Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • LOL to se dalo čekat ubohost a chybný krok ze strany Valve!

    Konzole budou mít nižší životnost než PC. Když to nebude do hromady - PC + konzole v jednom ohh--- slabota toto... *10*
  • oktavius66
    Je lepší když na PS3 nebude Crossplatform. Už jenom v tom že jde o skill. Hráči na PC kteří jsou zažraní do CSS a COD 4 nebo kteréhokoliv dílu jsou jak se říká ¨SKILLEŘI¨. Také záleží na tom kdo má co za výbavu u svého PC. Jiní mají herní myši RAZER, ROCCAT, Madcats (cyborg) nebo gigabyte a k tomu herní sluchátka a herní klávesnice za 5000 tak si myslím že byste neměli na PS3 šanci někoho dostat. K PS3 má sice vyjít oficiální hráčský set (herní myš a klávesnice) ale záleží na parametrech že jo ? Podtrženo sečteno vypočteno : je dobře že Crossplatform nebude *3* .
    • To je proste zbabele stahovani kalhot daleko pred brodem. Pritom by mohlo byt v nastaveni parametru hry, zda je pro vsechny nebo jen pro hrace s gamepady, nebo move nebo mysi. Konec koncu i na ps3 tu pujde s mysi a i na pc tu pujde s gamepadem, tak proc ty hrace rozdelovat? Proc me na ps3 nenechat zahrat si s kamaradem na pc.
  • tak valve tvrdilo ze na ps3 bude podpora mysi + klavesnice, tak nevim proc tu resite mys vs gamepad... pokud nebude cross play tak nekupuju..
  • A to ja bych si to klidne proti mysakovi rozdal, pokud bude hra dobre udelana a bude stavet na taktice a spolupraci ruznych povolani, treba jako killzone 3, tak mysak nepredstavuje zadnou zasadni vyhodu.
    • Povolání?
      • http://games.tiscali.cz/prvni-dojmy/podrobny-pruvodce-killzone-3-multiplayerem-54902
        • Povolání v CS?
          • Diky za temer vecnou odpoved.
            1) Fajn, tim jsme se dostali k tomu, ze ne kazda hra s povolanim musi byt kopie codu, tudiz timto odmitam tve tvrzeni, ze implementaci povolani do cs by se z nej nevyhnutelne musela stat kopie codu.
            2) Dalso dukaz, nemusi-li se z codu po odebrani povolani stat kopie cs, nemusi se pridanim povolani do cs z nej stat kopie codu.
            3) Ne, svou spatnou dedukci mi popisovat nemusis, ja jsem mluvil o hrach, tys to vztahl na zanr, prestoze jsi vedel ze nektere hry z tohoto zanru hraji dlouhodobe a ten rozpor ti nijak nevadil.
            4) Pokud chces diskutovat na urovni, pak argumentuj rozumne, tvrdis-li, ze neco nejde, zduvodni to. Ja problem v kombinaci povolani a nakupovani nevidim a dokonce se mi to zda lepsi, nez kombinace povolani a zkusenosti. Nikde netvrdim, ze by si nekdo mohl myslet, ze vitalni znamena hlavni nebo dokonce jediny, ja vyznam toho slova znam a jak si ho vykladas ty je mi zahadou. Tvrzeni ze na cod neprobihaji zadne zmeny neodpovida skutecnosti, protoze jednotlive dily nejsou identicke. Mimochodem activision to zduvodnoval jako ty, cod je uspesny titul s velkou fanouskovskou zakladnou kvili ktere vyvoj probihs evolucne, nikoli revolucne, proto stale vylepsuji a doplnuji stavajici engine na misto vytvoreni noveho.
            5) Tve tvrzeni je nelogicke. Jestlize mezi cs a css jsou velke rozdily, pak implementa i povolani do nich nemuze vzniknout z obou kopie codi, protoze mezi kopiemi velke rozdily nejsou. Ale protoze uz jsme vyvratili predpoklad, ze implementaci povolani do cs musi vzniknout kopie codu, nemusime se nadale timto nelogickym tvrzenim zabyvat.
          • Bral jsem to obecne k diskuzi gamepad vs mys. Ale proc ne, mne by inovace v cs nevadila, zvlast kdyz jsou stale v provozu starsi verze. Nevidim moc smyslu v udelani dalsi kopie.
            • OK.
              1) Ne, KZ není kopie CoD. Psal jsem, že je to kopie GoW, čekal jsem, že ti to z toho dojde. Ale nakonec (poctil jsem tě svým časem a podíval se na nějaká videa) to vypadá jako mix GoW a CoD.
              2) Ne nutně. Ale to je zas něco, co už jsem psal, že? Ono totiž "bez povolání" nemusí hned znamenat "nakupuj si zbraně". To si to neuvědomuješ?
              3) "Ono teda me skoro zadny multiplayer fps nebavi, jsem hlavne singleplayer hrac, ale vzdy ten multak aspon zkusim." Stačí to tak, nebo i mám popsat, jak jsem z toho vydedukoval, že tě asi multiplayerové FPS moc nebaví?
              4) Jak můžeme diskutovat na nějaké úrovni (ač každý na jiné), když na mě vytáhneš klišé v podobě přísloví? (přičemž použití přísloví je klišé, nikoliv ono samo). A následně mě obviníš z pomatení termitů, když termity si pleteš nejspíš sám. "Vitální" v žádném případě není synonymum slova "hlavní", a už vůbec ne slova "jediný". Novým dílem se CS fanbase nenechá vzrušovat právě kvůli těm tvým inovacím, revolucím a features. CoD je nenáviděný kvůli nedostatku jakékoliv změny, ne jen inovace.
              Pro porovnání CS/CSS a CS/CoD jsem použil jiná měřítka, což se tak dělává, když se porovnávají dva příbuzné tituly a dva rozdílné tituly. Takže ano, přidáním povolání do CSS by taky vznikla "kopie" CoD.
              Ano, velmi osvěžující diskuze. Osvěžila mi vzpomínku "proč ignorovat lidi ze soukromého ignorelistu". Takže děkuji za tvůj minimální příspěvek do mého dne.
            • Hele ty Intelektualni vysino, zkus aspon pochopit co se pise v prispevku, na ktery reagujes a neodpovidej z cesty.

              1) ptal jsem se te, jestli je killzone kopie codu, tva odpoved je uplne mimo, predpokladam ze se zdrahas rict "ne", protoze by sis sam vyvratil tvrzeni, ze cs s povolanim by musela byt kopie codu.

              2) nesnazim se o dukaz sporem, snazim se pochopit tve smysleni, zeptam se tedy jinak, byl by cod bez povolani kopie cs?

              3) nepsal jsem, ze me multiplayer fps nebavi a nemam s nim zkusenosti, naopak jsem psal, ze ho hraju dlouhodobe, a ze jsem jich zkousel hodne (treba i toho cs mam nahrano dost hodin, abych si o nem udelal obrazek, naucil se nektere mapy z pameti, ale jak jsem uvedl, dlouhodobe me nebavil). Zabavnych jsem uvedl nekoli, nikoli jednu. Tedy je to doslova vsechno naopak. Nechapu inteligantni vysino, jak jsi mohla vsechno tak poplest a prekroutit. Obavam se, ze tvuj meric inteligence ma obracenou polaritu, nech si ho opravit.

              4) proc by to nemelo jit smichat? Znas to prislovi o tom, ze kdo chce, hleda zpusob jak to udelat a kdo nechce, hleda duvody, proc to nejde? Jestlize vitalni casti cs je nakupovani, pak chapu proc me nebavil, ja ty fps preci jen radsi hraji kvuli akci a strileni a priznavam, prednost davam spis te taktictejsi. Sama akce ale teda asi neni vitalni cast cs? Smutne je intelektualni vysino, ze nevim zda to myslis vazne nebo sis popletl cizi termity. Jak ukazuje cs 1.6, fanbase klidne zustane u stqrsiho dilu a tim novym se nenecha vyrusovat a pro pritazeni novych hracu by se nejaka ta inovace hodila. Ostatne, cod je nenavideny kvuli nedostatku inovaci, neni to zvlastni, intelektualni vysino?
              A temi nemalymi rozdily mezi cs a css jsi me fakt pobavila intelektualni vysino. Pracovne predpokladam, ze nemaly rozdil je velky rozdil. A zatimco cs a cod jsou hry podobne a pridanim povolani do cs vznika kopie codu, tak mezi cs a css jsou rozdily velke. Bravo. A jedna kontrolni otazka, intelektualni vysino, jedna vec mi neni jasna. Pridanim povolani do css by take vznikla kopie codu nebo ne? Uf, bavit se odpoledne s intelektualni vysinou je tak osvezujici a zabavne :-).
            • Killzone je (pokud vím) kopie Gears of War. Jestli se mýlím, tak to bude nejspíš protože mě hry na konzolích od začátku PS2 nezajímají.
              A neurážej mojí inteligenci jakýmsi pokusem o důkaz sporem. To, že CS s povoláními by bylo jako COD v žádném případě neznamená, že jakákoliv jiná FPS hra bez povolání je jako CS.
              Když tě multiplayer FPS zas tak nebaví, proč by vůbec někdo měl brát na vědomí tvoje rady založené na zkušenosti s jednou hrou jiného subžánru?
              Systém "povolání" by jen zrušilo vitální část hry - vydělávání a nakupování (a ne, nejde to smíchat, ne dobře). Hry jako CS nesmí mít inovace, jen tím naštvou fanbase, který se na ně pak vybodne. Pozvolná evoluce ano, inovace nikoliv. A neříkej, že to 2x máš, minimálně mezi CS a CSS je nemalý rozdíl.

              Uhh, hned po ránu jednat s intelektuální spodinou, to je hrůza.
            • COD neznam, je killzone kopie codu? Nemyslim si, ze by existence povolani ze vsech takovych her nutne udelala kopii codu. Nebo snad vsechny fps bez povolani jsou kopie cs? Nemyslim si to, mam oba cs a nerikam ze je spatny, ale nebavi me. Ono teda me skoro zadny multiplayer fps nebavi, jsem hlavne singleplayer hrac, ale vzdy ten multak aspon zkusim. A zaujalo me toho jen velmi malo. Na pc me dlouhodobe bavi urban terror a na ps3 modern combat. A ted me nadchlo killzone 3, coz me samotneho prekvapuje, protoze druhy dil se mi nelibil. Kdysi jsem se na pc take hodne nahral farcry.

              Novy cs by mel prinest novy gameplay, nejakou inovaci, protoze proc bych mel kupovat kopii neceho, co uz 2x mam? Zalezi take na cene, samozrejme, killzone 3 mam za dve stovky, mc nebyl o moc drazsi a ut je zdarma. Novy cs s povolanim by me zajimal. Ted po zruseni propojeni svetu ps3 s pc mi prijde, ze nenabizi nic zajimaveho.
            • Kdyby tam místo stávajícího systému byla povolání, byla by to jen další miliontá kopie CoDu.
  • Fajn, konzoláci by sa tam motali jak zombíci *7*
  • Ringwraith
    Crossplatform hraní je už v základu velmi špatný nápad, aspoň co se týká kompetitivního multiplayeru.

    Je prostým faktem, že v případě FPS budou mít hráči s KB+M vždy výhodu.
    • To nemusi byt pravda, zalezi na tom co je to za hru a jak je udelana a nakolik bude vyuzivat funkci gamepadu. Ona ma klavesnice s mysi proti gamepadu i nevyhody a hra muze byt postavena tak, ze tyto mohou prevazit.
      • jako třeba analogové páčky pro pohyb? jiné nevidím.. Liboval jsem si po pořízení xbox-padu, že si konečně užiju bojovky typu SF4. Opak byl pravdou, na klávesnici jdou komba dvakrát snázeji a právě kvůli digitálnímu stisku. Ve FPS nemůže mít gamepad výhody, leda vibrace :)
        • Vyhodou je treba vetsi pocet pohotoveji dostupnych tlacitek. Nebo to, ze pohyb postavy, vcetne plynule zmeny rychlosti, lze ovladat jednim prstem pomoci sticku a ten jeste navic funguje jako tlacitko, treba pro prikrceni. Na pc na to potrebujes celou ruku. Treba takovy mechwarrior (ktery je dost akcni a ma komplexnejsi ovladaci schema) se mi mnohem lepe ovladal pomoci joysticku nez pomoci klavesnice a mysi Ostatne, jen kvuli nemu jsem si ten (dost drahy) joystick poridil, v zadne jine hre jsem ho nepouzival. Vibrace gamepadu jsou dobre pro dobry pocit ze hry, na ovladani moc velky vliv nemaji a pokud ano, tak spis negativni, kdyz se trese a ztezuje mireni :-).
          • To je sice pěkné, že na pohyb potřebuješ na gamepadu jen jeden prst a na klávesnici 3-4, jenže gamepad taky musíš v něčem držet, takže se jaksi žádná výhoda nekoná *6*
            • Nikoli, porad ti zbyvaji volne prsty, kterymi muzes pri libovolnem pohybu zaroven ovladat dalsi tlacitka z nichz jedno je dokonce analogove. Diky cemuz si uvedomuji dalsi vyhodu gamepadu, kterou na klavesnici s mysi nejde napodobit, analogova tlacitka.

              Proste jsk klavesnice s mysi tak gamepad ma sve vyhody a nevyhody a ani jedno nedokaze v plne mire nahradit to druhe. Uzivatele gamepadu to imho vedi, ale zda se mi, ze hodne uzi ateli pc je presvedceno o totalni nadrazenosti klavesnice s mysi a pritom ten gamepad ani poradne neznaji.
  • Zamer byl stejne dat cross jen na PS3 a PC... z duvodu pripojitelnosti KB/mouse k PS3. Nebo myslite vazne zeby nechali "hrat" jedny na padu a druhe na kb/m? :)
  • v kolika hrách je Cross play?? :D:D
    • God-of-War
      Portal 2 *1* *1* *1* *1*
  • Takže nekupuju... *10*
  • ono možná dobře...sice se mi na gamepadu hraje dobře(BF3)ale jen s lidma co maji stejny"handicap"...myslim si že by nás krysátoři rozstříleli na no name kaši:-)a to by pak byla samá samochvála jak to konečne maj ty herní kraksny spočítaný a můžou si hrát tak akorát maria...každýmu to přece musí bejt jasný že je kb/m rychlejší než pad...možná nejakej magor co zavaří psko za měsíc a nezná ani svit slunce se s tim může měřit ,ale toho je mi zas upřímně líto:-)...hawk
    • Ono je to i o kvalite gamepadu. Ja mam treba dva dualshocky, ale fps a spol hraju jen s jednim, jehoz sticky maji daleko mekci chod, jsou citlivejsi a mnohem lepe ovladatelne. Diky tomu si v nastaveni hry muzu nastavit vysokou citlivost v ose x a porad je hra dobre a navic docela rychle ovladatelna.
    • Já už myslel že jsem v nějakém ústavu :).. Díky za odborný popis pro ty "handicapovanější" tady :D

      Samozřejmě tak to je, nevidím problém ve hraní her na příč PC/PS3/X360 v určitých žánrech by to bylo určitě super..

      Ale ohlašovat to zrovna u CS který je založený na AIMu a dodnes 1.6 drtí skalní.. :D... To je dost mimo, stejně jako některý komenty právě na tohle téma tady. Tohle si dá dohromady i pětiletý děcko... asi nekomentovat radši vůbec :)
    • to hrajete to BF3 na PC na gamepadu v multiplayeru nebo single ? sem zkousel najit gamepad only server a nemohl sem najit, nekdy se me k te klavesnici sedat nechce...
      • oni to hraji na konzolach, dilino *8*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit