Crysis Remastered už oficiálně s detaily a trailerem
-
Bolsevick má pravdu. Tohle je daleko za hranicemi netikety (netiketa=internetová etiketa). A je to přesně naopak. Na internetu se má komunikovat tak, jako bychom komunikovali s danou z očí do očí. Jelikož nevíme, kdo je na druhé straně, tak si na internetu vykáme, pokud se opravdu neznáme. Co je nevhodné v normálním životě, je samozřejmě nevhodné i na internetu. Viz: https://portaldigi.cz/infografika-10-pravidel-internetove-etikety/
-
Nic, stejně jako ty. Měj se krásně a příště zase napiš něco hodnotnýho.
-
Co tam máš dál ?
-
Pokud nevidíš rozdíl v anonymní diskuzi na netu s hovorem v práci nebo ve škole, mám pro tebe špatné zprávy ;)
Nehledě na to, že to, co napsal je skutečně šílenej blábol. -
Musí hned mlejt ? Takhle se bavíš třeba i se šéfem v práci ? Nebo pořád jen s učitelkou ? :D
-
realtime neznamená automaticky nebo svévolně
-
Tak tak :(
-
Co to meleš? Ono se to neauktivuje "samo", musíš to aktivovat ty, ale za pomoci rychlého circle menu, což v tu dobu běžné nebylo. Stejně tak attachmenty ke zbraním - žádné menu, ale hezky realtime.
-
Tak přesně tohle se mi v těch dalších dílech nelíbilo. Že se to aktivuje samo a nemám nad tím kontrolu.
-
Kde je ten trailer?
-
pamatuji si, že obal vyhrál nejhorší obal roku :). Jinak skvělá hratelnost, krasná grafika a hlavně ze začátku atmoška jak z Predátora. Škoda té linearity po nástupu Aliens. Já osobně mám rád velice i třetí díl.
-
Já se na Black Mesu strašně těšil, ale mám to stejně, nějak mě to nechytlo. A to HL miluju. Prostě už v tom není ten feeling.
-
Pribeh nebyl zadna velka slava o tom zadna ale hratelnost byla vyborna teda alespon do te chvile nez se probudi mimozemstani pak to dost zeslablo.
-
Pro me to je porad jedna z nejlepsich SP FPS tak nevim :D Jediny co me fakt stvalo bylo ze na nejvyssi obtiznost vydrzela AI moc. Doufal jsem ze to vyvazi trochu jinak a abych si hru uplne uzil tak jsem ji po prvni dohrani rozehral na nizsi obtiznost jen abych mohl opravdu skakat po strechach a zabijet nepratele tim ze po nich clovek hodi frezou apod.
Na nejvyssi obtiznost je to tak akorat na stealth a sem tam nejaka prestrelka.
-
No nevim, nevim, jestli to jsou skvělý nápady ... skvělej nápad si představuju jinak, tohle byl spíš logický krok. S atmosférou by se dalo souhlasit, s akční hratelností moc ne ... minimálně na nejtežší obtížnost, kterou jsem hrál vždy, aby Korejci mluvili korejsky. Při nižší obtížnosti to nijak nešlo nastavit, velká chyba. A s parádními postavami teda nesouhlasím vůbec, ta hra neměla příběh, žádnou hloubku postav, nic. Bohužel, je velká chyba, že tolik studií tvoří hry, dají do toho tolik času a prostředků ... ale nezaplatí za 200K pořádnýho scénáristu, psychologa nebo spisovatele, který by tu hru posunul o 2 levely dál.
-
A skvělý nápady typu realtime aktivace schopností a customizace zbraní bez toho, aniž bys musel do menu?
Parádní atmosféra, postavy a akční hratelnost? Lidi strašně rychle zapomínaj...
-
Raději bych Far cry 1
-
No, ze by zrovna crysis potreboval graficky oprasit.. cilovka snad jen pro lidi co jedou striktne ps/xbox. Chm, navic ani ve sve dobe to nebyla kdovijaka pecka, kdyz nepocitam grafiku a fyziku..