Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • V principu má pravdu, MMO je několik let kontinuálního vývoje a pokud se znovu nerecenzuje po každém patchi, tak to hodoncení příliš nemá smysl.
    To ale nic nemění na tom, že STO byl kardinální propadák a jedna z nejhorších investic, jakou jsem kdy udělal.
  • napadlo nekoho aby hru recenzoval jej zamestnanec/fanusik ktory ju hraje vo svojom volnom case?
    Pripadne nejaky externista s funwebu ktory tou hrou zije a dokonale sa vnej vyzna.

    Ked si clovek potom precita 10 takychto recenzii na 10 MMO hier tak nebude mat problem si vybrat tu ktora ho zaujme, nehovoriac o tom ze vetsina MMO uz ide na F2P rezim, aj ked len do urciteho lvl.
    • To jako myslíš vážně? Zamyslel ses předtím, než si tohle napsal?

      Tvůrce hry či zaměstnanec samozřejmě nebude hru hodnotit objektivně. Fanoušek rovněž ne. Tohle je jasný snad každýmu kromě tebe. Jestli si to myslel tak, že by měli MMO hodnotit jen lidi, co se vyznají v MMO, tak to ano. Ale snad očekáváme od každého recenzenta, že to není ňouma, co hraje svou první hru a své první MMO.

      Mimochodem, zkušený hráč pozná kvality hry během pár hodin, max během pár dnů hraní.
    • Potom zas ty recenze budou moc chválit.
  • MickTheMage
    Cryptic ma jednu vyhodu - Foundry. Keby nebolo tej veci, tak uz sa k nemu vobec nevraciam. No dobre a duty officer system, ale to je taka "kartova" minihra. Mimochodom tiez zle vyvazena, lebo jej "hranim" sa pokojne mozete dostat na maximalny level a neplnit ziadnu z pribehovych misii. Co by bola skoda. Pretoze ta lepsia polovica z nich je naozaj slusna az dobra.

    Na adresu Foundry, este by som rad odal, ze fanusikovia (hraci) dokazu niekedy vytvorit lepsie veci ako autori samotni. A nastastie su to casto skor "adventurne" (rozumej zalozene na dialogoch) ako nudnom, stereotypnom a nezaujimavom boji - pozemnom (ktory aj tak do Star Treku nepatri - moc :))

    Inak, ked uz ludia tolko miluju cisla, STO je stale skor 6tkova zalezitost - z pohladu cloveka, ktoreho vobec nezauima PvP alebo ine spolocensko-kulturne (PvE) aktivity :)
  • Opakované recenze by byly fajn, ale chápu, že je s tím spousta práce. Jednak je potřeba sdělit lidem, co to nějakou dobu hráli a pak od toho odešli, protože hra byla špatná, zda se od té doby něco změnilo a zda to teď už má smysl hrát, ale zároveň je tu spousta lidí, kteří to nehráli nikdy, a které už vůbec nezajímá, co všechno fungovalo špatně při vydání, když teď ta hra funguje a vypadá jinak. Osobně si ale myslím, že první skupina může tyto informace vyzískat od lidí, se kterými hrála, a kteří hrát nepřestali, obecně od komunity a z nepravidelných ad hoc updatů. Ta druhá skupina by měla dostat "čerstvou" recenzi, tj. jako kdyby hra vyšla teď, očištěnou od "odborných" znalostí ze hry, které jim nic neřeknou. Klíčová otázka je KDY. Typicky asi v okamžiku, kdy původní hodnocení v první recenzi už nemůže obstát, protože hra se podstatně změnila.
  • Vidlec
    A u Star Treku to platí doslova. End Game je doopravdy tristní. Sice teď přidali ty Flotilové základny, ale i tak je na tý 50ce není nic moc co dělat.
    Edit: Tohle měla být reakce na |Blues
  • Vydali blbou hru, betu zanedbali, až když vidí že to lidi nebaví a prachy nesype, snaží se to napravit a brečí že je systém nespravedlivý...

    Nаsrat!
    • Blbou hru? Nééééééééééé! :( :D
      STO mě vážně baví, hrozně moc, strašně času jsem u toho zabil a pár drobáků vrazil. Je to i úctyhodný F2P, ačkoliv reset skillů je čistá čorka, ale nějak prachy nahnat musej. Komunita je naprosto úžasná a ground i space mise mě strašně baví :) Podle mě by si to zasloužilo větší pozornost a úpravy pár PvE a většiny PvP, který hraje hrozně málo lidí a když už je space pvp proti těm Klingonům, tak si daj jen cloak a počkají, až všichni z federace leavnou..moc pěkný.
      • Teda ofc, pokud to tebe nebaví, nebudu tě přesvědčovat, že to je dobrá hra, ale nezaslouží si, že tím, že tě nebavila, byla špatná :) Má svoje chyby, má jich dost, ale dají se v návalu různých kopírek všechno a primitivních a jednoduchých, kde má každej všechno nebo všechno maj jen ti, co dotoh vrazí nejvíc, prostě odpustit a vychutnat si něco novějšího :)
    • Cosi
      http://www.youtube.com/watch?v=kBrIOxfiV2I#t=53s
  • kravina. skoro všechny MMO co sem hrál mě bavili tak 14dní a pak to byla už nuda. takže zezačátku bych hře dal třeba 80% ale po mesici nebo pul roce tak 20% :D to by se pánovy z Cryptic studia asi nelíbilo
    • No jo no, MMO co vydrží dlouho jsou třeba sandboxy. Ale takovejch už není.

      Já se naposledy trocha připálil na GW2. Už totiž odešlo z disku... dal jsem tomu 80 hodin během tří týdnů, což není špatný, ale pak jsem si uvědomil, že už mě to jaksi nebere a že se eventy a srdce extrémně opakují. Jo, to co jsem tady kdysi o hře chválil pořád platí, hlavně některé lokace vypadají prostě skvěle, a stejně tak platí, co jsem vytýkal, ale jako celek mě to už bohužel přestalo bavit.
      • Tak co si čekal, když si hrou doslova prolít? Hrál si to opravdu hodně často a zjevně dost intenzivně. To se pak není čemu divit, že se dostavil ten velmi známý pocit "přehranosti".

        Si zkuste zahrát svou nejoblíbenější hru, na kterou nedáte dopustit, takhle často a budete jí nenávidět. *1* *3*
        • Sorry, ale vychází mi přibližně 4 hoďky denně.

          To není moc. A opravdu nemám v úmyslu se nějak uměle omezovat, aby se mi hodiny u hry protáhly do více dnů.

          A navíc, kde si stěžuju. Jako cooperativní dobrodružství na 80 hodinek pro mě hra byla naprosto v poho.

          Jako MMO, co budu hrát roky však naprosto propadla. Sorry, tak to bohužel je v mém případě.
          • Píšu někde, že si stěžuješ? Naprosto jasně a velmi jednoduše ti píšu, k čemu u tebe mohlo dojít... 4 hodiny denně není moc ale jak pro koho. Každý člověk je jiný a každý vnímá intenzitu jinak. Pro někoho by byly 4 hodiny každý den 7 dní v týdnu opravdu hodně.

            No faktem je, že mám taky pochyby, že by GW mohlo vydržet tak dlouho, jako mi vydržela jiná MMO. Ale musíme chápat, že je to MMO na svém úplném začátku. Ještě hodně se může změnit.

            Strašně záleží na dalších faktorech, který ovlivňují zábavnost a dlouhodobost hry - v případě GW je to komunita a zájem o PVP. Koho např. PVP nezaujalo, ten těžko vydrží déle u GW. A také rozvržení hraní. Neumím si představit, že bych hrál jednu postavu v kuse. Proto jich mám více a střídám je.
        • Heh, uplne stejny argument meli biodroni na lidi, co dohrali SWTOR a zjistili, ze na konci nic neni. A to ze SWTOR se da opravdu dohrat rychle.

          A nevim, zrovna nedavno jsem po dvanacte dohral Mass Effect 1 a nevidim duvod jej nenavidet.
          • Přečti si to znovu. *3*

            Nejde o to, kolikrát to či ono dohraju, ale v jaké intenzitě to hraju. Pokud budu denně hrát 4-6 hodin jednu hru, MUSÍ se dostavit dříve či později negativní pocity ke hře samotné. Jsem členem poměrně velké herní komunity a sledoval jsem tohle na všech hráčích a i na sobě, takže tak nějak vím, o čem mluvím. *3*
      • Já z toho měl úplně stejné pocity, ale nakonec jsem si řekl, že za ty peníze i když to nebudu hrát dál, to rozhodně stálo. Navíc někdy to určitě zase zapařím, když by vyšel nějaký datadisk nebo tak, který by byl herní dobou akceptovatelný.
        • Šak jo, pohodička. Já dal 12 kil a to není špatný, za to co jsem z hry měl.

          Připálil myslím ve smyslu, že nepůjde o MMO, co mi vydrží roky.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit