranej EA *10*
  • Vizualni stranka staronovych map je fajn,ale ty animace!!!.Co to ma byt?A ty zbrane taky celkem tragedie.
    Stejne si nemyslim,ze ma cs nejakou vetsi sanci uspet na konzolich.Takovehle hry tam proste neleti.Zejmena kdyz to ma na dnesni pomery uz postarsi vizualni kabatek.
    I kdyz portal 2 vypadal hezky.
  • Já se na to těším ,Source už je ohranej mrtě ,chce to nové csko .A aspon budu mít možnost rosekat konzolové kamoše!
    • Jj, navíc i Source zase bude dostávat novej obsah. Takže ten se snad taky trochu oživý :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit